Jump to content
Sign in to follow this  
Belbody

Intrebari Matiz 2000

Recommended Posts

Inca o intrebare, va rog seriozitate :mrgreen: .

Cat costa in Romania garnitura de la capacul chiulasei? Poate cineva sa posteze pretul actual din magazin?

(Am gasit pe o pagina web a unei firme unde era un catalog cu toate piesele de matiz (o lista imensa - nici macar nu era ordonata alfabetic si nici nu o poti ordona), si pentru a cauta in el, foarte ciudat, daca vrei sa completezi campul cu numele piesei si apoi cauti, obtii o eroare precum ca nu ai completat si campul cu codul produsului, ori culmea, de aia cauti in catalog, ca sa afli codul produsului si pretul.. :scarpin: :scarpin: :scarpin: - peste capacitatea mea de intelegere)

Share this post


Link to post

Super! Multumesc mult. Aici am gasit la un pret de mori, ceva gen 80 lei, cred ca a inteles vanzatorul gresit.

Share this post


Link to post

Eu am luat din reteaua Melania, la vreo 2,5 lei. Este o banala garnitura de cauciuc.

Share this post


Link to post

salutare avand in vedere ca titlul topicului e Intrebari Matiz 2000...sper ca si intrebarea mea sa se incadreze aici...

As vrea sa imi cumpar si eu un matiz din 2000 cu 60 000 km la bord avand pretul de 3000 euro...cum vi se pare?...masina pare intretinuta...

Si inca o intrebare mai ciudata...eu am 1,92 m...oare e incomod pt mine sa conduc de ex 2 ore in continuu?...

Share this post


Link to post

Salut si bun venit; acest topic este pentru probleme tehnice, nu pentru sfaturi de achizitie. Poti consulta topicul Achizitie Matiz SH pentru informatii.

Share this post


Link to post

Intrebare de baraj :rolleyes: : cum se conduce masinuta asta cand motorul este rece(pana ajunge la temperatura de regim)? Intreb asta pentru ca vreau sa ma conving ca este bine cum fac/sau sa ma corectez daca gresesc si pentru ca altii care nu stiu sau nu sunt siguri sa poata sa verifice daca procedeaza corect.

Eu schimb in felul urmator:

I->II: ~20km/h;

II->III: ~35km/h;

III->IV: ~55km/h;

IV->V(daca am ocazia): ~80km/h;

 

Incerc sa ajung la vitezele astea cat mai lin, apasand foarte putin acceleratia si progresiv.

Mentin ritmul asta pana acul ajunge la pozitia normala, unde se stabilizeaza.

In concluzie, este bine, este rau (subturat/prea turat)?

Share this post


Link to post

Mai baga un 5km/h si mergi mai cu viata, accelerarile lente (daca se poate spune asa ceva) nu sunt justificate prin ceva. Dupa pornirea motorului rece, mai asteptati 0,5-1 minut, pana iti pui centura, pana iti reglezi oglinda, pana vorbesti la telefon.

Share this post


Link to post

Azi dimineata in drum spre munca s-a stricat butonul de dezaburire luneta... nu mergea oricum bine, cand se aprindea led-ul cand nu, azi a avut loc inevitabilul (de atata frecush on/off), adica s-a topit de tot ceva inauntru (cred ca butonul propriu-zis din interior), butonul exterior(cel cu led) nu mai merge apasat deloc. Sa-l ia naiba, bine ca nu am luat foc de tot, ca s-a facut putin fum in masina. (sper ca s-a topit numai contactul si nu alte fire pe-acolo) Altceva nu s-a intamplat oricum, nu s-a ars nici o siguranta, cred, inca nu am verificat.

 

Intrebarea intrebatoare acum: Ca sa pot umbla la acel buton se poate demonta numai masca neagra care acopera indicatoarele si zona casetofonului, sau trebuie sa demontez tot bordul?? :mda:

Multumesc. Astept raspuns. [-O<

Share this post


Link to post

Trebuie sa demontezi masca neagra si dupa aceea mai terebe sa demontezi patru suruburi de la comanda de la climatizare, tragi un pic de comanda de climatizare si dupa aceea apesi cu ceva pe lateralele butonului. Butonul iese prin spate. Nu stiu daca intelegi ce vreau sa spun dar te descurci sigur daca dai masca neagra jos si ai si butonul de schimb cumparat. Spor la treaba.

Share this post


Link to post

Multumesc, mi-ai luat o piatra de pe inima. Mi-era teama ca trebuie sa demontez tot bordul. Nu am buton nou, deocamdata vreau doar sa vad ce e acolo, ce a s-a topit si ce nu, sa preintampin viitoare probleme :) (gen luat foc toata masina). Totusi cred ca numai izolatia intrerupatorului cu contact_imperfect s-a topit, de aici se explica si faptul ca nu mai merge apasat. Sunt la serviciu si nu pot investiga acum, o sa vad dupa-amiaza acasa.

Share this post


Link to post

Are cineva idee de scade in timp nielul in borcanul cu lichid de racire(antigel)? La mine a ajuns aproape la minim, cu motorul cald. Masina are 12600km si nu a fost niciodata completat cu ceva. Apropo de asta, mecanicul mi-a zis sa completez cu apa distilata pana ajunge aproape de maxim. Avand in vedere ca vine iarna, sa fac asa, sau sa fac amestec de 1 la 1 antigel/apa?

