Jump to content
Sign in to follow this  
tico_RS

Toba finala + traseu de inox Borla

Recommended Posts

Nu prea ii intereseaza pe ei sa vanda separat ca nu prea au de castigat. Oricum degeaba pui doar toba de inox daca nu pui si teava; o sa ramana toba si o sa se rupa teava veche de la suduri.

Share this post


Link to post

Da. Am observat ca nu prea sunt interesati cei de la Pilot... sa vanda separat. Am gasit pe net totba sport speciala pentru koreene de capacitate mica, o sa iau si teava. Am sa le montez eu.

Share this post


Link to post

mai gandeste-te putin, mai bine o montezi la ei, montajul face toti banii: eu am ornamentul de la ei 32 ron si manopera 55 ron si nu regret nici un leutz pe care l-am dat, ornamentul se aseaza superb pe masina, lucru foarte rar intalnit la tico...

Share this post


Link to post

Daca locuiam in Bucuresti cu siguranta ca montajul il faceam la ei. Sunt si la Galati o gramda de firma care sudeaza in argon. Problema este ca nu am gasit toba sport la Galati, dar inca mai caut.

Share this post


Link to post

pilot numai asta face de destul de mult timp, iar exemple cu materiale f bune si manopera aiurea am vazut destule... daca te programezi nu e mare problema distanta, poti sa o consideri excursie :P e pacat sa iti bati joc de materiale...

Share this post


Link to post

Vreau sa iau o toba sort de la horguem, am pus o poza cu modelul. Are vreunul pe masina o astfel de toba ? Omul zice ca a vandut multe pentru tico si matiz.

post-1682-1160938321_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Nu vad unde ai monta toba asta... Finala la Tico este inainte de puntea spate

Share this post


Link to post

Domnu Horvath nu e cel mai sincer om... Toba aia nu are unde intra la tico matiz, din motivul expus de Pedala... Poate doar cumva gen Trabant...

Share this post


Link to post

deci ca sa vb serios nu ii vb doar de zgomot,,castigi si ceva putere,,ceva semnificativ,,doar ca bineinteles ai umblat la tobe ti-a si crescut consumul,,asta asa testat

Share this post


Link to post

Pai nu ar trebui sa scada consumul?

Edited by adostar

Share this post


Link to post

La mine nu s-a intamplat asa, nici dupa finala nici dupa eliminarea detentei... Ba din contra...

Share this post


Link to post

Cred ca acum calci mai tare pedala de acceleratie si din cauza asta si consumul :)

Share this post


Link to post

Evident consumul o sa creasca..nu cu mult...dar semnificativ pentru un Tico...deoarece evacuarea este mai rapida...! :D

Share this post


Link to post

Nu... Consumul o sa creasca din motivul expus de adostar, in cea mai mare parte :P De-abia dupa ce alterezi semnificativ "back pressure"-ul de la evacuare se poate vorbi de cresterea consumului prin ridicarea turatiei de putere maxima si/sau cuplu maxim, dar cu o finala nu e asa de "grav"...

Share this post


Link to post

evacuarea la tico da... 0,01 cai, daca ii da si pe aia.

Share this post


Link to post

La 400cp o evacuare completa, adica serpisori plus tobe genereaza in turatie de putere maxima, aproximativ 10cp.

Deci putere in plus la 40cp cu o finala... :) ). Singurele imbunatatiri pe care le aduce o finala sunt in materie de sunet, de durata de viata a acesteia si o mica imbunatire a elasticitatii motorului in turatie medie-mare.

Iar sunetul unui motor de Tico cu evacuare Borla este... foarte bun. Devine un mic Subaru (Impreza binenteles :) )

Share this post


Link to post

Nu stiu de unde scoateti cifrele astea ,si poate ca sunt reale si chiar daca este asa se simte! O evacuare performanta ( toba fara camere si o teava cat mai mare in diametru ) nu neaparat Borla si un filtru sport se simt bine la Tico eu pot sa confirm asta . Urca mai repede in ture si cuplul este mai bun fata de varianta stock ! Este normal sa creasca consumul ,nu cu mult asta depinde si de stilul de conducere ! :) >-

Share this post


Link to post

este placebo!!!!!!

NU CASTIGI mai nimic infara de un raspuns nitel mai promt la acceleratie si zgomot. Evacuarea mea era borla pro xs de sub galeria de admisie incolo si filtrul k&n si rezultatul era zgomot

Share this post


Link to post

Pai tocmai asta e ideea, ca nu castigi putere in plus ci mai degraba se modifica diagrama de obtinere a puterii/cuplului in plaja de turatie... eu am eliminat detenta si am inlocuit-o cu teava inos diametru mai mare si intr-adevar mi s-a modificat turatia de cuplu maxim, ocmai pentru ca fiind mult mai lejera decat stock, creeaza un back pressure mai mic la turatia stock, prin urmare pot sa urc mai sus, si in acelasi timp eu pot sa merg cu a 4-a de la 40 fara sa dardaie motorul...

Share this post


Link to post

Da asa este Mircea :) >- , turatia de cuplu maxim a scazut si asta e mare lucru !Dar s-ar putea face o liniuta doua , cu doua Tico unul stok si celalant cu modificarile de rigoare si in felul acesta nu s-ar mai varsa atata cerneala pe tema asta ! Eu unul va stau la dispozitie ,poate il conving pe Mike si mai trebuie sa gasim locul!!!

P.S. Cineva sa filmeze ,ca sa spulberam mitul asta odata ptr.totdeauna ! :banana:

Share this post


Link to post

Fratilor!

Am sunat si eu la borla si mi-au spus ca finala pentru matiz este 270so ceva RON si intermadiara 17o ron plus 30 ron montaj

Sa inteleg faptul ca este mai scump de atat?

Si-a pus cineva pe matiz?

Lamuriti-ma si pe mine, va rog.

M-as duce pana la pitesti sa pun toata minunea asta. Eu am vazut in service cand faceam revizia un matiz alb care avea finala borla si sunetul m-a distrus: SUPER!

SORANE, tu ii stii pe baietii din pantelimon?

Nu am fost decat o singura data in pantelimon; habar nu am de zona.

Share this post


Link to post

Si de ce vrei sa mergi pina la Pitesti cand ai si in Bucuresti service Romcat Borla ?

Share this post


Link to post

Se gaseste si la Constanta ,BORLA, pentru Matiz??

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...