Jump to content
Sign in to follow this  
alx

Mitsubishi Outlander

Recommended Posts

Consumul de 13 la 2L vi se pare mare? Ce inseamna domne dieselu asta, s-a obisnuit toata lumea cu consum de 6 in oras.

Share this post


Link to post

Fii serios! Cine dracu papa 6% motorina in oras? Poate nu in Romania...

Share this post


Link to post

Eram pe jumatate ironic. Si nu-mi spune ca nu ai cunoscut pe nimeni cu diesel care sa sustina ca-i ia 6 in oras. Eu am avut parte de mai multi chiar dintre care unul cu 2.0L (care facea anual cam 5 mii km). L-am lasat in voia lui, bineinteles.

Share this post


Link to post

Off topic: si inca o gramada cu 5,5 media domnle... Si fumul dupa ei fuioare...

Share this post


Link to post
Fii serios! Cine dracu papa 6% motorina in oras? Poate nu in Romania...

Solenza diesel, Citroen Saxo, Peugeot 205 si alte masini cu motor diesel aspirat mai usoare de o tona.

 

On topic: Felicitari Alx, s-o strunesti sanatos ;) Frumos albastru, ce mai :->

Share this post


Link to post

Superba masina, sa o porti cu placere. Arata foarte bine albastrul acesta. As vrea si eu candva asa ceva pt sotie...dar ea tot o trage cu Touareg-ul :( .

Share this post


Link to post
Consumul de 13 la 2L vi se pare mare? Ce inseamna domne dieselu asta, s-a obisnuit toata lumea cu consum de 6 in oras.

Tot atat consum si eu cu barca mea pe GPL in oras deci ALX e in grafic :)

 

Si cum spuneam, s-o stapanesti sanatos!

Sa stii ca trebuie sa treaca testul nisipului > :)

 

PS: pan la urma ai rezolvat-o cu Casco pe undeva? :D

Share this post


Link to post

Da, am facut la Omniasig ca trebuia obligatoriu sa fac rca la ei ca sa pot pleca cu avtomobilu'. Anyway, am platit pe primele 3 luni 1000ron si rca pe 6 luni fro 400 roni. O sa mai platesc inca o rata la casco ca sa fie pe 6 luni si apoi voi schimba ambii asiguratori. Cu cine, habar n-am... :(

Share this post


Link to post

No, apai daca te-ai hotarat sa dezertezi...nu pot sa-ti zic decat "S-o stapanesti sanatos", nu? Tot e bine ca e japoneza > :)

 

P.S. si mie imi place taaare mult albastrul ala, mi se pare ca da foarte bine :) )

Edited by Brainiac

Share this post


Link to post

Albastre si negre le sta cel mai bine :D . Sa te poarte sanatos :) .

Share this post


Link to post

Daca tot ti-ai luat SUV puteai si tu sa ti-l iei alb...

Share this post


Link to post

Nu se fabrica in alb... Stiu, asta era si culoarea mea mult visata... Si jante de 25"... cromate...

Share this post


Link to post

...si o aripioara din-aia de rechin, cu beculetz si dinam? :mrgreen:

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos vroiam sa intreb si eu ceva: ai 4x4 la ea?

Share this post


Link to post

Mercic. Da, e AWD. Inca nu m-am lamurit daca distributia intre punti o face un visocuplaj sau un limited slip differential. Nu reusesc sa pun mana pe un manual de service :(

Share this post


Link to post

alx,foarte tare masina ..dar ai vazut ce tare arata pe negru ? :> ...mult mai tare ,dar si a ta e tare ...sa o fugaresti sanatos ...si cu portofelul full ...sa ai ce fugari ..multi km ...

Share this post


Link to post

Mercic, da, arata bine si pe negru. Dar albastru e culoarea mea de suflet... Chiar daca nu e cea mai misto culoare e cea care mi se potriveste mie cel mai mult.

Share this post


Link to post

 

Nu m-am jucat aiurea, am vrut sa vaz cam cum trag puntile. Nu se simte niciun fel de soc cand se modifica raportul de distributie, cum e la sistemele 4wd on demand (tucson).

 

Intind sa cred ca diferentialul spate e LSD deoarece vad ca se cam blocheaza in anumite conditii (adica trag ambele roti) dar nu prea am gasit info despre asta.

Share this post


Link to post

Eu nu prea ma prind din filmulet, sincer sa fiu.

Share this post


Link to post

Let me explain you... Vezi mai pe la mijloc asa cum din rotile fata trage doar una? Asta e normal la un diferential normal.

Vezi la minutul 0:45 cum rotile spate trag amandoua deci diferentialul spate e cuplat.

 

LSD = Limited Slip Differential adica actioneaza ca un diferential normal (da puterea pe roata care se invarte cel mai usor) pana la o anumita diferenta de turatie intre cele doua roti. Dupa aceasta limita se autoblocheaza si da puterea pe ambele roti.

Share this post


Link to post

Mai, s-o vedea la mine prea mic... eu nu prea disting mare chestie.

 

Sa gugaluim.

 

1. - Center differential lock

Share this post


Link to post

Acum 2 saptamani am fost la CT (cand am facut si filmuletul). La dus 140 constanta pe autostrada, cu 4-5 varfuri de 180. In rest 120 si vreo 10-20 km in CT. Consum 10.5.

La intors 160 constanta pe autostrada cu varfuri de 180 si 210. Consum 11.2.

Binisor, cu consumul m-am obisnuit, acum trebuie sa ma obisnuiesc si cu autonomia mai scazuta o tzara...

Share this post


Link to post

Fusei cu Sebian in Gretzia. Mers perfect. Consumuri intre 8.7 si 9.5.

 

De 2 saptamani am Aurisul lovit si merg cu Outtie in Bucuresti. La primul si la al doilea plin am avut 13.5. Mie unul mi se par superok avand in vedere faptul ca am mers L-V numai pe aglomeratii majore. E adevarat ca am facut si cate 2 drumuri centru - Berceni in weekenduri pe pustietate, complet liber (deh, la 8AM duminica nu prea circula nimeni).

Share this post


Link to post

Foooarte bun Mitsu :mrgreen: Ce mi-a placut cel mai mult e ca desi are suspensii tari, ca sa stea cum trebuie pe sosea, nu iti muta rinichii si coastele din loc, la un drum lung, probabil din cauza ergonomiei scaunelor si bineinteles din cauza spatiului indestulator din cabina.

 

offftop: nashu, m-ai pus pe invizibil pe mess? :-W

Edited by Sebian

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...