Jump to content
Sign in to follow this  
dsasorin

Se Poate Aprinde Radioul Fara Cheie ? La Aveo

Recommended Posts

Vreau sa va intreb chestia asta.

Parca se mai discuta pe undeva acum hat, dar nu mai stiu pe unde, si nici daca era pe acest forum :P

Cu cheia scoasa, langa mine:

Am observat ca daca apas butonul de FAV se aprinde nu numai "grilajul rosu din dungi orizontale", dar si un semn rotund in stanga sus.

Deci ideea e ca daca am cheia scoasa, totusi radio nu e decuplat de la alimentare, asta vreau sa subliniez.

Si va intreb, se poate aprinde radio/CD ? Ca ma cam enerveaza sa stau cu cheia bagata cand spal masina si ascult la radio la ea.

 

PS: "Grilajul rosu" se aprinde cand apas chiar pe mai multe butoane. (doar la intuneric se vede)

Share this post


Link to post

S-a mai discutat pe aici...Conclusion:la Aveo 4 dr nu merge radio/mp3 numai cu cheia pe Acc...Inca nu a gasit nimeni solutia...

Mai asteptam :D

Share this post


Link to post

credeam ca s-a descoperit deja :( ...aveam impresia ca exista totusi o combinatie secreta de taste. O fi, dar e secreta. :)

Asteptam...

Eu cel putin am incercat mai multe combinatii, si nimic...

Share this post


Link to post

Putin pe langa subiect, dar poate te ajuta: cand am pus mp3 player pe un logan, baiatul de la service m-a intrebat de ce vreau sa-l folosesc si fara sa am cheia in contact. I-am zis ca da, si asa mi l-a pus.

Sfatul meu e sa-i intrebi pe baietii de la service, poate poate stiu ei mai bine

Share this post


Link to post

Secretul cred ca sta in modul in care se face legatura la cablaje. Exista un fir care se trage prin contact. Odata eliminat acel cablu, se poate porni si fara cheia in contact.

Share this post


Link to post

Ideea este ca, la cele mai multe radio-cass/CD, exsita 2 fire de alimentare (+ al treilea, legat la caroserie). Unul direct de la baterie (pentru ceas, memorii etc.) si unul prin contact. Daca le legi pe amandoua direct ... merge cum vrei tu.

 

Dar, daca il uiti deschis (de exemplu volumul la mic si uiti de el cand iesi din masina) ... iti cauti niste prieteni sa te impinga in cazul in care nu mai dai drumu' la motor cateva zile. A patit-o Zapacitu. Dar la el se intampla chestia asta si daca il inchidea. Se pare ca, chiar daca-l inchizi din buton, raman mai multe circuite alimentate (inclusiv cel care-ti sesizeaza apasarea pe "power on") decat in cazul in care alimentarea principala se face prin contact.

 

Sfatul meu ... lasa-l asa cum l-a facut injinieru' care l-a proiectat. O sti el ceva.

Share this post


Link to post
...Sfatul meu ... lasa-l asa cum l-a facut injinieru' care l-a proiectat. O sti el ceva.

 

 

Corect. Uituci sunt destui :D . Nu e facut sistemul asa pe degeaba. Stiu ca e incomod sa tot bagi cheia in contact, dar poate e mai sigur.

Share this post


Link to post

S-a mai spus chestia asta pe aici pe undeva: corect ar fi fost sa lase functionarea ca pe Kalos/Lacetti. Porneste si fara contact insa se opreste automat dupa cca o ora.

Ce-i de facut la Aveo? Modificat firul de alimentare de pe IGN direct pe +15 sau +30 (nu stiu exact cum e la Kalos) dar pusa o temporizare ceva din momentul decuplarii contactului (poate o face Abramburel daca sunt mai multi doritori :) ) Pare totusi ceva complicat si prea putin enervant sa merite efortul.

Share this post


Link to post

OFFTOPIC La mine porneste si fara fata! Direct din comenzile de pe volan... Nu stiu daca e de bine...sau de rau..Dar merge fara fata!

Share this post


Link to post
Ideea este ca, la cele mai multe radio-cass/CD, exsita 2 fire de alimentare (+ al treilea, legat la caroserie). Unul direct de la baterie (pentru ceas, memorii etc.) si unul prin contact. Daca le legi pe amandoua direct ... merge cum vrei tu.

 

Dar, daca il uiti deschis (de exemplu volumul la mic si uiti de el cand iesi din masina) ... iti cauti niste prieteni sa te impinga in cazul in care nu mai dai drumu' la motor cateva zile. A patit-o Zapacitu. Dar la el se intampla chestia asta si daca il inchidea. Se pare ca, chiar daca-l inchizi din buton, raman mai multe circuite alimentate (inclusiv cel care-ti sesizeaza apasarea pe "power on") decat in cazul in care alimentarea principala se face prin contact.

 

Sfatul meu ... lasa-l asa cum l-a facut injinieru' care l-a proiectat. O sti el ceva.

 

 

Confirm...am schimbat si bateria pina sa ma prind cine era vinovatul. :)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...