Jump to content
Sign in to follow this  
Pedala

Volvo 850 2.5 20v

Recommended Posts

168cp la 6300 rpm

220Nm la 4500 rpm

1370kg

 

Motorul este, mecanic, la cota 0 dar are niste pierderi de vacum. Aproape toate sistemele sunt vacumatice si nu electrice. Cruise-control-ul este tot vacumatic de exemplu, si nu am apucat inca sa revizuiesc toate aceste probleme. Nu a fost in varianta aspirata niciodata un motor foarte elastic, cursa pistoanelor fiind destul de lunga. Trage bine in schimb oricat de incarcata ar fi masina.

 

Nu trebuie uitata in schimb treapta a II-a care este foarte rapida, dar nu poate satisface testul. Merge doar pana la 110km/h.

 

Testul este facut aproximativ dupa normele oficiale adica doi pasageri si 50 kg bagaje. Eu eram singur... dar portbagajul era plin.

Edited by Pedala

Share this post


Link to post

E si un motor care vrea ture mai multe. Adica, de exemplu la testul intr-a treia rabla mea a atins puterea maxima ( 133CP la 5400rpm, si e palier intre 5400 si 5800) in timp ce a ta era abia pe la 80% din ce poate, adica vreo 135CP. Cam asta e ce voiam sa spun cu cutia scurta.

Plus 100Kg suplimentari ajung sa explice rezultatul. In schimb a ta ar fi tras tare pana pe la 160 cu a 3-a, in timp ce la a mea la 135 ar fi trebuit sa schimb a 4-a altfel as pierde putere. Pana la 160 rabla mea sigur nu ar mai fi stat umar la umar cu a ta.

 

Eu in portbagaj n-aveam bagaje, aveam instalatia de gaz :) )

 

Eu mai spuneam pe undeva, genul asta de teste intr-o treapta data sunt destul de arbitrare si nu reflecta performantele reale ale unei masini. Sunt relevante doar pentru cei care sunt alergici la schimbat vitezele. Functie de etajarea cutiei poti compara o martzoaga care galopeaza (motor lesinat cu cutie scurta care scoate ultimul watt din el) cu un armasar de curse care e la trap (motor mai puternic insa cu cutie lunga care nu-i permite sa dezvolte toata puterea la viteza impusa). Abia cand le dai voie sa galopeze amandoi se vede diferenta reala. (gen 0-100km/h sau liniuta 1km, test la care ambele motoare sunt stoarse)

Share this post


Link to post

Vineri am ridicat numerele si actele masinii de la Udriste. Acum si din punct de vedere al statului masina este a mea.

Acum o saptamana la RAR a mers brici omologarea motorului. A durat 15 min. Ma rog... am mai stat o ora sa i-au hartiile. Tipul de acolo a fost destul de amabil. Cred ca i-a placut cum suna evacuarea pentru ca o tot tura. :) Cel mai mult timp am pierdut incercand sa introduc masina in "registrele" statului... tot le fac o favoare platindu-le un impozit baban.

La Politie a mers iarasi foarte repede, si la depus, si la ridicat acte. Tipul de la Ghiseu a fost deasemenea amabil si politicos.

 

Nu in ultimul rand masina a primit suporti de numere daewooclub.ro. Radacinile nu se uita. :)

Share this post


Link to post

Am facut o mica modificare la incinta subwoofer-ului: am tapetat peretii cu vata din fibra de sticla de 5cm folosita in constructii la izolarea peretilor si acoperisurilor. Incinta era construita dupa specificatiile producatorului. Ca urmare a sfaturilor primite de la diversi nu am folosit si material fonoabsorbant cand am facut cutia, dar parca nu se auzea cum trebuie.

Rezultatul este multumitor. Acum sub-ul este mai putin agresiv dar coboara mai jos.

 

Am ales materialul in urma cautarilor pe internet aici fiind recomandate in special vata din fibra de sticla si lana sintetica (materialul folosit la umplerea pilotelor)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...