Jump to content
Sign in to follow this  
Laurycã

Peugeot 207 Rosu Ca Focul

Recommended Posts

Acum ca am parasit grupul posesorilor de masini Daewoo prin vânzarea Matizului, care a fost o masina buna si la care înca ma gândesc cu mare placere, va prezint înlocuitoarea micului gigant - un Peugeot 207 1.4 HDI Trendy, culoare Rouge Aden, care astazi a primit si un nume Bebelusa :P , dat de un coleg de serviciu.

Mai întâi o scurta istorie despre cum am ajuns la acest 207. Anul trecut prin august cand ne-a venit primul gând sa schimbam masina (mie si sotiei) ni s-a pus rau, dar foarte rau pata pe Mazda 3 - o masina super din toate punctele de vedere: tehnica, design, performante. Multe luni am crezut ca asta va fi noua noastra masini si stiam si configuratie 1,6 benzina, dotarea TE, culoarea rosie. Când s-a apropiat momentul cumpararii masinii am fost dezamagiti de faptul ca masinile vin cam greu la Mazda si nu se mai poate comanda culoarea rosie (care e nemetalizata), ceea ce însemna aproximativ 450 de euro in plus la pretul masinii si pretul final la ceea ce doream ajungea la 15700 de euro, ceea ce depasea bugetul stabilit. Apoi m-am reorientat catre varul Mazdei 3 - Ford Focus (modelul fara facelift-ul kinetic). Aveam ofertele de SIAB si preturile erau bune, asa ca am mers la showroom. Masina ne-a placut mult si ne-am zis ca asta va fi aleasa. Am mai stat o saptamâna sau doua în stand-by si când m-am dus la showroom din nou pe la sfârsitul lui februarie, consilierul de vânzari îmi spune ca Focusul e pe terminate (nu se mai fabrica, se vindea ce mai era pe stoc) si ca daca vreau unul sa ma hotarasc cât mai repede; a doua am mers sa dam un avans si sa rezerv o masina, dar nu mai era nici un Focus de care voiam Trend Style 1.6 benzina, hatchback, indiferent de culoare (pret aprox. 13500 euro). Am mai sunat la Colina în Bucuresti si m-am convins ca asa sta treaba si foarte dezamagiti am plecat acasa. Intrasem în impas - nu era nici o masina care sa ne placa si in bugetul stabilit. Am stat, ne-am gândit, am cautat pe net si am gasit o oferta la Seat Cordoba (Fever parca) motor 1,6 de aprox 100 cai pe benzina, strictul necesar la dotari la aprox 13200 de euro. Am plecat la showroom a doua zi si prima oara am zis sa intram la Peugeot, la Seat fiind înca înca închis (era sâmbata). La Peugeot nu ne gândisem pentru ca luasem mai demult o oferta la 207 si era scump si am zis ca nu fac astia reduceri la un model lansat in urma cu an. Ne-a placut 207-le mult si am plecat sa vedem Cordoba. Când ne-am suit in el dezamagire totala - interior un pic mai rasarit ca la Logan plin de plastic si materiale ieftine (modelul care era la promotie), încât ne-a pierit cheful de Cordoba instantaneu, mai ales dupa ce vazusem 207, al carui interior ne placuse mult. Dupa alte vizite pe la alti dealeri (Renault,Fiat, Opel) nu ne-a mai impresionat nimic si am ramas la 207. Cand am vrut sa dam comanda la Servunion ni s-a spus ca pentru modelul dorit, 1.4 HDI Trendy, rouge aden si cu airbagurile laterale si cortina optionale trebuie data comanda la fabrica si ca timpul de livrare este de maxim 120 de zile , dar ea vine de obicei mai repede. Am încercat la Eurial Militari în Bucuresti si o tipa foarte de treaba m-a sunat dupa câteva ore si mi-a spus ca a gasit masina si o are in curte in aprox. 10 zile. Am platit un avans si am rezervat-o. Miercuri 12.03 masina ajunsese la sealer, joi seara a fost facuta plata finala, iar sâmbata dimineata am ridicat-o.

