Cumnatu Posted April 1, 2008 Cum, nu aiu facut test drive ?? Fa rost repede de o bucatica cat o uinghide de creta si inghite jumatate din ea. IN 5 minute ai febra 39. Te lasa in urmatoarele 10 minute. Ideea e ca te dai bolnav si in masina iti revii. Share this post Link to post
Cumnatu Posted April 1, 2008 Daca vrei vin eu ( imi zici unde ) si te tamponez putin cat sa urle alarma si apoi cobori panicat si cica mergem la politie si te lasa automat de la munca . Eeeee, ce zici , merge ? Share this post Link to post
VFX Posted April 1, 2008 Eee...n-am alarma de-aia...si nici nu-mi pun...nu-mi plac... Dar acum e pauza de masa la agentii si cred ca dau o tura...repede...BRB Share this post Link to post
Cumnatu Posted April 1, 2008 Pai daca nu ai alarma ti-o lovesc pana te anunta cineva ca masina ta tinde sa se miscoreze si in acelasi timp fraternizeaza cu trupele de peste ocean. Acum ai plecat dar data viitoare ( maine sa ma chemi ) facem o metisa sau cum se cheama ? Share this post Link to post
closchkutza Posted April 1, 2008 (edited) S-o stapanesti cu placere si fara evenimente. Este superba! Edited April 1, 2008 by closchkutza Share this post Link to post
VFX Posted April 1, 2008 Multumesc closchkutza Cine-mi poate recomanda un loc de unde sa iau niste prezoane/antifurt ? Se pune cate unul pe roata? Share this post Link to post
Satori Posted April 1, 2008 Se poate dar las-o mai asa, nu ai treaba. PS: Ai Casco nu?! Share this post Link to post
VFX Posted April 1, 2008 (edited) Normal ca am...dar totusi nu vreau sa o las in fata blocului pe butuci... Aaa...inca ceva...Stie cineva daca pe perioada numerelor provizorii sunt obligat sa cumpar Rovigneta? Nimeni nu a stiut sa-mi dea un raspuns exact... Edited April 1, 2008 by s0r|n3l Share this post Link to post
Cristaky Posted April 1, 2008 Nu trebuie 100 %. Pe mine erau aia sa ma dea afara din statia PECO, pt ca nu ma lasam convins... Share this post Link to post
VFX Posted April 1, 2008 La Aveo am luat tot in perioada "numerelor rosii" si mi-au dat...dar dupa ce au stat cateva minute sa se intrebe cu ce sa completeze chitanta...si au gasit...cu seria de sasiu... Ok..Merci mult... Share this post Link to post
Satori Posted April 2, 2008 Aaa...inca ceva...Stie cineva daca pe perioada numerelor provizorii sunt obligat sa cumpar Rovigneta? Nimeni nu a stiut sa-mi dea un raspuns exact... Nu iti trebuie. Share this post Link to post
Elfu Posted April 2, 2008 Oricum nici dupa ce schimbi numerele, nu te grabi sa ti-o iei ca s-ar putea sa se scoata si sa o introduca in pretul carburantului, alaturi de celebra taxa basescu, initial taxa de drum ca si rovigneta. Share this post Link to post
VAXXi Posted April 2, 2008 Discutiile despre vigneta s-au mutat in topicul rovignetei Share this post Link to post
Elfu Posted April 2, 2008 Merci mult VAXXi. Era pacat de VVTi-ul lui sorinel sa-l poluam cu vignete. Pardon i-VTEC-ul. Share this post Link to post
VAXXi Posted April 2, 2008 Pfiuu...ce bun e un shot de iVTEC... Nu vreau sa fiu rau, dar stii ca i-VTEC intra la 5200 rpm in actiune, si la peste 80 mph adica 128 km/h http://en.wikipedia.org/wiki/VTEC#i-VTEC The performance i-VTEC system is basically the same as the DOHC VTEC system of the B16A's, both intake and exhaust have 3 cam lobes per cylinder. However the valvetrain has the added benefit of roller rockers and continuously variable intake cam timing. The economy i-VTEC is more like the SOHC VTEC-E in that the intake cam has only two lobes, one very small and one larger, as well as no VTEC on the exhaust cam. The two types of motor are easily distinguishable by the factory rated power output: the performance motors make around 200 hp or more in stock form and the economy motors do not make much more than 160 hp from the factory. La condus normal, ciclul motorului e similar cu un ciclu Atkinson. Abia la forja beneficiezi de i-VTEC Share this post Link to post
VFX Posted April 2, 2008 Pai conform manualului...am asa... Viteza maxima in fiecare treapta: 1: 54 Km/h 2: 100 Km/h 3: 147 Km/h 4: 183 Km/h Pentru a 5-a cred ca nu am mai avut radar sa masoare... Deci de la a 3-a in sus ating performantele pentru care a fost proiectat...si nu e greu deloc sa ajungi cu a 3-a la 110...mai sus nu m-am dus ca deh...inca am "grija" de motoras...inca vre-o 1000km Share this post Link to post
Satori Posted April 2, 2008 De fapt, la turatia respectiva, intra stadiul 2. Dar tu simti stadiul 1 de cand pleci de pe loc. Frumusetea tehnologiilor astora MIVEC, VVT, VTEC, etc e ca, indiferent de turatie, motorul se simte in largul lui. Asa ca poti sa tragi o doza de VTEC si in rodaj. Share this post Link to post
VFX Posted April 2, 2008 Asa ca poti sa tragi o doza de VTEC si in rodaj. Da, una mai sanatoasa...maine ca plec la Craiova... Share this post Link to post
Elfu Posted April 4, 2008 (edited) Impresii noi? Cum merge VVTi-ul? Edited April 4, 2008 by Night Elf Share this post Link to post
Satori Posted April 4, 2008 Asta e intrebare retorica. Cum sa mearga? Prost. Mult mai prost ca VTEC-ul. Share this post Link to post
Tommy Posted April 4, 2008 Stai linistit ca stie asta, de fapt intrebarea a fost alta.. "cum merge vvt-i-ul de 1.0 fata de i-vtec-ul de 1.8", si a raspuns in consecinta Share this post Link to post