Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Loganul este o masina fiabila, dar are totusi preturi cu mult mai mari la intretinere decat Daewoo. Ce ma deranjeaza este faptul ca prezinte pe alocuri diferite solutii tehnice mult mi proaste decat Daewoo. Ex1: La un Cielo cumparai capul de planetara, pe care il bagai pe canelurile de la tija planetarei si gata articulatia este noua. La Logan nu ! Planetara are articulatie ca vechea Dacie si nu faci nimic daca schimbi doar capul de planetara trebuie sa schimbi si tija. Cum tija nu se gaseste fara tripoda, rezulta ca daca iti bate capul de planetara, trebuie sa schimbi toata planetara ! Versiunea romaneasca este doar 500 de lei fata de un cap de planetara de Cielo care este 100 lei. Ex2: Pe partea stanga la cutia de viteza aceasta nu are simering ! Burduful de la tripoda se prelungeste si etanseaza cutia astfel incat sa nu curga uleiul din ea ... Daca ai norocul sa ti se sparga respectivul burduf cum mi s-a intamplat mie si mai ai si norocul ca in momentul respectiv masina sa fie condusa de o persoana care habar nu are de mecanica, va dati seama ca masina se opreste doar cand se blocheaza cutia ! In principal s-a dus inelul sincron dela a 5-a, pinionul de a 4-a, furca de la a 5-a si cateva maruntisuri ... Piesele au fost 800 de lei ... Inginerul ala care a adoptat solutia asta tehnica cred ca a avut cosmaruri in noaptea aia ... Ex3: Coloana de directie are in partea inferioara un fel de rulment cu bile de PLASTIC. Nici daca il gasesti ca piesa de schimb tot nu l-ai putea schimba caci exteriorul coloanei este "strans" dupa rulmentul asta ca sa il tina pe loc ... Puteaua draq sa puna vreo siguranta ceva si gata ...Dar nu ! A trebuit sa inlocuiesc tot axul coloanei de directie ... Care este vreo 600 de lei ... Ca sa nu zic ca e chinu draq sa desfaci coloana aia de directie de pe masina fara sa dai bordul jos ... Ex4: Solutia aleasa cu repartitorul pe spate fata de supape de la Daewoo ... Aveti cuvantul meu de onoare ca franele nu tineau suficient pe stand cu masina goala ... Verificare facuta pe stand la RAR la masina de 40-50kkm ... Am luat respingerea si am plecat acasa unde am demontat tija repartitorului, am bagat un distantor cu o piulita si am strans-o la maxim ca sa simulez in repartitor masina incarcata la maxim ... Ex5: Cel putin la motorul de 1.4 MPI este imposibil sa dai doar cutia jos ... Daca vrei sa scimbi ambreiajul ori dai motorul cu tot cu cutie pe sus, ori pe jos, dar trebuie sa demontezi si ansamblul ala de traverse de sub masina. La orice Daewoo puteai da doar cutia jos fara probleme. Ex6: Cel putin la 1.4 MPI baia de ulei este de aluminiu. La prima pocnitura mai serioasa a crapat si ai ramas fara o buna parte din uleiul de motor. Imensiataea aia de scut este inutila. E aseztaa la maxim juma de centimetru de baie si se indoaie oricum, desi e destul de groasa. La Cielo propriu era baia facuta varza, avea o gramada de indoituri dar de spart nu s-a spartt niciodata. Ex7: Ar mai fi si altele, dar totusi unul mai minor ... Care este sistemul de prindere al unui radio auto in bordul de Logan ?

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Sa proiectezi o coloana de directie la o masina actuala este un adevart test de maiestrie in cee ace priveste mecanica. De ce?Coloana de directie trebuie sa se "plieze" la un impact frontal sa nu te lovasca in bot :)

 

Daca ti se pare complicata coloana de logan...sa vezi cum arata cea de megane II :) ) (am avut ocazia sa vad una la service) ... este aproape incredibil ce au putut sa faca dntr-o piesa care pana la urma putea fi o teava care traverseaza bordul .

 

Legat de baia de ulei...cielo cred ca este una din putinele masini (daca nu singura) cat de cat moderne care mai are baia de otel. Se face de aluminiu din motiv de greutate.

Share this post


Link to post

Confirm si eu ca baia de ulei la reno-uri e destul de fragila. Atat la Clio cat si la Megane am vazut crapate. La Matiz aveam o adancitura de vreo 7-8 mm cu care merge masina aia si in ziua de azi. La Clio daca as fi capatat aceeasi lovitura pierdeam tot uleiul in 10 secunde, noroc ca am si un ditamai scut care suna a ceramica atunci cand bati in el.

Share this post


Link to post
Varianta ieftina era Daewoo SH. Chiar daca se strica tot iesi mai ieftin decit citi bani ai dat tu.

Daca o vinzi acum ramii cu 1500. Dar in 2 ani ai platit 2500(avans)+2088(rate)=4588+400(casco)=~5000 +~400(dif la consum)+~200(dif revizii)=~5600-1500= 4100 pierderi

 

SH-ul meu 5200 masina+reparatii (inclus sch distributie, p apa, suspensie fata, cauciucuri 2*4buc. vara iarna, folie RAR, GPL)

Daca o vind acum cu 1500 si tot ies mai ieftin :)

Daca o tin deja avantajul se mareste eu nu pot pierde prea mult (o dau la Programul Rabla la o adica) spre deosebire de Logan, sa nu mai zic de diferentele la reparatii si revizii uzuale.