 

Si acum câteva date despre masina. Pretul final a fost 13111 euro (12724 euro e modelul Trendy 1.4 Hdi + 387 euro aibagurile laterale si cortina). Motorul e un HDI de 1,4 l cu 70 CP si 150 NM.

 

Dotari: bancheta spate rabatabila 1/3-2/3

caroserie galvanizata

ceas digital

compartiment bagaje acoperit si iluminat

computer de bord

filtru polen

geamuri electrice fata

Imobilizator electronic motor

luneta cu stergator si degivrare

parasolare cu oglinda de curtoazie

reglaj electric inaltime faruri

roata rezerva dimensiune normala cu janta din otel

scaun sofer reglabil pe inaltime

servodirectie variabila

Tetiere spate reglabile in inaltime

volan cu 3 brate reglabil pe inaltime si adancime

aer conditionat manual

Comenzi audio pe coloana de directie

încuiere automata a portbagajului la peste 10 km/h

oglinzi exterioare actionate electric si incalzite

plafoniera cu temporizare

radio CD cu mp3

ABS + EBD

Airbag frontal pentru sofer + pasager cu posibilitatea decuplarii airbag-ului pasager

Airbaguri laterale + airbaguri cortina

Avertizor sonor faruri aprinse sau cheie uitata in contact

centuri de siguranta in 3 puncte, pretensionate

proiectoare ceata

servofrana

sistem asistenta la franarea de urgenta

sistem ISOFIX pentru scaune copii

bandouri protectie laterala

bare si oglinzi exterioare in culoarea caroseriei

faruri cu geam clar

lampi semnalizare laterale

Parte frontala « CLASIC »

tetiere fata reglabile in inaltime

 

Masina e super; am doar 370 de km pâna acum si nu am nici o nemultumire fata ea. Cel mai bun lucru la ea pot spune ca e servodirectia, care nu se compara cu alta de la vreo masina pe care am consus-o (nu multe la nr. dealtfel). Pe drumul Bucuresti - Vaslui consumul aratat de computerul de bord a fost 4,6 l/100 km si am mers cu 90-110 km/h, pe mici portiuni de drum ajungând la 130 km/h; eu zic ca e bine având in vedere ca motorul e înca rodaj.

 

Si niste poze cu masina; momentan nu am reusit sa fac mai mult, sper sa fac mai mâine.

post-4049-1205786353_thumb.jpg

post-4049-1205786362_thumb.jpg

post-4049-1205786368_thumb.jpg

post-4049-1205786375_thumb.jpg

post-4049-1205786382_thumb.jpg

post-4049-1205786390_thumb.jpg

post-4049-1205786400_thumb.jpg

post-4049-1205786405_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Sa va poarte sanatosi, botul mi se pare foarte simpatic/agresiv, poza 5 mai ales :)

 

Cum de-ai ales doar 1.4, in conditiile in care 1.6 de la Mazda are 105 cp ?

Share this post


Link to post

Foarte faina masinuta, dupa ce am vandut Cielo se afla si pe lista mea de optiuni (varianta pe negru, desigur :) ) . Din cat am rasfoit pe forumul pejo in acea perioada, am inteles ca are un consum foarte bun, ceea ce pt mine cel putin e un factor decisiv in achizitia unei masini.

 

Sa o porti cu placere si sa nu afli ce-i ala "service" decat la revizii.

Share this post


Link to post

Super masina. Sa o stapanesti sanatos.

Share this post


Link to post

Multumesc de urari!

 

Cum de-ai ales doar 1.4, in conditiile in care 1.6 de la Mazda are 105 cp ?

La ce preturi sunt la carburanti acum mi-au zburat caii putere de la motor si m-am gândit la economie acum. Iar la 207 1,6 Hdi 90 CP mergea doar cu varianta de dotare, Premium care costa 14 600 euro.

Edited by Laurycã

Share this post


Link to post

Sa vii s-o uzi. Sa va poarte sanatosi.

Share this post


Link to post

Fii sigur ca o s-o fac. Alfel "nu tine". :)

Share this post


Link to post

Masina e foarte misto, sa o stapanesti sanatos, imi place mult dizainu' dar nu e cam de gagica? Si dpdv al dizainului si al colorii?

