Jump to content
Sign in to follow this  
Bittick

Noul Meu Lacetti Sw Diesel

Recommended Posts

Salutare la toata lumea!

 

Sunt nou pe acest forum si deasemenea un nou si mandru proprietar de Lacetti SW Elite diesel 2,0l 121cp. L-am luat in dupa amiaza asta de la dealer (Di Bas) dupa 6 saptamani de luuuunga asteptare. Acum hai sa va impartasesc primele impresii: mai intai o precizare- inaintea Chevy-ului am avut un Passat sedan pe care l-am cumparat de la firma la care lucrez, acum 2 ani, cand avea 160000 km - motor diesel 1,9 pompa duza 115 cai putere cuplu 300Nm, fabricatie 2000 - cand l-am vandut avea 215000km; revenind la Lacetti pot sa spun asa:

1. Directia mai rigida decat la Passat dar asta-i chestie de obisnuinta

2. Desi e mai scurta cu 9,5 cm si mai ingusta cu 1,5 cm mi se pare la fel de incapatoare si comoda

3. Portbagajul este suficient de mare pentru un familist ca mine cu 2 copii

4. Motorul mi se pare OK (trage bine, se infige multumitor) atat cat am mers cu masina de la dealer (Fundeni) pana acasa (Socului - Diham)

5. Instalatia de sunet suna bine (si la Passat aveam acelasi Blaupunkt)

6. O usoara deficienta la sistemul de ventilatie - se aburesc usor geamurile si daca nu pornesti AC + putina caldura cat sa nu ingheti (am AC manual) nu ai sanse sa vezi ca lumea prin geamuri

7. Suspensia ceva mai rigida dar asta nu e rau pt drum lung

8. Cutia diferita total fata de cea cu care m-am "jucat" pana acum dar asta iar e chestie de obisnuinta (cred ca o vreme o sa tot caut viteza a 6-sea...)

9. Aceeasi problema pe care am mai regasit-o pe forum - blocarea usilor se face manual si nu am buton dedicat astfel incat trebuie sa duc mana pana la tamburusul ala de la usa; cand opresc apoi motorul trebuie sa deblochez manual usile... hmmm ma cam enerveaza chestia asta...

10. Ma felicit ca am ales masina asta; am oscilat intre ea si Octavia Tour 1,9 tdi. Lacetti SW este mult mai comoda si raportul dotari + caracteristici motor/pret este net superior.

Concluzie: O masina frumoasa (ma rog aici poate sunt subiectiv) cu multe dotari si suficient de "fortoasa"

Daca o sa fie si fiabila atunci pot sa zic ca am dat lovitura... sa vedem... leasingul meu tine sapte ani asa ca ...

Share this post


Link to post

Salutari si bine ai venit pe forumul GM si Daewoo club...

Felicitari pentru achizitia facuta, s-o stapanesti sanatos fara incidente.

Te asteptam la intalniri sa ne readucem aminte de mirosul de masina noua si bineinteles te rugam daca poti sa atasezi si niste poze, s-o admiram.

 

Drum placut.

Ovidiu

Share this post


Link to post

Bine ai venit pe forum! Sa te poarte sanatos!

Te asteptam cu poze, sa vedem si noi minunatia :)

Share this post


Link to post

Bine ai venit pe forum si daca ti-ai achizitionat si un chevrolet esti exact in locul potrivit. S-o stapanesti sanatos!

Share this post


Link to post

Felicitari si bun venit la sanul comunitatii daewoo-chevrolet club ! E placut sa vezi oameni care trec si de la alte marci la Woo-Chevy spre deosebire de cei din club care fac tranzitia invers (me included). Multe bucurii cu noua partenera de drum !

Share this post


Link to post

Felicitari! Lacetti e intr-adevar o masina frumoasa. Un Lacetti Diesel nu e doar frumos dar si economic :)

Poze te rog!

Share this post


Link to post

Multumesc tuturor pentru urari!

Iata si primele poze; nu am facut prea multe pt ca a cam plouat azi pe la mine prin cartier... si masina e jegoasa rau ca deh, asa-i la noi in Bucuresti cand mergi pe ploaie... Cum se face mai frumos afara si bineinteles trag o spalare la masina, promit sa revin si cu alte poze mai in detaliu.

post-11780-1193932015_thumb.jpg

post-11780-1193932052_thumb.jpg

post-11780-1193932092_thumb.jpg

post-11780-1193932131_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Sa te poarte sanatos , fara nici o problema ! Ce varianta de echipare este si care a fost pretul ?

Share this post


Link to post
... Sunt nou pe acest forum si deasemenea un nou si mandru proprietar de Lacetti SW Elite diesel 2,0l 121cp.

 

Te-ai uitat doar la poze ?

Share this post


Link to post
Sa te poarte sanatos , fara nici o problema ! Ce varianta de echipare este si care a fost pretul ?

