Jump to content
Sign in to follow this  
Vlad

Pompa De Ulei+abur De Pe Capota

Recommended Posts

salutare!

Am fost pana ieri la Tg. JIu...in drum spre targu jiu ( pe 27) la 44 de km de Tg. Jiu a inceput sa se aprinda martorul de ulei...din cand in cand mai ales pe franare si cand urcam sau coboram dealuri...am oprit imediat si m-am uitat la ulei...Nici o problema!

 

Am mai mers incet incet si martorul se comporta la fel..la un moment dat a inceput sa tacane cam tare motoru si atunci am tras pe dreapta si nu am mai miscat masina...noroc ca eram cu niste prieteni cu o solenza...s-au dus ei la tg. jiu au luat un cablu de tractare si asa am dus masina la Tg. JIu (44 km)..am crezut ca imi cade piciorul (asa tare era frana). Astia de la dacia asistenta mi-au zis ca vin sa ma ia dupa 5 ore!!!! si ma mai costa si 2,5 milioane!!!!

Ajuns in tg. jiu am gasit un dealer daewoo (coral) unde oamenii s-au uitat si au zis ca e pompa de ulei! S-au apucat de treaba ...au facut-o au verificat si axul cu came (au zis ca e ok ) si am schimbat uleiul (ei au spus ca nu e nevoie, dar am curatat baia si m-am gandit sa schimb si uleiul).. Cam asta a fost m-a costat 5,5 milioane si ieri am venit la bucuresti . Masina a mers ok pana la Bucuresti, si acu mi se pare ok..

Voi ce ziceti? ce sa fac sau sa verific daca totul e ok?

 

Astia de la service au fost de nota zece...super amabili +tot tacamul nu ca la Bucuresti!

In plus mi-au zis ca daca am impresia ca se aude cam tare sa ma duc sa curat tachetii si culbutorii ca erau putini dereglati! tot ei ziceau ca pana la Bucuresti s-ar putea rezolva problema!

 

 

Alta chestie: cand capota de la motor e uda iese abur din ea dde innebunesc...ma tot uit la alte masini si nu vad atata abur...cum stau pe loc cum incepe sa iasa abur din ea...e ok acolo putin da la mine deja da sa se usuce portiunea din dreptul motorului si abur ca la nebuni...ma gandesc ca poate la mine motorul e ceva mai cald ( termometrul nu arata ca a crescut temperatura). ce se intampla?

Share this post


Link to post

Pai mai Vlad, daca ti-ai schimbat tot circuitul de toba, incepind de la motor, materialul ala inox cred are alt coeficient de disipare a caldurii. Practic radiaza mai multa caldura in comparatie cu materialul de dinainte. Iar caldura asta se acumuleaza acolo sub capota, si daia e mai cald la tine. :idea:

Share this post


Link to post

OK! m-am gandit si la asta! dar...capota e calduta exact deasupra motorului...capacului de la motor...! oricum varianta ta pare cea mai plauzibila desi inainte de galerie de inox,aveam aceeasi problema... in toamna asta a inceput sa ma deranjeze chestia asta!

Share this post


Link to post

acum esti de acord sa studiem :-B cum dam gaura in capota ta? > :)

la ce ai facut acolo se cere un gauroi pentru captare de aer proaspat :) >-

Share this post


Link to post

Şi la mine iese abur din capotă, dar nu mi-am dat seama de ce se întâmplă asta.

Share this post


Link to post

Pai, eu cred ca iese fiindca n-are pe sub capota buretul ala care si antifoneaza, cum au restul masinilor normale?

 

Oricum si mie-mi iese :) Am mai avut un mercedes care n-avea d-ala, probabil fusese busita si nu l-au mai pus, dar dupa ce l-am pus eu, n-a mai iesit :)

Share this post


Link to post

Eu n-am buretele sub capota, dar nici abur n-a scos niciodata ! Cred ca alta e cauza...

Share this post


Link to post

Si la mine iese abur din capota cand stau pe loc la semafor, masina pornita de mai mult de 10 min, ploua afara si temp e sub 5 grade, dar acul de pe bord de la temperatura e ok, si nici alte probleme n-am vazut, nu m-am ingrijorat caci am vazut si la alt cielo.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...