Jump to content
Sign in to follow this  
Elfu

Viteza Maxima Lacetti

Recommended Posts

Incep eu. Cel mai mult i-am dat ~200 pe bord... probabil in jur de 185-190 real pe A2.

 

4 persoane in masina, portbagajul full, benzina OMV 100. Pana la 170 a accelerat binisor, dupa mai incet dar sigur, de la 190 in sus am avut nevoie de ceva drum drept ca sa mai urce. La acel moment mi-a dat impresia ca atat a vrut sa urce.

 

Mai inainte cu cateva luni i-am dat 195 (pe bord) pe A1. Mi-a lasat impresia ca mai vrea dar mi-a fost frica din motive de carosabil prost, trafic, etc. Eram singur in masina, portbagajul gol, benzina petromV 95. :D

 

A reusit careva sa sara de 200 cu ea? :scarpin:

 

P.S. Specificati si motorul@carburantul.

In cazul meu e vorba de motorul de 1.6 care e rodat suficient slava domnului. Are ~ 22.000 de km la bord acum. :)

Share this post


Link to post
... A reusit careva sa sara de 200 cu ea? :scarpin: ...

Unde sa sara, direct la stirile tv ? N-a trecut o saptamana decand am vazut ca "sportul" acesta este ca un bordel, intotdeauna este asteptat urmatorul. Asa ca n-am inteles unde-i lauda din titlu ?

Share this post


Link to post

NightElf te-ai gandit ca multi care au atins o anumita viteza maxima nu mai sunt printre noi sa o spuna?

Share this post


Link to post

Nu mai fiti rautaciosi...probabil drumu a fost liber, si i-a putut da pedala pana la fund. :) >-

Share this post


Link to post

@Night Elf - nu stiu cum e etajata cutia la Lacetti, dar daca e la fel ca a mea ma cam indoiesc sa sara de 200, dat fiind ca acolo avea ~ 5900rpm, iar puterea maxima este la 5800 :)

Am apucat sa masor o singura data cu GPS-ul: la ~ 192pe bord aveam 187 pe GPS. Maxim tot 200 pe bord i-am dat si eu, dar n-am avut GPS-ul atunci :) )

Share this post


Link to post

Bre, pe topicul cu viteza la kalos nu v-am vazut sa fiti asa rai. WTF, care-i problema cu viteza, atata timp cat o adaptezi la conditiile de trafic? Adica care-i problema daca o calci cand nu e trafic? :rolleyes:

 

LYM, e destul de lunga cutia ca sa zic asa. Eu nu prea stau cu ochii in turometru... de obicei conduc dupa sunetul motorului si dupa necesitatea de a baga talpa in ea sau nu... Cand devine extrem de zgomotos motorul inseamna ca sunt cam pe la 6000 rpm si atunci imi mai arunc ochiu ca sa nu-mi intre in limitare ca sa zic asa cand sunt in depasire. Mai degraba stau cu ochii in vitezometru ca e mai mare . Stiu ca nu trebuie sa sar de 90-95 cu treapta a doua si de 125-130 cu a treia. :D

 

LE: Sa inteleg ca unii dintre voi se cred mai in siguranta intr-un kalos la 180 decat intr-un Lacetti la 200? Vorbim totusi de o alta masina cu o suspensie si o stabilitate mult mai buna si cu un motor mai puternic. So, care-i problema cu 200+?

@Zack, merci pentru sustinere. :drinkers:

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post
Bre, pe topicul cu viteza la kalos nu v-am vazut sa fiti asa rai. WTF, care-i problema cu viteza, atata timp cat o adaptezi la conditiile de trafic? Adica care-i problema daca o calci cand nu e trafic? :rolleyes:

 

Eh... n-ai vazut tu. Suntem rai peste tot. Eu sunt rau si cu mine, ca deh, si eu am comis-o.

Probabil vine din faptul ca unora li se pare sigur doar circuitul iar pentru altii merge si curtea scolii la pranz.

Share this post


Link to post
... Asa ca n-am inteles unde-i lauda din titlu ? ...

Eu am cerut o lamurire, unde-s "rautacismele" ? Restul sunt adevaruri verifcate saptamana trecuta pe o singura persoana, nu pe patru. Sa inteleg ca in asta consta lauda, cu ce numar de martori esti in masina atunci ?

Share this post


Link to post

tolin, bre sorry ca am sarit asa. M-a iritat faza aia cu saritul la stiri. :P

 

Pai lauda e la performante. Poate sau nu poate. Iti dai seama ca nu sunt nebun sa merg zilnic cu viteza aia... in 22.000 de km am sarit de 2 ori de 180 cu masina ai am enumerat mai sus cand.

Pe mine ma intereseaza strict daca masina atinge VMax-ul constructiv destul de usor sau nu. Tinand cont de eroarea vitezometrului asta ar insemna in jur de 200 la ora. :)

 

Lauda era... poate sau nu masina. :D

 

P.S. Mie mi se pare ca atinge destul de greu Vmax. Adica pe bord il atinge dar nu si real pentru ca de la 190 in sus pe bord te cam rogi de ea. :)

La 190 pe bord ar fi cam 180 real sa zicem, deci pana la 187 real mai e cale luuuuunga de percurs pe autostrazi si evident culoar liber la greu. :redface:

Edited by Night Elf

Share this post


Link to post

Sa fim seriosi, nu vad cum ai atinge 200 km/h cu un Lacetti de 1.6 litri. Al meu are motor de 1.8 si tot nu merge prea mult peste 190 km/h...