 

Varianta de echipare este Elite (XWXD55J) + vopsea metalizata iar pretul a fost 14550€ TVA inclus

 

Te-ai uitat doar la poze ?

 

Daca te referi la momentul deciziei de a o cumpara, nu, nu m-am uitat doar la poze; am fost la dealer, am studiat "fierul", printre altele am trantit si usile ca sa vad daca suna a masina sau a bidon dupa care bineinteles ca am facut un drive test

Share this post


Link to post
Te-ai uitat doar la poze ?

 

M-am uitat si la poze . Multumesc oricum pentru sprijin .

Edited by Stefan Adam

Share this post


Link to post

S-o stapanesti sanatos si fara evenimente! SW-ul a fost top si in preferintele mele, dar macar varianta premium, intrucat am tinut mortis sa am climatizare si cele 4 airbaguri.

Ce mi-a placut enorm la SW este compartimentarea de sub tableta portbagajului.

Share this post


Link to post
10. Ma felicit ca am ales masina asta; am oscilat intre ea si Octavia Tour 1,9 tdi. Lacetti SW este mult mai comoda si raportul dotari + caracteristici motor/pret este net superior.

Concluzie: O masina frumoasa (ma rog aici poate sunt subiectiv) cu multe dotari si suficient de "fortoasa"

Felicitari pt. alegere, sa te poarte sanatos multi km fara probleme. Mi se pare mult mai buna alegerea decat Octavia, de fapt tind sa cred ca e cea mai buna alegere de pe piata ca raport intre ce ofera si cat costa!

Share this post


Link to post

@Bittick , sa o stapanesti sanatos .Ce mai face masinuta ?

 

Si eu cochetez cu ideea unui Lacetti diesel , dar cred ca va fi hatchback ( am inteles ca HB se face in Rusia , numai variantele in 4 usi si SW sunt coreene ) asa ca o sa te stresez cu cateva intrebari . Spune-mi te rog cum gasesti zgomotul motorului fata de vechiul Passat ? Dar consumul , se respecta mentiunile producatorului , mai ales in oras ma intereseaza ? Am mers cu un lacetti ( 11 k km ) si avea niste zgomote si vobratii suspecte la servodirectie . Inca ceva , din momentul pornirii in cat timp incepe sa dea caldura ?

Intr-un material de prezentare am gasit indicat pt Lacetti diesel ambreiaj cu " discuri multiple ". Deci nu are ambreiajul clasic , de la toate cutiile manuale ? Din cate stiu discurile multiple "sunt numai la automate

Edited by alc2

Share this post


Link to post

@alc2,

Multumesc pt urari!

Masinuta "munceste" temeinic :lavolan: Am luat-o de la dealer pe 31 octombrie si deja am facut 3900km cu ea. Primul lucru pe care l-am remarcat chiar din momentul in care am facut drive-testul a fost faptul ca motorul se aude mai incet decat la vechiul meu Passat; acum, ce sa zic, asta e totusi o chestiune discutabila din moment ce Passatul meu avea 7 ani si 215000km iar SW-ul e masina noua. Cu timpul probabil ca o sa se auda ceva mai tare si in SW. Ceea ce pot insa sa spun e ca, ascultat din afara, motorul SW-ului este ceva mai silentios chiar decat al unui Passat diesel nou. Deocamdata nu a aparut niciun zgomot suspect la directie. In ceea ce priveste consumul, inca nu am facut o determinare exacta insa dupa cum am observat in perioada de cand am luat-o, nu cere nici mai mult nici mai putin decat o facea vechiul Passat (acul litrometrului se misca la fel) ceea ce ma face sa cred ca are cam acelasi consum (6-6,5% afara si 7% in oras). Trebuie sa mentionez ca majoritatea km parcursi sunt in afara orasului. Am sa incerc sa fac un calcul exact si apoi revin cu rezultatul. Referitor la caldura, apare cam la 5-10min de la pornire, cu ventilatorul pe treapta 2; o sa verific cand o da inghetul adevarat, la prima pornire de dimineata (pana acum nu am avut nevoie sa bag caldura rapid ca sa dezghet geamurile).