Share this post


Link to post

Asa am patit si eu pana pe la 27000 de km . In timp scadea nivelul lichidului in vasul de expansiune. Le-am spus celor de la service la revizie si la o inspectie mai atenta a vasului s-a dovedit ca era fisurat. Dupa ce l-am schimbat nu a mai scazut nici un mm nivelul.

Share this post


Link to post

La mine nivelul este fix sub imbinarea recipientului respectiv. O sa completez cu amestec, sa vedem daca scade. Si eu m-am gandit ca nu are voie sa scada.

Share this post


Link to post

post-9415-1192557258_thumb.jpg

 

asta este ce am constatat, o sa cumpar unul cat mai repede, sper sa gasesc.

Share this post


Link to post

Daca nu, incearca sa-l speli cu un spray pentru contacte, unul care dupa curatare lasa un strat uleios de protectie si de lubrefiere a miscarii contactelor (Philips face asa ceva).

Share this post


Link to post

Pai ce sa mai faca cu un spray de contacte ca ala e topit acolo.

Share this post


Link to post

E topit si deformat, chiar daca l-as curata nu mai are cum sa functioneze. Ma oftic tare de tot ca am gasit pe http://www.autodaewoo.ro si costa 20lei, dar nu gasesc deloc traducerea acestui buton in limba ceha sa stiu ce sa caut, plus ca nu stiu cum reusesc, dar cei de la magazine de piese auto nu vorbesc deloc engleza. Plus ca nu exista magazine de piese auto specializate Daewoo. :wallbanger:

Share this post


Link to post

Daca-i topit, trebuie schimbat.

Share this post


Link to post

N-ai si tu un concediu ceva, nu mai vii prin Romania? Da un semn cu 1-2 saptamani inainte, noi iti cumparam unul si facem cumva sa-ti ajunga in orasul unde vii tu "acasa". Cred ca nu merita sa-l trimitem prin DHL.

Share this post


Link to post

Multumesc mult de ajutor, daca vin acasa il cumpar eu, nu e problema... M-am descurcat pana la urma. :)

Am gasit la reprezentanta Chevrolet, am facut comanda si vine in 5 zile. Costa cu 75% mai mult dar asta e.. M-am dus cu el in mana, si a inteles cel de acolo despre ce e vorba.

Edited by Belbody

Share this post


Link to post

Trebuie sa schimb bateria. :wallbanger: Dupa o noapte mai racoroasa, 0 si sub 0 grade, electromotorul haraie de 2 ori si gata. Bateria moarta. E vorba de Delkor, cred ca e cea originala. :scarpin:

Bateriile Varta din gama Blue Dynamic sunt bune? Sa cumpar asa ceva? Am gasit pentru Matiz si au codul 540 127 033 3132.

Mai are cineva baterie Varta pe Matiz? Ce alte tipuri de baterii recomandati? Multumesc.

Edited by Belbody

Share this post


Link to post

Nu sunt hotarat daca sa o schimb sau nu... Nu stiu ce sa mai zic. Duminica seara am luat-o in casa si am baltacait-o un pic apoi am pus-o la incarcat cu o improvizatie de-a mea, o sursa 12V, 2A. Am lasat-o la incarcat cca 4 ore, apoi dimineata am montat-o pe masina si am pornit fara probleme. Ieri am facut cam 50km prin oras, am pornit motorul de vreo 10 ori, seara am lasat-o asa si azi dimineata a pornit fara probleme. Tot frig este.

Nu stiu ce sa fac, sa cumpar un redresor si sa o incarc din cand in cand sau sa cumpar alta? Financiar vorbind as prefera prima varianta dar parca nici sa imping de masina in toiul iernii nu-mi convine. Daca o sa cumpar una noua tot o sa-mi trebuiasca redresor, nu? Sa cumpar redresor acum si sa cumpar baterie luna viitoare?

 

Cum se comporta bateria asta: mai mult de 10 min (pe vreme calda) cu faruri aprinse gata... nu mai pot porni. Casetofonul lasat sa cante 30 min, gata, nu mai pot porni...

As vrea sa va intreb cum se comporta masina cu o baterie noua, daca face tot asa, atunci nu mai cumpar si... o incarc periodic pe asta veche si gata. Bateria veche este Delkor, coreana. E posibil sa fie bateria originala? Putea bateria originala sa tina 8 ani?

Va rog sa ma sfatuiti. Multumesc.

Edited by Belbody

Share this post


Link to post

Schimba bateria. S-a dus! Nu mai are capacitate, chiat daca la tensiune e bine.

Share this post


Link to post

Alta intrebare "isteata" din partea mea: AC-ul poate fi pornit si pe cald?

Se recomanda ca AC-ul sa fie pornit saptamanal sau ma rog, macar odata la 2 saptamani si in anotimpul rece. Avand in vedere frigul de afara, parca nu-mi vine sa-l dau pe rece, asa cum faceam anul trecut :( . De aceea intreb, este gresit, se intampla ceva rau daca dau drumul la AC cu potentiometrul setat pe cald(maxim rosu)?

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...