silviu75 Posted November 29, 2007 Cati km ai? La ce turatie schimbi?Ce benzina bagi? Share this post Link to post
VFX Posted November 29, 2007 Ca sa se stinga faci in felul urmator: te duci la un service Chevrolet, l spui ca ti s-a aprins becul...o sa pun scanerul pe ea...steerg eroarea si, gata. 5min. Imi pare rau sa aud ca inca se mai intampla chestia asta... Din cate am auzit, cele mai multe venite cu becul aprins ar fi mototarele de 1,2. Acum e posibil sa fiu subiectiv, iar la dealerul de unde am informatia sa fi vandut mult mai multe de 1,2 si astfel procentul lor sa fie mai mare... Share this post Link to post
Razv Posted November 29, 2007 39.000, 3000, Petrom 95 Ia schimba tu benzina ... am si eu un prieten cu Aveo 1.2 care cum baga Petrom 95 i se aprinde becul . Incearca carrera 95, efix etc ... Pariez ca nu se mai aprinde daca faci asta si nu mergi subturat. Share this post Link to post
VFX Posted November 29, 2007 poate fi coincidenta, sau nu... dar eu dupa ce am renuntat sa mai bag de la omv/petrom nu am mai avut probleme de genu'... Share this post Link to post
degea Posted November 29, 2007 (edited) Ma costa ceva ca-mi sterge eroarea? (mai am inca garantie) Edited November 29, 2007 by degea Share this post Link to post
perfidus Posted November 29, 2007 (edited) 39.000, 3000, Petrom 95 Stii cumva daca vechiul proprietar a schimbat bujiile la 30000 (e recomandat chiar mai devreme) ? Edit: nu te costa nimic, masina trebuie sa mai fie in garantie, nu? Edited November 29, 2007 by perfidus Share this post Link to post
degea Posted November 29, 2007 (edited) Nu cred ca a schimbat bujiile, am cartea service si s-au facut 2 revizii si a mai avut si el problema cu MIL Edited November 29, 2007 by degea Share this post Link to post
perfidus Posted November 29, 2007 La eroarea P0300, martorul MIL se stinge singur dupa 4 porniri in care eroarea nu mai apare la diagnoza, iar istoricul se sterge dupa 40 cicluri de pornire fara detectarea erorii. Daca motorul merge bine acum, ai toate sansele sa se stinga de la sine. Daca nu, e alta eroare. Revino dupa ce faci scanarea si zi-ne codul. Share this post Link to post
degea Posted November 29, 2007 Atunci vreau si eu o recomandare de service, am vazut ca DI-BAS sunt ok, cum fac? trebuie sa sun sa ma programez?? Share this post Link to post
VFX Posted November 29, 2007 te poti duce la orice service Di-Bas, Radacini, GTT Nu ai nevoie de programare. Te duci peste ei. Share this post Link to post
tolin Posted November 29, 2007 @degea > ia si niste bujii cu tine la service: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=309465 Share this post Link to post
Jinx Posted November 29, 2007 (edited) Mi-a ramas becul aprins ("> deja ma gandesc sa vand masina asta, si nu o am decat de o luna si ma facut sa fiu FOARTE dezamagit de ea, inainte ei am avut un matiz, il regret asa de mult...a mers masinuta aia fara probleme, cum porneam (iarna-vara) plecam imediat, mergea masinuta aia fara probleme, dupa cate vad kalosul e plin de probleme.PROASTA ALEGERE!!! PS: apropo este aprins continuu MIL dar nu tremura, adica cred ca a ramas doar eroarea, ca nu mai pare a avea probleme. Cum fac sa se stinga?? Mie mi se aprinde si mi se stinge intr-o veselie.. Uneori ramane aprins.. Pe urma dupa un timp cand calculeaza el ca totul ar fi ok il stinge.. Uneori si palpaie. Sa ne zici ce ai facut in service ca sunt curios daca ti-o rezolva. Edited November 29, 2007 by Jinx Share this post Link to post
tolin Posted November 29, 2007 (edited) Pune niste Valve Cleaner in benzina si dupa ce se amesteca bine, iesi pe A2 la o forja, in treapta a III-a. Edited November 29, 2007 by tolin Share this post Link to post
Jinx Posted November 29, 2007 Pune niste Valve Cleaner in benzina si dupa ce se amesteca bine, iesi pe A2 la o forja, in treapta a III-a. off topic.. care e primul loc unde poti intoarce pe A2 ? la ce km Share this post Link to post
Satori Posted November 29, 2007 Pune niste Valve Cleaner in benzina si dupa ce se amesteca bine, iesi pe A2 la o forja, in treapta a III-a. Nu te mai obosi, e a nu stiu cata oara cand aude asta. Share this post Link to post
Jinx Posted November 29, 2007 Pai aud si valve cleaner si fuel injector si octane buster Ce ar fi totusi ok sa folosesc. Daca se poate sa-mi dati exact numele produsului ma ajuta foarte mult. Share this post Link to post
Lucian M Posted November 29, 2007 Fara booster. Gasesti Gunk la benzinarii. Pui un flacon la un plin si ii dai talpa. Asa a procedat si tatal meu, la 11-13k km. Acum a trecut de 20k si beculetu' inca nu se "arata". Share this post Link to post
tolin Posted November 29, 2007 Ti-am dat numele comercial, am fost cumva neclar, am pronuntat mai multe nume in raspunsul meu catre tine ? Gasesti la producatorii 2+2 si Gunk. Motorul tau n-are probleme de injectoare, are probleme la supape (valves). Share this post Link to post
Jinx Posted November 29, 2007 Mersi mult. O sa le caut. Nu intelesesem ca este numele produsului Share this post Link to post
Tommy Posted November 29, 2007 (edited) off topic.. care e primul loc unde poti intoarce pe A2 ? la ce km Asta e intrebare "interesanta" domnule jinx? Faci economie bag seama.. Eu inca ma intreb daca forumul asta e atelier auto online. Mi se pare indolenta sa raspunzi cu o asemenea intrebare unor oameni care neobligati si gratuit te ajuta. Edited November 29, 2007 by Tommy Share this post Link to post
Jinx Posted November 29, 2007 Nu e vorba de economie. Cand vine vorba de binele masinii nu ma mai gandesc la economie. Indolenta? Cred ca e un pic prea mult spus si mai ales cam rautacios/gratuit din partea ta. Nu cred ca am abuzat de bunavointa celor de pe forum prin aceasta intrebare Share this post Link to post
VFX Posted November 29, 2007 @Jinx poti intoarce undeva la Km60...daca nu ma insel acolo e prima iesire... Eventual tine-o in a 3-a la 4500-5500rpm 10-20km (daca nu ma insel asta pe al 120km/h)... Succes si "bece" stinse P.S. Sunt sanse f. mari sa nu ti se stinga dupa experienta asta...toata nebunia o faci sa cureti niste mizerie si sa eviti reaprinderea becului mai tarziu...eroare poate ramane mai mult timp in ECU. P.S.2: eu ma fac un "self cleaning" pe serpentinele spre Craiova, cand scap destul de usurel de TDI-uri...numai cu a 2-a si a 3-a si cu o medie de 5500rpm. Cateodata incerc si in Bucuresti...dar doar noaptea si pe drumuri mai nelocuite(Bd-ele ce leaga cartiere), pe cat posibil, sa evit eventualele "surprize". Share this post Link to post
Tommy Posted November 29, 2007 Se poate intoarce imediat la vreo 16 km. E o ramificatie, nu ai cum sa o ratezi. Sau ai Share this post Link to post