Share this post


Link to post

Da ma Lauryca. O masina de barbat adevarat trebuie sa aiba 150 CP si motor de peste 2 litri.

Si ma mai enerveaza femeile astea care poarta pantaloni. Pantalonii nu sunt pentru barbati? Eu zic sa-i pui un "aptzibild" cu "Tunning" si ornament cu lezi, s-o faci mai masina de barbat.

Off-topic: De ce oare am sefa? Asta nu trebuia sa fie acasa la coada cratitei?

Share this post


Link to post

Ce-i bre, ai matiz rosu de te-ai ofuscat? =))

 

Cel mai bun lucru la ea pot spune ca e servodirectia, care nu se compara cu alta de la vreo masina pe care am consus-o (nu multe la nr. dealtfel).

Electrica sau hidraulica?

La 307 nu m-a dat pe spate.

Share this post


Link to post

alx, nu te prinzi tu. E masina unisex, dar frantuzeasca, cu sex appeal (atat cat poate avea o masina). Nu confunda sex appeal cu feminitatea, cica :D

 

Off-topic: De ce oare am sefa? Asta nu trebuia sa fie acasa la coada cratitei?

 

E buna? :->

Share this post


Link to post
Electrica sau hidraulica?

La 307 nu m-a dat pe spate.

Servodirectie e electrica variabila.

Share this post


Link to post

Ah, da. O sa te obisnuiesti :)

Share this post


Link to post

Frumos pejoul- km multi fara probleme! Vorba lui Alx- ai patit si tu ca la reclama la clio?

Share this post


Link to post

Mersi! Masina de gagica e 107, 207 e unisex cum zicea si Satori.

Share this post


Link to post

Bravo, masina e foarte simpatica, la fel si culoarea ce o prinde foarte bine :thumbl: Sa o stapanesti sanatos.

Share this post


Link to post

Cred ca ai uitat un c, e uniCsex, adica sexul frumos. Ia intreaba la dealer de proportia femei/barbati care au cumparat 206 si 207. Eu am intrebat si m-a busit rasul 80%-20%

Share this post


Link to post

Si eu am luat-o cu promotie; reducere de 1190 euro indiferent de sex. Si reducerea era si la 308; la 206 era reducerea mai mare - 1785 euro. Daca o fi fost vreodata reducere mai mare la femei nu stiu.

Share this post


Link to post

S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea

 

Ps. Ai fost cumva Duminica(16.03.2007) in targ la Focsani?

Share this post


Link to post

S-o stapanesti sanatos! Vezi sa nu lasi geamurile deschise ca cica se f*t gargaritele in ea!

Edited by alx

Share this post


Link to post
S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea

Ps. Ai fost cumva Duminica(16.03.2007) in targ la Focsani?

Mersi mult! Duminica doar am trecut pe lânga Focsani când am venit de la Bucuresti; prin târg nici vorba sa calc.

 

NFS, o sa tin cont de sfatul tau. :) :P

Edited by Laurycã

Share this post


Link to post
Cred ca ai uitat un c, e uniCsex, adica sexul frumos. Ia intreaba la dealer de proportia femei/barbati care au cumparat 206 si 207. Eu am intrebat si m-a busit rasul 80%-20%

 

Cand ai luat Modusul, ai intrebat? > :)

Share this post


Link to post

Pe cine, pe cei alti 3 care au cumparat? Sunt barbati :D sunt pe reno.ro

+ o gagica de la Ipso care o are de firma. Masina, nu altceva. In plus, it is not mine :D

Edited by alx

Share this post


Link to post

Consumul mixt pâna cum a iesit 5.1 l/100 km; destul de bine având în vedere rodajul. Pâna acum numai bine. M-am obisnuit si cu greutatea imensa a masinii, cred ca cea mai mare din clasa - 1298 kg înscrisa în cartea de identitate.

post-4049-1212381367_thumb.jpg

post-4049-1212381376_thumb.jpg

post-4049-1212381386_thumb.jpg

post-4049-1212381391_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Sa nu te superi pe mine dar de cate ori vad o masina ca asta, rosie ca focu', ma astept sa iasa o super-pi... blonda din ea... =))

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...