Ca impresie generala pot sa spun ca nu resimt diferente mari fata de fostul meu Passat; confortul este la fel, se inscrie bine in viraje, este sprintena (odata trecut de 3500km am testat-o pe A1 si pot sa spun ca pana la 190 nu e nici o diferenta fata de Passat, peste 190 te rogi de ea pana atinge 200 - aici iar chestiune discutabila din moment ce am facut testul cu cauciucuri de iarna si motorul inca nu si-a dat drumul - oricum mai mult de 200 nu o sa poata niciodata si bineinteles nu este "sanatos" sa fugi asa pe drumurile noastre) franeaza impecabil, radio cd-ul Blaupunkt si cele 6 difuzoare suna OK, portbagajul e suficient de incapator. Acum hai sa zic ce ma deranjeaza, in comparatie cu masina anterioara: usile se blocheaza numai manual (nu la pornire) si nu ai un buton dedicat pt asta astfel incat trebuie sa intinzi mana pana la tzamburusul ala de pe usa, in dreptul umarului, odata blocate usile nu poti deschide una din ele independent (la Passat trageai de 2 ori de maneta si se deschidea usa respectiva) incalzirea oglinzilor se face odata cu dezaburitorul lunetei (la Passat se facea independent), pt varianta mea Elite nu este disponibil controlul tractiunii, plafoniera din fata se aprinde numai manual - numai cea de mijloc este comandata de deschiderea usilor, la viteze mai mari de 170 ai o senzatie de "atentie marita" - nu spun ca vibreaza sau danseaza pe sosea doar ca am asa un sentiment de ingrijorare ceea ce nu era cazul la Passat, cand cade o picatura de apa mai grasa sau o pietricica pe caroserie se aude cam a bidon si cam atat; oricum chestii nu prea importante. Sa vedem cum se comporta in timp; oricum am prins oferta cu 5 ani garantie asa ca stau relativ linistit.

Share this post


Link to post

E bine ca lucrurile care te deranjeaza sunt maruntisuri totusi . Sunt foarte putini posesori de Lacetti diesel , asa ca info primita de la tine este binevenita , multumesc .Iar pe site-ul oficial in Ro nici nu apare varianta Diesel :rolleyes:

Te-am intrebat de timp incalzire pt ca banuiam ca au pus ceva bujii suplimentare de incalzire ( toate marcile VAG au ) sau o rezistenta suplimentara de incalzire accelerata a habitaclului ( asa e la Astra sau Fiat GP de ex . )

 

Am facut un test drive cu un Lacetti diesel la Gold&Platin si fata de alte CR parca era mai zgomotos la ralanti dar mai silentios in ture . Sigur ca este mai linistit un pic fata de PD sau non PD de la VAG , dar ma asteptam la mai mult .

Legat de viteza max si consum esti in parametrii oferiti de producator , nu poti sa-i ceri mai mult .

 

Off Topic : Nu mi-am actualizat semnatura , am acum un Golf cu acelasi rulaj ca Passat-ul tau , singura problema e zgomotul de tractor , in rest nu am ce-i reprosa . Cel mai ieftin Diesel de peste 100 CP este Lacetti , mai tatonez sa vad ce si cum. Bafta .

Share this post


Link to post

Cumpara o varianta care sa aibe climatizare automata si ai incalzire electrica a habitaclului. Vezi ca exista impresii despre lacetti diesel si pe topicul dedicat, si pe altele, cauta mai adanc :P

Share this post


Link to post

Sper sa nu fiu off topic pe thread-ul lui @Bittick :

Am sapat , din pacate dupa termenul " incalzire " nu am gasit nici un topic sau discutie din care sa rezulte incalzirea electica a habitaclului . Daca-l ai la indemana , raman dator de cinste :drinkers:

Share this post


Link to post

La masina asta, atunci cand pornesti un sistem auxiliar consumator de curent (dezaburitorul de luneta si oglinzi, macaraua electrica de la un geam care este la capat de cursa etc), se simte o scurta "poticneala" in turatia motorului daca acesta este la relanti. Astazi stateam la stop, motorul era la relanti, ventilatorul era pe treapta 1 iar butonul de reglare a temperaturii aerului era undeva pe la inceputul zonei rosii; rotesc butonul ca sa ajung la maxim de incalzire si observ ca undeva imediat dupa 1/2 din zona rosie se simte acea "poticneala" in turatia motorului, ca si cum ar fi intrat in sarcina un consumator de curent.

Acum uite ce scrie in cartea masinii, la capitolul "controlul climatizarii si sistemul audio - Sistem de incalzire auxiliar (numai pentru motoare diesel)":

" Acest sistem de incalzire auxiliar este un sistem electric de incalzire a aerului, instalat in modulul sistemului de aer conditionat. Acest dispozitiv imbunatateste efectul de incalzire crescand temperatura aerului care intra in habitaclu". ...atat si nimic mai mult... o sa caut pe net varianta de manual in engleza, poate e mai explicita.

Ce sa spun... eu am aer conditionat manual; maine dimineata la prima pornire dau caldura la maxim si vad ce, cum si in cat timp se intampla :) dupa care postez observatiile.

Share this post


Link to post

Am facut proba promisa; la prima pornire am dat caldura la max cu ventilatorul tot la max. Dupa 20-30 sec aerul era asa putin "amortit". Caldura adevarata a aparut cam la 7 minute de la pornire.

Share this post


Link to post
Sper sa nu fiu off topic pe thread-ul lui @Bittick :

Am sapat , din pacate dupa termenul " incalzire " nu am gasit nici un topic sau discutie din care sa rezulte incalzirea electica a habitaclului . Daca-l ai la indemana , raman dator de cinste :drinkers:

Uite aici am detaliat eu un pic.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...