Jump to content
Sign in to follow this  
dArabZaraq

LA 10000 KM se schimba si filtru aer si benzina ?

Recommended Posts

Conform manualului de intretinere,nu.

Share this post


Link to post

Însă ţinând cont de condiţiile din .ro (benzină proastă, aer poluat şi prăfuit), ar fi bine să le schimbi totuşi, că nu-s aşa scumpe.

Share this post


Link to post

Am facut revizia la 8000 km / 6 luni

-schimbat ulei + filtru motor daewoo 5w30 sintetitic

- ulei cutie shell sintetic

- filtru benzina + aer

- dat jos rotzi si echilibrat, reglat frane, uns rulmenti

- reglat ambreiaj

TOTAL 3 150 000 lei

Share this post


Link to post

Nu se schimba filtrul de benzina si nici cel de aer, dupa 10 mii km.

Te-au pacalit aia.

Share this post


Link to post
Asha am vrut eu ca a fost din partea casei toata revizia

Unde ai facut revizia?

Share this post


Link to post

Vrei sa zici ca service-ul a platit din buzunarul sau "filtru de aer" + "filtru de benzina" + manopera ? Sau doar manopera? Ce cuprinde acest "din partea casei" ?

Share this post


Link to post

NU se schimba as ade repede.De obicei lumea le schimba odata filtrele deci la minim 10 000km

Share this post


Link to post

eu am schimbat filtru de benzina si aer la 40.000km, deci la 10000km ... nu

Share this post


Link to post

Nu le explica totul, lasa-i sa fiarba. Ai facut bine, eu schimbam filtrul de aer la 6 luni (in medie cam 5000 km). Avand in vedere ca aveam un consum cu 1L la suta mai mic decat ceilalti (6% vara, 6,6% iarna, in urban), vezi ce inseamna 50L de benzina si cat costa un filtru de aer. Poate calculeaza si cel care-l schimba ca la carte, la 40.000 km.

  • Like 1

Share this post


Link to post

La ambele revizii de pana acum (facute la 9000/4 luni si 19000/inca 4 luni) am schimbat toate filtrele. Daca cel de benzina nu stiu cum arata (ca nu am stat sa-l demontez) ... cel de aer era destul de murdar. Oricum cei de la service mi-au recomandat schimbarea la fiecare revizie a filtrelor. Da' nu ma obliga sa o fac!

Share this post


Link to post

La fiecare 10k de km schimb toate filtrele mai putin cel de benzina. In plus, o data pe luna curat filtrul de aer. Un filtru de aer curat conteaza foarte mult la consum.

Share this post


Link to post

Eu schimb filtrul de aer si cel de benzina la 20 mii km. nu ma arunc la 10 mii

Share this post


Link to post

Eu le schimb la 10 mii, in plus filtrul de aer il mai suflu cu un compresor din cand in cand. :wink:

Share this post


Link to post
LA 10000 KM se schimba si filtru aer si filtru de benzina ?

 

Eu bag in 99% din cazuri numai benzina de la OMV, si am schimbat filtrul de benzina dupa ~ 40.000 Km. am fost curios si l-am despicat in 2, surpriza nu avea nici un pic de mizerie, era aproape curat. De aici am inteles ca benzina de la OMV este curata.

 

Cat despre filtrul de aer, daca mergi numai in Bucuresti (unde sunt tone de praf pe cm patrat)este "recomandat" sa-l schimbi mai des decat scrie la carte. In mod normal filtrul de aer trebuie sa-l schimbi odata cu uleiul, adica pe la 10.000 km, dar dacati permiti, schimba-l pe la 5.000. Singura diferenta se simte la consum, daca ai filtrul de aer imbacsit iti creste consumul.

Share this post


Link to post

Si daca ai filtru de aer sport tot la 10 mii il schimbi ?

Share this post


Link to post

Evident tico este si o pasiune dar asta cu filtru sport ma face sa zambesc putin. La 10000 cred ca vorbim despre elementul filtrant clasic cu care este echipata masinuta de fel...

@tribunul: nu bag numai de la o anumita retea de benzinarii, cu toate astea nu am gasit mare mizerie in filtru dar il schimb ca imi este greu sa verific daca este sau nu curat. Daca tot nu costa mult merita schimbat.

Share this post


Link to post

Nu stiu ce-i ala filtru de aer sport.

Dar poti sa verifici foarte usor daca mai merge sau nu. Il scoti si il scuturi de un gard, daca se produce o ceata trebuie schimbat, daca nu, mai merge.

Depinde foarte mult de zona in care mergi cu masina.

Share this post


Link to post

Eu tin filtrul clasic numai iarna, vara e filtrul sport (cu instalatia aferenta)care il spal cand vreau si nu trebuie sa-l schimb...

Share this post


Link to post

filtrele sport se SPALA si se lubrifiaza odata la 10.000 km

k&n recomanda 100 cicluri de folosire si dupa aia schimbarea filtrului...

la filtrele sport elementul filtrant nu se arunca..

nu de alta dar costa 100+ euro unu...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...