puchi Posted May 2, 2008 Nu ,colega nu am incercat nimic .Mai am putin si fac revizia de 12 luni ,si atunci le spun sa verifice ,schimbe ,remedieze .Voi comunica daca au rezolvat ceva .Pana atunci benzina si forja Share this post Link to post
zet Posted May 2, 2008 la mine marsalierul (sau cum se scrie) In original in franceza se scrie marche arriere (mers inapoi). In romaneste, daca aplicam principiul lui Pruteanu (uzajul face norma) (de fapt nu e principiul lui Pruteanu, de la Pruteanu l-am aflat eu ) ar trebui sa se scrie marsarier. Bibliografie Cred ca e off topic, cer scuze. Share this post Link to post
Razv Posted June 1, 2008 (edited) .. Trasai putin de ea azi si observai urmatorul lucru : cand schimb din a 1'a in a2'a ( tras tare de schimbator/ 6000 rpm ) cârăie ... Din 2 incercari de 2 ori mi'a cârâit.. Este posibil sa mi se slabeasca cablul de ambreiaj dintr'o data?..... parca tine mai sus acum Edited June 1, 2008 by Razv Share this post Link to post
rm.popa Posted June 1, 2008 Ăăăă... nasol! Şi la mine face chestia asta, de vreun an. Bonus, face şi la retrogradare din 3 în 2, la peste 25-30 Km/h. Şi (la mine) nu e de la cablu... Probabil e din sincroane. Vara asta, probabil după concediu, urmează desfăcut cutia... n-am de ales. Share this post Link to post
tolin Posted June 1, 2008 @Razv > masina ta n-are cablu la ambreiaj. @rm.popa > desfa busonul pentru verificare nivel ulei in cutie, daca iti curge ulei prin el, s-ar putea sa-ti mearga mult mai bine cutia, ca unsa. Share this post Link to post
rm.popa Posted June 1, 2008 (edited) Hopa... n-am văzut că are 1,4. My bad. Unde e buşonelul ăsta poziţionat? LE: să înţeleg că... aş avea prea mult ulei?? Edited June 1, 2008 by rm.popa Share this post Link to post
Abram Burel Posted June 1, 2008 Eu as zice sa invatati sa tratati fiarele astea cu mai mult... respect Rav, cum adica ai tras mai tare din I in II? Esti convins ca ai "jucat" cum trebuie ambreiajul? Ai idee, pentru masina ta, cam cat ii ia ca sa se sincronizeze, la modul ideal, intre cele doua trepte? Punem pariu ca... nu? In concluzie, pentru ambele posturi anterioare: nu dati vina pe masina, decat daca aveti pretentia ca ea ar trebui sa se adapteze la sofer si nu... viceversa. Iar daca ziceti ca nu sunteti de vina, ma rog asta e... parerea voastra Share this post Link to post
rm.popa Posted June 1, 2008 AB, nu ştiu ce respect aş (mai) putea arăta unei cutii de viteză care-mi refuză dreptul de a face frâne de motor (3->2). Îţi doresc o excursie pe gheaţă cu ea şi dicutăm după asta de... respect. Nu zic că n-o fi şi vina mea, ideea e că trebuie să fac ceva cu ea. Share this post Link to post
tolin Posted June 1, 2008 LE: să înţeleg că... aş avea prea mult ulei?? S-ar putea sa ai fie prea mult, fie prea putin. Busonelul este pe laterala stanga a cutiei, are cap patrat, la fel ca busonelul de golire. Deosebirea dintre ele se face aplicand legea gravitatiei. Share this post Link to post
Razv Posted June 1, 2008 Eu as zice sa invatati sa tratati fiarele astea cu mai mult... respect Rav, cum adica ai tras mai tare din I in II? Esti convins ca ai "jucat" cum trebuie ambreiajul? Ai idee, pentru masina ta, cam cat ii ia ca sa se sincronizeze, la modul ideal, intre cele doua trepte? Punem pariu ca... nu? Pur si simplu am tras rapid ... ( ma dadeam in 400 m ). Inainte nu mi'a facut asa ceva ... de'asta am ramas surprins . Oricum mai iesi pe seara cu ea si vad ca nu'mi mai facu . Si ai mare dreptate ... ar trebuii tratata cu mai mult respect . @tolin am inceput sa ma uit cand intri pe forum ... sa'mi raspunzi la problemele pe care le intalnesc . Cand ajungi in Craiova dai un semn de viata sa te cinstesc. Share this post Link to post
Satori Posted June 1, 2008 N-ai patit nimic in afara de faptul ca ai schimbat gresit. Oricum, lasa liniutele, nu-i facuta pentru asta Share this post Link to post
Razv Posted June 1, 2008 Nu puteam sa nu accept o provocare de la o fata ... Share this post Link to post
Abram Burel Posted June 2, 2008 ...o provocare de la o fata ... Si ce tare trebuie sa fi fost... plecare in tromba... pac a II-a... CRRRRRRR Te-a facut sau ai fost gentleman si ai dat vina pe cutie? Share this post Link to post
puchi Posted June 2, 2008 Mai fratilor v-a scris si Maetre (tolin).Verificati uleiul la cutia de viteza .Eu am avut 250-300 ml peste nivel .Acum merge ca si unsa .Vedeti la masina mea . Share this post Link to post
Razv Posted June 2, 2008 Si ce tare trebuie sa fi fost... plecare in tromba... pac a II-a... CRRRRRRR Te-a facut sau ai fost gentleman si ai dat vina pe cutie? Am facut'o ... oricum era dezechilibrata cursa ( aveo 1.4 vs ibiza 1.2 ). Chiar daca a cârâit tot a intrat in a 2'a ... Share this post Link to post
rm.popa Posted June 7, 2008 Busonelul este pe laterala stanga a cutiei, are cap patrat, la fel ca busonelul de golire. Deosebirea dintre ele se face aplicand legea gravitatiei. Help, please! Nu găsesc buşonul cu nici un chip. Unde e ascuns?? Share this post Link to post
rm.popa Posted June 7, 2008 Păi... caut buşonul de umplere, nu pe cel de golire. Şi mă gândeam că ar trebui să fie pe sus, pe undeva, nu pe jos. În fine, pe unde naiba e?? Daţi-mi măcar nişte repere. Share this post Link to post
criss_blue Posted June 7, 2008 Uite aici pagina din carte care iti explica. sper sa-ti fie de ajutor.Este celasi buson,Umplerea se face cu o ''seringa'' mai mare(asa ii spune). Sau cu un furtunas si o palnie. Pui ulei pana incepe sa pice . Share this post Link to post
rm.popa Posted June 7, 2008 Ai uitat să postezi link-ul sau attachment-ul... Share this post Link to post
criss_blue Posted June 7, 2008 Pagina scanata Sper sa-ti fie de ajutor. Cu respect. Share this post Link to post
rm.popa Posted June 7, 2008 Mercic. Nu mi-e prea clar din ce unghi e făcut desenul, dar sper să mă lămuresc la faţa locului. O să cobor mai târziu la maşină, să văd dacă dau de... buşon. Share this post Link to post