Jump to content
Sign in to follow this  
alisultan

Mafia Asigurărilor Auto Sub Cupola Legii 136/1995

Recommended Posts

ÎN ATENȚIA PERSOANELOR PREJUDICIATE DE CĂTRE MAFIA ASIGURĂRILOR DIN ROMÂNIA

 

Dacă ai responsabilitate civică și morală, te invit să lupți alături de mine, șansa de reușită va fi mai mare și mai rapidă.

În calitate de victimă, n-am stat degeaba (...), lupt și voi lupta până ce voi izbuti să le demontez filiera protejată de Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, ascunsă sub cupola legii nr.136/1995

Citește petiția adresată Șsefului Serviciu Lucian Goga - membru CSA pentru protejare a mafiei din sistemul asigurărilor:

Către:

Comisia de Supraveghere a Asigurarilor

 

 

 

 

Domnule Șef Serviciu,

 

 

 

 

Adresa nr.VII/3616/06.03.2008 prin care mi-ați comunicat punctul de vedere a asiguratorului este o dovadă incontestabilă că, CSA este o Comisie care încurajează delicvența în materie de asigurări.

 

M-am adresat CSA nu pentru a afla ”punctul de vedere” al mafioților de la Omniasig, ci petru ca dvs & company să apreciați nemulțumirea subsemnatului, în limitele bunului simț și în concret cu realitatea obiectivă.

 

Astfel că: nu am solicitat despăgubiri de altă natură care să depășească costurile reale a manoperei și pieselor privind reparațiile urmarea accidentului - costuri care se ridică la suma 5978 lei și care au fost stabilite prin Precomanda nr.50145/2008 emis de SC. IATSA SA (...), am vrut doar să-mi repar autorurismul avariat.

 

Constat că, cu un tupeu incalificabil, invocați papaglicește starea și gradul de uzură al autoturismului: (anul de fabricație, kilometri parcurși și urme de rugină…..), omițând în egală masură și voit totodată, că, autoturismul indeplinea starea tehnică pevăzută de legislația în materie, mai mult de atât, în toamna anului trecut i-am făcut reparație capitală, urmată de revizie-inspecție tehnică.

 

Doresc să adaug că: Omniasig nu m-a despăgubit nici măcar cu suma pe care am cheltuit-o privind reparația capitală la care am făcut referire mai sus (...)

 

Domnule susținător a mafiei asigurărilor (...), află că, atunci când îmi achit polița de asigrare, Societatea de Asigurări percepe taxa în funcție de capacitatea cilindrică a mașinii și nici decum în funcție de considerentele la care ati făcut referire, respectiv: anul de fabricație, kilometri parcurși și urme de rugină.

 

Într-o altă ordine de idei, dvs & company, în caliate de reprezentanți ai Comisiei de Supraveghere, nu ați constatat că Omniasig impune asiguraților (prin declaratii tipizate), să renunțe la alte pretenții in legătură cu accidentele? – vezi declaratia subsemnatului nr. 307/12.02.2008. În caz contrar (dacă nu semnezi declarația impusă), Omniasig nu te despăgubește nici măcar cu sumele derizorii calculate pe criterii de tip mafiot și pe care dvs & company le sustineți cu o nonșalantă incalificabilă.

 

Vă dau eu suma de 2619,63 lei și să-mi cumpărați sau să-mi reparați mașina, astfel să arate ca și inaintea accidentului (…..).

 

Iată de ce, în calitate de victimă a mafiei Asigurarilor (mafie pe care o susțineți), mă simt îndreptățit să vă acuz, de complot în defavoarea asiguraților. Dacă aveați o brumă de demnitate, responsabilitate civică, morală, să nu mai pomenesc de cea profesională și obligațiile aferente, în cel mai rău caz, ați fi putut sesiza autoritățile abilitate ale statului, începând cu Protecția Consumatorului.

 

Închei prin a vă învedera, că nu voi renunța la speță până ce nu-mi voi dobândi suma reală aferentă reparațiilor, iar dacă Curtea Contituțională nu va admite excepția de neconstituționalitate a legii nr. 136/1995, voi acționa in justiție Omniasig si CSA, ocazie cu care mă voi constitui ca parte civilă cerând autorităților judiciare să dispună daune morale și daune privind imposibilitatea de a-mi utiliza autoturismul începând cu 10.02.2008, la zi. După caz, cu decizia definitivă pronunțată, mă voi adresa Curții Europene a Drepturilor Omului.

 

Însă pâna atunci, am să postez speța, în toate site-urile auto, astfel ca miile de asigurați ce au fost jefuiți în cazuri similare să mi se alature și împreună, să ne căutăm drepturile legitime, până când reușim să demontăm și să eliminăm filiera de tip mafiot ce caracterizează Asigutările din România și nu în cele din urmă, pe susținătorii acestora din cadrul Comisiei de Supraveghere a Asiguraărilor.