Oricum o dai si-o-ntorci, Lacetti nu e totusi o masina sport :)

Share this post


Link to post

Daca drumul e in panta cu siguranta sari de 200km/h indiferent de abaterea de pe ceas!! :) )

Share this post


Link to post

Sau daca pliezi oglinzile.

Share this post


Link to post

Referitor la viteza maxima la Lacetti...am un coleg cu un Lacetti de 1.4...de cind l-a luat se plange ca masina e lenesa si mai ales ca consuma f. mult (13-14 L in oras , 8 in afara!) si ca nu trece de 120km/h dar are 1950Km parcursi..Mentionez ca a avut inainte un Opel Vectra 1.6.Efectiv nu mi-a placut placut reclama facuta Chevroletului,si am cerut masina la un test cu el in dreapta mea.Am ajuns la 150km/h cu viteza 4-a,masina nu are nimic dar lipseste un sofer hotarit!

Concluzii:datorita motorului de 1.4 masina trebuie turata la peste 4000rot.( un pic lenesa dar motorul e putin rodat ) ca sa zvacneasca,cutia de viteza mai precisa ca la Aveo, tinuta mai buna de drum in curbe,izolarea fonica fara mari diferente.

Per ansamblu un motor subdimensionat pt un condus mai sportiv( lipsa de informatie si-a spus cuvintul) ,iar la intrebarea lui nu as schimba masina cu el,chiar daca avem acelasi motor,si eu am cu 16000 km mai multi cu o masina mai ieftina si cu mult mai multe dotari(fara a jigni pe nimeni,e parerea mea!)

Share this post


Link to post

:o fftopic: Pai daca subturezi motorul in halul ala, normal ca-i consuma 14-15 la suta! Daca are 1,4 este lacetti in 5 usi, motorul de 1,4 nu-i valabil pentru sedan. E si normal sa traga mai greu de caroseria de lacetti, care este mai grea decat cea de aveo, iar cutia este alta. Fa o tura cu 1,6 si 1,8, si apoi cu 2.0 vcdi si sa vezi cum cresc performantele...

Elfule, un sofer de la G&P se lauda ca a urcat un 2.0 vcdi sedan pana la 200 pe ceas pe E85. Eu nu cred pana nu vad, dar am vazut nubira lui LYM cu 200 pe ceas, iar eu n-am reusit s-o urc peste 190. E drept ca dupa radarul de pe Kiseleff, abaterea vitezometrului meu este sub 5 km/h!

Share this post


Link to post

@Mircea, peste 8 la suta imi consuma si mie in afara daca nu iert nimic in fata mea si "ma dau la ea". Nu ma refer la viteze cu mult peste cea maxima legala ci la reprize in depasire pana la 5000 rpm, cu pedala la podea. Si ca sa nu fiu offtopic, peste 165km/h n-am incercat sa vad daca merge si nici nu am nevoie. Dar pana acolo ajunge usor chiar si intr-a cincea.

Offtopic> @Polofox, nici motorul de 1,6 pe Lacetti nu poti spune ca e sportiv. Poate cel de 1,8. E o diferenta dar o vezi mai mult la cuplu, pentru turatii mai joase. Si amicul tau trecand de la Vectra de 1,6 credea ca Lacetti 1,4 e la fel de "vioi" ?? Oricand as alege din nou Lacetti pentru diferenta de spatiu si confort, manevrabilitate, frane, si multe altele. Si nu, nu m-am simtit deloc jignit :) ) - dar am vrut sa se stie si o parere de posesor foarte multumit de ce ofera masina la banii investiti.

Share this post


Link to post

Este in 4 usi si motor de 1.4.Este luat prin Programul rabla, a dat un Trabant :D

Share this post


Link to post

:) ) Sigur nu vectra?

Share this post


Link to post

Ieri pe autostrada i-am dat 180 la care a ajuns destul de usor ca sa zic asa. Aveam benzina de 98, masina relativ goala. N-am putut sa-i dau mai mult din motive de carosabil de kkt ca eram pe A1 si in plus majoritatea mergeau pe banda 2 cu 150-160 si nu prea aveau chef sa treaca in 1 pana nu-si luau o partida buna de flash-uri. De asemenea erau destul de multi ametiti care mergeau cu 130-140 pe banda 2 cu masina suprema care aveau nevoie de muuuuult timp ca sa intre in banda 1 la viteza aia si si mai multi care n-au invatat sa foloseasca oglinda stanga si intrau in depasire cu 100-110, so m-am limitat la 180 maxim. :rolleyes:

De vreo 2 ori am fost nevoit sa franez blana de pe la 170-180 pana la ~100 la ora. :wallbanger:

Chiar ma grabeam sa ajung undeva si intarziasem destul de mult pe drum din motive de trafic. De obicei nu alerg decat cand arde dar iecsista si exceptii. :)

 

Referitor la 200+ nu mai stiu cine zicea pe aici ca i-a dat 210 parca in germania pe autostrada. Eram curios cu ce motor. :) )

Share this post


Link to post
Referitor la 200+ nu mai stiu cine zicea pe aici ca i-a dat 210 parca in germania pe autostrada. Eram curios cu ce motor. :) )

 

200+ am vazut eu cu Lacetti 1.6

In Germania am vazut ca trece si de 200 km/h - maxim 205 km/h insa GPS-ul arata doar 195km/h.

Este vorba de indicatia vitezometrului. Urca destul de usor pana la 185, 190km/h dar de acolo destul de greu. In Germania autostrada avea 3 benzi pe sens, dar oricum la viteza aia masina nu pare deloc sigura si nu cred sa mai incerc vreodata.

Parerea mea este ca masina nu trece de 200km/h, in realitate nu cred ca atinge 200km/h.

Share this post


Link to post
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...