Abram Burel Posted July 13, 2009 Nu garanteaza nici mama chevy-urilor ca in conditiile de namol din Ro, scurgerile vor face fata (dovada canalizatia de pretutindeni). Pe de alta parte, chestia cu "buretu" trebuie observata cu atentie. Dupa 5 ani de exploatare, dracia nu da semne de rugina prin preajma, dar nici nu am vreo dovada in caiet ca ei sunt de acord cu evolutia. Oricum, parca as cam iesi din garantie pe caroserie, deci si-au facut datoria Share this post Link to post
root Posted July 13, 2009 (edited) Intrebare de om obosit in miez de noapte: Unde naiba mai exact sunt scurgerile alea din praguri? Later edit: Hai ca am gasit... Maine ma duc sa verific daca si la Aveo e ca la Kalos. Edited July 13, 2009 by root Share this post Link to post
lotech Posted July 14, 2009 la o verificare mai atentă am observat buretele numai în partea stângă. există vreo explicaţie logică? Share this post Link to post
root Posted July 14, 2009 Daca te uitai cateva posturi mai sus gaseai si raspunsul... Repet: Pe partea dreapta, intre aripa si contraaripa, este gura de admisie a filtrului de aer motor. Daca puneau izolatie si acolo era ca si cum ai respira cu vata in nas. Share this post Link to post
zack Posted July 14, 2009 In prima poza este incercuita scurgerea apei prin prag care se infunda datorita namolului din romanica. In poza a 2-a este prezentat namolul care se aduna in prag...in aproximativ 3 luni de cand nu a mai fost spalat namolul din aripa...asa ca bagati jetul sau spuneti-le celor de la spalatorii sa bage jetul acolo fara mila. 1 Share this post Link to post
lotech Posted July 15, 2009 azi am spălat cu turbojetul în spatele aparatorilor de noroi şi în praguri ,iar apoi am aplicat în service un tratament anticoroziv cu ceară lichidă cum se practică la recall-ul de la logan. sper să aibă un efect preventiv în cazul de acumulări viitoare de noroi. Share this post Link to post
Lucian M Posted July 15, 2009 Ai lasat sa se usuce inainte sa dai cu ceara? Share this post Link to post
lotech Posted July 15, 2009 operaţiunea de ceruire sa efectuat după aproximativ 4 ore ,iar temperatura exterioară în jur de 30 grade. înainte de ceruirea propriuzisă în prima fază se pulverizează o soluţie care înlătură umezeala , se aşteptă un sfert de oră iar apoi se pulverizeayă amestecul pe bază de ceară. Share this post Link to post
root Posted July 15, 2009 Poti spune la ce service ai facut aceasta operatiune? Sau macar daca la un reprezentant Chevrolet sau un service third-party? Share this post Link to post
Lucian M Posted July 15, 2009 E, asa da- bravo. Cat te-a ajuns operatiunea? Share this post Link to post
lotech Posted July 16, 2009 ceruirea s-a realizat la un service din reteaua dacia. au rechemat toate loganurile mai vechi de 3 ani pentru aplicarea tratamentului. Share this post Link to post
Salex Posted July 16, 2009 Am testat recent si o sa folosesc la masina mea o ceara foarte misto. E vorba de NOVOL PROFESSIONAL, Gravit 640. Am gasit la bidon de 1 litru, se aplica cu pistolul insa merge f. bine si cu pensula. Este ideala pentru praguri, usi, contra-aripi. Se usuca repede si, culmea, mai are si un miros f. placut. La consistenta ei, cred ca se poate folosi o seringa de 50 ml si arunca in locul ala care va inverzeste Share this post Link to post
zack Posted August 8, 2009 Uitati minunatia de izolatie din aripa. Dupa ea am gasit foarte mult noroi. Desi aveam grija sa dau cu jet puterinc jos la aripi, noroiul era intre aripi si prag de 5-6 cm in sus. ps: Am reusit sa o scot desfacand suruburile de la protectia de plastic de pe interiorul aripii. Spor la mesterit. ps2: Imi pare rau ca nu am facut o poza. Deocamdata nici urma de rugina. Share this post Link to post