 

Așa că, domnule Lucian Goga, accesează forumurile site-urilor auto și vei vedea postat prezenta sesizare și nu numai.

 

 

 

 

Ali Ibraim - victimă a mafiei asigurărilor auto 08.03.2008

 

post-13203-1205138914_thumb.jpg

Share this post


Link to post

...

Mai multe detalii se poate? Ce dauna ai avut, din ce cauza, ce masina, la cat a fost calculata despagubirea, etc. Nu vedem decat o scrisoare catre nenea ala, atat.

 

ps: nu stiu ce cauta topicul asta la probleme tehnice..

Edited by strumfuadi

Share this post


Link to post

Da ce cauta postul asta la probleme tehnice Tico si Matiz????Intreb si eu asa...ca idee!!!

Share this post


Link to post

Si tu ai fost lovit, ai cautat sa-ti repari masina veche de 4-5 ani pe RCA-ul vinovatului si ai ajuns sa-l dai in judecata pe vinovatul care, de buna credinta, isi facuse RCA, dar taranoii obositi care lucreaza in general pe la asigurari si taranoii si mai imputiti care au facut calculele la despagubiri te-au pus in situatia de a ramane cu buza umflata?

 

Rog mutarea subiectului la diverse, chiar daca e plasat gresit, e un semnal de alarma la adresa magariilor practicate de societatile de asigurari.

Share this post


Link to post

Este bine să știți:

 

Există o lege (136/1995) - care reglementează despăgubirea asiguraților auto, în caz de accidente.

 

Numai că, această lege este în dezavantajul asiguraților în sensul că:

 

1- Societățile de asigurări percep taxă pentru polița de asigurare obligatorie, în funcție de capacitatea cilindrică a mașinii

 

2- În caz de accident, sumele privind despăgubirile sunt calculate în funcție, de anul de fabricație a mașinii, kilometri rulați, pete de rugină, etc.

 

Astfel că: dacă ești implicat într-un nefericit accident (produs din vina ta, sau nu), societatea de asigurări îți evaluează autoturismul în funcție criteriile mentionate mai sus la punctul 2 și astfel, te trezești în imposibilitatea de a-ți repara autorurismul într-cât, suma cu care ești despăgubit reprezintă 15% din valoarea reală a materialelor și a manoperei necesar reparațiilor.

 

În caz de accident, politica de tip mafiot al firmelor de asigurări este standard, în sensul că: dacă vrei să primești despăgubiri (suma stabilită de asigurator), societatea de asigurări iți impune să semnezi o declarație tipizată prin care te obligă să renunți la eventualele pretenții în legătură cu accidentul. Dacă nu dorești să semnezi declarația impusă, asiguratorul nu iți plătește nimic.

 

În acest caz, esti nevoit să te adrezezi Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, dar ce folos (...), pentru că funcționarii acestei Comisii nu fac de cât să promoveze și să protejeze delicvența în materie de asigurări sub protecția legii 136/1995.

 

Iată de ce: personal am invocat excepția de neconstituționalitate a legii 136/1995 și urmează să fie soluționată de Curtea Constituțională, dacă cineva dorește să fie parte în speță, îl rog să mă contacteze în timp util.

 

Orice șofer, indenpendent de voința sa poate fi implicat într-un accident, acum are ocazia să facă ceva util pentu normalizarea legislației în vigoare(...), trebuie să ai un pic de curaj și voință dacă dorești să scapi de sistemul mafiot al asigurărilor.

 

Ali Ibraim - contact e-mail: bas_panar@yahoo.com sau la 0722477188.

Share this post


Link to post

Este adevarat ! Sustin si eu aceasta petitie.

Ar fi utile mai multe informatii privind modalitatea de semnare/sustinere a petitiei.

Share this post


Link to post

Este bine să știți:

Astfel că: dacă ești implicat într-un nefericit accident (produs din vina ta, sau nu), societatea de asigurări îți evaluează autoturismul în funcție criteriile mentionate mai sus la punctul 2 și astfel, te trezești în imposibilitatea de a-ți repara autorurismul într-cât, suma cu care ești despăgubit reprezintă 15% din valoarea reală a materialelor și a manoperei necesar reparațiilor.

Ali Ibraim - contact e-mail: bas_panar@yahoo.com sau la 0722477188.

Atunci sa platesc si eu doar 15% din valoarea RCA...

Share this post


Link to post

La un Tico din 1997 la ~110.000 km al unui prieten desteptii de la Unita au gasit-o in proportie de 84% uzata! Fratilor, lasati-o in pielea goala de treaba, la 110.000 km masina mai mult de, hai sa zicem 50%, nu cred ca e uzata, si atat e mult! Si am impresia ca daca reparatia costa mai putin de 100 de euro sau ceva de genul asta nici nu ti-o repara. Ma refer la cazurile cand nu e vina ta. Daca nici asta nu e prosteala pe fata, atunci care dreq mai e?

