muscarul Posted November 29, 2007 Salut Dupa indelungi cautari, am luat un E Klasse cu AC, inchidere centralizata pe cheie, alarma si cass phillips. E verde metalizat, si e din 2005, are 19500 km la bord, verificabili, ca are carte de service si toate facturile, itp nou valabil pana in noiembrie 2009, si inauntru miroase a nou. Si nu a avut motorul spalat. A fost al unei tipe, care si-a luat ceva mai mare . Am dat pe el 4.200 de oiro. In 20 de minute ma duc cu vanzatorul la politie sa facem actele, hehe. O fi mult, o fi putin? Nu stiu, eu is multumit. O sa deschid topic la jurnal de bord, sa pun poze, sa vedeti toti ce frumoasa masina am, hehe Share this post Link to post
bella Posted November 29, 2007 Sa il stapanesti sanatos si te asteptam cu topic la "Masina mea". Share this post Link to post
muscarul Posted November 30, 2007 o sa vina si pozele. da deocamdata nu am avut vreme, ca am fost sa ii iau cauciucuri de iarna, si sa-i schimb uleiu si antigelu si sa ii iau cotiera Share this post Link to post
muscarul Posted March 28, 2008 Buuuun... A mai trecut timpul, a venit primavara, ne-am mai maturizat si noi relatia si am decis sa va mai spun ce mai face masinuca mea. A fost cuminte, foarte cuminte. Acum avem 26.700 de kilometri, in 4 luni am facut destul de mult, 7.000 de kilometri. A primit deschidere mecanica la haion, temporizator pentru stergatoare, lumina in portbagaj, buton pentru deschidere/inchidere centralizata pe bord. Urmeaza - cred - un stergator pentru haion, ca la SE. Wekendul asta incercam sa facem si poze Share this post Link to post
nonel Posted April 4, 2008 (edited) Sa o stapanesti sanatos, sa te tina multi km fara probleme, si sa faci multe imbunatatiri. Edited April 4, 2008 by nonel Share this post Link to post
EM!L Posted April 4, 2008 Bre, chiar asa, de-o juma' de an n-ai mai facut poze la masina? )"> Share this post Link to post
muscarul Posted April 4, 2008 (edited) Na ma, poze Va dati voi seama ce reprezinta fiecare Ariciul cu pricina se intituleaza Mitica si este cerberul matizului meu Edited April 4, 2008 by muscarul Share this post Link to post
Ami Posted April 4, 2008 Dragut matizelu', sa-ti mearga bine! ...Berile alea sunt pentru noi, colegii de forum, nu? Share this post Link to post
muscarul Posted April 4, 2008 A. Este sucuri, nu este beri B. Evident ,numa sa veniti la Cluj Share this post Link to post
Cumnatu Posted April 4, 2008 A. Este gresit, pentru ca nu "este" beri. Foarte urat din partea ta. O dai din cola-n fanta si din fanta-n sprite cu noi. Hai sa fi sanatos si fara incidente ! Share this post Link to post
EM!L Posted April 4, 2008 Bravo dom'ne, sa te bucuri de ea! E tare... verde . Misto cotiera, cred ca e foarte comoda . Simpatic tare Mitica "> Share this post Link to post
muscarul Posted April 4, 2008 Mai, cand veniti la Cluj va iau si bere. Ursus rosu e buna? nu de alta, da e bastinasa Share this post Link to post
Cumnatu Posted April 4, 2008 De cand ai in companie arici ai inceput sa vezi ursi rosii . BREE, ursii sunt negrii / bruni / albi si .. cam atat ! Share this post Link to post
Cumnatu Posted April 4, 2008 (edited) E asa e si d-ala verde dar daca tot pronunti "verde" mai bine il fumezi decat sa il bei si uite cum discutia degenereaza pe fond de timisoreana Revenind ontopic, butronul ala portocaliu de sub volan pt ce e ? Edited April 4, 2008 by Cumnatu Share this post Link to post
uskt2005 Posted April 4, 2008 butronul ala portocaliu de sub volan pt ce e ? Presupun ca pt inchidere centralizata din interior nu? Share this post Link to post
Cumnatu Posted April 4, 2008 Pare adaugat ulterior si mai ales prin culoare. Share this post Link to post
costinel Posted April 4, 2008 @Muscarul: bravo colega; frumoasa masina si modificarile facute sunt utile si cu gust. Mi-a placut mult si cotiera, zici ca de acolo este. Share this post Link to post
uskt2005 Posted April 4, 2008 Pare adaugat ulterior si mai ales prin culoare. Buuuun...A mai trecut timpul,...A primit deschidere mecanica la haion, temporizator pentru stergatoare, lumina in portbagaj, buton pentru deschidere/inchidere centralizata pe bord. Acu te-ai lamurit ? Share this post Link to post
muscarul Posted April 4, 2008 E asa e si d-ala verde dar daca tot pronunti "verde" mai bine il fumezi decat sa il bei si uite cum discutia degenereaza pe fond de timisoreana Revenind ontopic, butronul ala portocaliu de sub volan pt ce e ? Butonul este, asa cum s-a spus, pentru deschidere/inchidere, iar cel din dreapta lui de la temporizatorul pentru stergatoare. Cotiera e super utila, mai ales ca pot depozita o gramada in ea Share this post Link to post
muscarul Posted April 5, 2008 L.E. Gata, avem si filtru de polen . L-am montat intre ventilator si intrarea de aer, dupa instructiunile lui @laurentiu83. Este super, nu mai am praf in machineta. Share this post Link to post
Mengelaus Posted April 6, 2008 Foarte misto masinuta.Sa-ti traiasca un milion de km ca si Cobrele p.s Cotiera de aia am si eu si ii super utila. Share this post Link to post
muscarul Posted May 21, 2008 Buuuun... Ne-am pus si GPL Instaatia este secventiala, marca Tomasetto cu electronica STAG 300. Rezervor cilindric, am vrut toroidal dar instalatorul mi-a zis ca cei de la Agrom i-au spus ca RAR-ul nu mai omologheaza matiji cu toroidala. Sincer nu l-am crezut, da e ok si asa, eu sunt multumit. De muncit au muncit la ea doi oameni, de la 9 dimineata pana la ora 3. Au fost foarte migalosi, mi-a placut de ei cum au lucrat. Am fost, am bagat gaz de 20 de lei, si am plecat acasa. Dar, stupoare, nu mergea pe gaz. Dupa ce am consumat juma de rezervor de benzina, m-am dus peste ei. Dupa studiu indelungat, au ajuns la concluzia ca trebuiau sa inverseze firele de la injectoarele de benzina, pentru ca acestea nu mai inchideau. Dupa aceea au pus-o din nou pe calculator, au setat-o si gata, merge. Bila neagra pentru ei, ca trebuiau sa isi dea seama de la inceput ca e ceva in neregula. In fine. Stiu numai ca timpii de injectie la gaz mi i-au reglat mai mici decat la benzina, ca erau duzele prea mari (cica mai mici nu se gasesc, cred ca erau de 17 daca nu ma insel), si presiunea la gaz era de 1,2 sau 1,3 Bar. Nu stiu daca e ok sau nu, ei au zis ca e perfect. Ce parere aveti de lucratura? SI inca ceva: e obligatoriu sa port romburile alea pe care scrie GPL? Ca se vede ca am gpl dupa busonul de alimentare, care e a vedere. Acuma poze: Share this post Link to post