ovi_jer Posted March 26, 2007 La rece sau la cald relgajul tachetilor. La cald trebuie tinut motorul pornit pina porneste ventilatorul de racire dupa care se opreste motorul si se face reglajul in maxim 20 minute. Referitor la buson : acela este cel bun. Share this post Link to post
dadu1976 Posted March 26, 2007 Ovi, ai facut vreo statistica? Explica mai multe, te rog. Share this post Link to post
ovi_jer Posted March 26, 2007 Nu de catre mine,de catre constructor.Au cerut dealerilor sa le inlocuiasca.E foarte posibil sa mai scape si neschimbate. Share this post Link to post
euggen Posted March 27, 2007 Capacul poate fi de vină numai pentru sincope/limitări la depăşirea unei turaţii sau viteze, pentru că nu lasă să intre aerul în ritmul în care se consumă benzina. Pentru sincopele la turaţii mici nu prea este responsabil. Share this post Link to post
ovi_jer Posted March 27, 2007 Niciuna nici alta.in timpul mersului de treaba asta se ocupa altceva si nu busonul. Share this post Link to post
euggen Posted March 28, 2007 Niciuna nici alta.in timpul mersului de treaba asta se ocupa altceva si nu busonul. Atunci ce influenţă are capacul rezervorului? Share this post Link to post
Abram Burel Posted March 28, 2007 Posibil una asemanatoare ca efect, dar nu din cauze atat de... dinamice (dat de talpi) Share this post Link to post
alins75 Posted March 28, 2007 Dupa cum scrie in manual busonul de la rezervor poate aprinde MIL; si seteaza DTC P0444 sau DTC P0445 http://chevy.mrmax.dp.ua/EN/documents/Kalo...html#T1F0P0444 Share this post Link to post
Satori Posted March 28, 2007 Nu e calamina. Eu asa cred.... Chestia cu tremuratul nu este de la calamina. Pare mai curand o hiba electronica/electrica, avand in vedere frecventa si iregularitatea tremuratului si tremuratul in sine. ... Si ultimul test pare sa confirme. Am apasat cu mana pedala de acceleratie si am tinut constanta turatia. In momentul in care a "tremurat", pedala "s-a apasat scurt" dupa care a revenit. Intrebarea se pune: tremuratul este provocat de MTIA care trage de clapeta in sensul deschis sau este provocat de altceva si MTIA trage de clapeta pentru a repara acel ceva?... Asta nu stiu. Share this post Link to post
ovi_jer Posted March 28, 2007 Asta e inceputul Sa vezi cum face un opel de 4-5 ani cu MTIA ,fluiera mai rau ca o sirena. Share this post Link to post
silviu75 Posted March 29, 2007 Pai de ce fluiera? Sincer am auzit cateva astre, chiar noi, si se auzea un tiuit de la motor, in rest motorul era f silentios. Share this post Link to post
ovi_jer Posted March 29, 2007 Apropo de MTIA la spark : Recently has proven to be that at Matiz 1.0 the motortoerental can hang continue because of a broken affirmative propeller in the house of the MTIA (Motorized Throttle idle Actuator). This problem has only arisen at cars in Korea but the serial concerned MTIA's has been also applied in export implementation. Concerning then Matizzen 1.0 produced between 16-12-02 and 14-03-03rd solution: To exclude some risk GM Daewoo have to decided change the implementation of these propellers. Cars of which the suspicion exists that these are carried out with MTIA from the suspected serial, must be checked on the production number (destiny number) of the MTIA. If the destiny number falls within the interval 2M12 up to 2M26 the MTIA must be replaced. Share this post Link to post
zapacitu Posted March 29, 2007 (edited) Ce-mi place la Ovi ca ne da informatie cu taraita, sa nu cumva sa ne innecam. .Deja de o saptamina stau cu ochii pe topicul asta ca pe butelie... Edited March 29, 2007 by zapacitu Share this post Link to post
Satori Posted March 30, 2007 Nu cred ca e acolo, este in lateral. Am vazut acolo un cod dar era prea intuneric sa il citesc cum trebuie. E clar, a ta este noname S'eu care credeam ca numai Intel si Microsoft fac MTIA pentru Spark. Share this post Link to post
Senna Posted April 13, 2007 Partea pacatoasa vine la plecarea de pe loc, cand, la tranzitia din acest regim catre altul, se mai deschide si electro-valva EEGR, adica ii da si cu spray paralizant in mufa. Din acest motiv, recomandarea celebra pentru consum redus (accelerari usoare) este cel mai prost lucru ce trebuie facut ! Experimentati accelerari hotarate, dar nu cu pedala la blana, incat sa ajungeti cat mai repede peste 2000 rpm. Si inca un sfat, schimbati in treapta a doua mult mai tarziu, veti descoperi un alt motor. Defapt, in ambuteiajele de la orele de varf, se poate merge majoritar in treapta 1 si rar in 2, pentru ca nu faci altceva decat sa misti masina cativa metri mai departe. Tolin, din pacate la mine nu este posibil un demaraj urban "economic" cu accelerari medii si schimbat in superior la 3500rpm, din cauza loganelilor omniprezente. Doar daca plec primul de la semafor si chiar si atunci pt putin timp. Vizita de lucru din Olanda mi-a confirmat ca in tarile cu apa calda, cum ai mentionat si tu, se accelereaza hotarat pana la 50-60 si apoi se ruleaza constant in treapta a III-a, si pt ca accelerarile ulterioare sa decurga repede. Nu-mi place cum lucreaza EGR-ul, la inceputul accelerarilor mai usoare uneori se simte o usoara ezitare, pe care n-am mai simtit-o cand am circulat cu mufa de la acest agregat scoasa. Chiar scade el consumul si protejeaza catalizatorul? Ca eu l-as infunda imediat Share this post Link to post
tolin Posted April 13, 2007 Se pare ca scade, chiar semnificativ. Dupa al doilea rezervor consumat o sa pot trage o concluzie. Dupa primul, consumul a crescut de la 8,4% la 9,4% (urban) ! Share this post Link to post
ovi_jer Posted April 13, 2007 Nu-mi place cum lucreaza EGR-ul, la inceputul accelerarilor mai usoare uneori se simte o usoara ezitare, pe care n-am mai simtit-o cand am circulat cu mufa de la acest agregat scoasa. Chiar scade el consumul si protejeaza catalizatorul? Ca eu l-as infunda imediat Ori ii scoti mufa ori ii faci alta garnitura din azbest care sa infunde unul din canale. Share this post Link to post