Share this post


Link to post

La ultima intalnire a asiguratorilor, toate societatile de asigurare prezente pe piata romaneasca au convenit sa nu mai incheie asigurari CASCO fara fransiza (cu diverse variatiuni, de ex., unii asiguratori au fransiza 0 doar la prima dauna). Suna a asociere de tip cartel, dar din pacate nimeni nu se sesizeaza.

Share this post


Link to post
La un Tico din 1997 la ~110.000 km al unui prieten desteptii de la Unita au gasit-o in proportie de 84% uzata! Fratilor, lasati-o in pielea goala de treaba, la 110.000 km masina mai mult de, hai sa zicem 50%, nu cred ca e uzata, si atat e mult! Si am impresia ca daca reparatia costa mai putin de 100 de euro sau ceva de genul asta nici nu ti-o repara. Ma refer la cazurile cand nu e vina ta. Daca nici asta nu e prosteala pe fata, atunci care dreq mai e?

Daca ar fi dupa ratonii din asigurari, n-ai putea sa tii o masina mai mult de 2-3 ani, dupa aceea te trezesti cu surprize in caz de daune.

 

Pe rationamentul lor, daca ai avea o dacie din 73, oricat de bine intretinuta ar fi ea, si intra unul in tine, te poti trezi ca firma de asigurari iti va da echivalentul unui bec, desi tu poate ai dauna de 1000 ron la ea. Ajungi in instanta ca sa-l dai in judecata pe faptas, cu care de altfel nu aveai nimic de impartit, care a fost om de buna credinta si si-a facut RCA, eventual mai si plateste sute de lei anual pentru asta.

Daca te vei duce la vreo societate de asigurari si intrebi daca poti incheia o polita RCA dintr-asta, care sa acopere orice dauna, asiguratorii vor da din umeri, caci nu vor sti ce e aia.

 

Iar pentru fransiza de 100 de euro, mai dao-n spanac, la un matiz la o dauna te poti trezi ca e mai mare fransiza decat dauna si, impreuna cu 400 de euro casco anual, devine mai rentabil sa depui respectivii bani la banca (si sa intri in ei in caz de dauna) si sa le-o dai prin gurita asiguratorilor. Daca e vreo dauna totala, atunci zici mersi ca ai scapat cu viata, nu te mai uiti la bani.

 

Mai adaugam si figurile pe care le fac atunci cand te prezinti cu vreo janta indoita, si ei iti spun ca, daca nu ai si vreun prag indoit, nu ti-o repara. Pai bai nene, da cand mi-ai evaluat masina, mi-ai evaluat-o ca intreg, nu? Altfel de ce nu mi-ai scos rotile din calculul final?

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post
La ultima intalnire a asiguratorilor, toate societatile de asigurare prezente pe piata romaneasca au convenit sa nu mai incheie asigurari CASCO fara fransiza (cu diverse variatiuni, de ex., unii asiguratori au fransiza 0 doar la prima dauna). Suna a asociere de tip cartel, dar din pacate nimeni nu se sesizeaza.

 

Chiar daca te sesizezi, e foarte greu sa dovedesti asa ceva.

In plus, chiar au motive. La noi se revopseste toata masina pentru o zgarietura mica mica ce, bineinteles, a fost produsa in parcare de autor necunoscut (aici are un rol important si politia).

Poate asa o sa fie oamenii mai atenti.

Share this post


Link to post

Pai se vopseste, ca tot ei is prosti! Daca le ceri retus si polishare pentru o zgarietura zic ca nu se poate. Daca le ceri sigilarea unei ciobituri in parbriz ei dau inlocuire si tot asa...

Eu le-am cerut revopsire de bara la Nubira pentru ca intrase unul in mine si doar sarise vopseaua, ei au dat inlocuire "cu recuperare" In mod sigur bara aia au facut-o bani, de comun acord intre service si inspector. Ar face bine sa se uite dracu in curtea lor mai intai, ca au niste inspectori de te doare capul, majoritatea nu stiu sa faca diferenta intre o bieleta si un pivot si se dau mari cunoscatori.

Share this post


Link to post

Mirceo, da ce asiguratori buni ai...la noi ar fi in stare sa inlocuiasca doar un singur disc de frana, daca doar ala a fost avariat intr-un impact. b-(

 

Subscriu ca sunt niste handicapati incompetenti cretini #%^$&^%&^%&^$& b-( astia din asigurari, domeniul asigurarilor ajungand la noi drept unul nu prea onorabil.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...