Daca banii economisiti de tine (Suma totala-Avans) au facut "pui" ok poate acopera pierderile si mai iesi si in cistig.

Acum depinde de fiecare daca vrea sa iasa mai ieftin pe termen scurt sau mai lung.

 

 

CORECT ... subscriu la parerea cu woo SH, de aceea sotia conduce un Tico

 

dar acum vorbim de masini (fie ele si logan) noi ... aedica alta manacre de peste

 

vad ca te pasioneaza sa calculezi ce am facut eu bani ... da-mi voie sa-ti spun ca esti mai grijuliu chiar decat propria mea persoana ... eu merg pe principiu ca cea fost a fost nu mai conteaza, nu ma uit si nu ma intereseaza bani deja dati, ma uit la ceea ce mai am de dat si eventual de primit. ptr bani dati am beneficait deja de servicii ar fi ridicol sa ma mai uit in urma. ar fi ca si cum as manca ceva, as merge la toaleta si as spune - bha uitate dupa cati bani am tras apa > :)

 

 

Loganul este o masina fiabila, dar are totusi preturi cu mult mai mari la intretinere decat Daewoo. ...

 

am rugamintea daca se poate sa detaliezi unde anume e Loganul MULT mai scump decat Woo la intretinere?

hai sa comparam masini si motorizari asemanatoare

la logan 1,6 am avea urmatroarele:

1. casco 2-300 Euro/an (fctie de versiune, dotari, firma de asigurare, etc)

2. revizii - din 15 in 15 mii - mai nou cica din 20 in 20 - pana la 60.000 (inclusiv) sunt 4 revizii a cate cca 150 Euro => 600 Euro - asta daca nu faci ca Mircea si te duci la tot felulk de jepcari

 

astept "scoruri" de la Woo in aceleasi conditii

CASCO / an + Total revizii in 60.000 Km-tri

 

a si vorbesc de revizii in serviceuri autorizate

Edited by tarzy

Share this post


Link to post
Sa proiectezi o coloana de directie la o masina actuala este un adevart test de maiestrie in cee ace priveste mecanica. De ce?Coloana de directie trebuie sa se "plieze" la un impact frontal sa nu te lovasca in bot :)

 

Daca ti se pare complicata coloana de logan...sa vezi cum arata cea de megane II :) ) (am avut ocazia sa vad una la service) ... este aproape incredibil ce au putut sa faca dntr-o piesa care pana la urma putea fi o teava care traverseaza bordul .

 

Legat de baia de ulei...cielo cred ca este una din putinele masini (daca nu singura) cat de cat moderne care mai are baia de otel. Se face de aluminiu din motiv de greutate.

Stiu si eu ce trebuie sa faca o coloana de directie la impact. Daca esti in stare sa citesti cu atentie ce am scris vei vedea ca am fost nemultumit deorece acel rulment nu se putea gasi ca parte separata si nici nu cred ca se putea detasa de pe coloana. Crede-ma am vazut-o desfacuta si daca punea la rulmentul ala o siguranta ceva in loc sa "muleze" tabla in spatelel lui nu cred ca afectau in vreun fel stelele NCAP-ului. Iar suportii erau prinsi aiurea, din nou, personal nu cred ca afectau cele 3 stele daca ii mutau mai la stanga cu 2-3 centimtri sau daca nu se gaseaua sa puna o gramada de alte componente pe langa ei. In legatura cu baia de ulei nu stiu exact motivele lor, dar, din observatii proprii baia Loganului de 1.4 este mult mai mare decat aia de Cielo 1.5, este ceva mai grea decat aia de Cielo, este mult mai casanta decat aia de Cielo, din acest motiv se foloseste un scut pur si simplu enorm si foarte greu, asa ca hai sa mai vorbim si de chestii concrete ca teorie stim toti ...

 

@Tarzy: eu la intretinere ma refer in principal la costul servicelui. Exemplu:

1) ambreiaj: Cielo 1.5 - 180 lei GM. logan 1.4 360 lei Renault. La Logan trebuie demontat motorul impreuna cu cutia nu se poate doar una dintre ele.

2) amortizor: C - 120 lei GM/ Logan 250 lei cel de fabrica.

3) bieleta + cap bara: C - 43+35 lei. Logan 180 lei.

4) rulment fata: C - aprox 30 lei. Logan 120 lei ala original.

5) cap planetara: C - 100 lei. Logan 500 lei caci trebuie sa iei toata planetara.

6) pompa benzina: C - aprox 240 lei. Logan 650 lei.

5) usa fata : C - 450 lei GM. Logan aprox 900 lei.

6) hayon spate: C - 260 lei. Logan 700 lei.

 

Si Mai sunt o gramada de preturi, dar nu are rost sa le pun chiar pe toate ... Faza cu CASCO este irelevanta avand in vedere ca ala se calculeaza in functie de valoare de nou a masini iar calculele sunt stabilite de firma de asigurari si nu de Renault/Dacia, deci stii dinainte la ce te inhami.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Radio la Logan este prins foarte simplu :are patru gheare elastice pe laturile laterale ! Eu l-am dat jos foarte usor cu ajutorul a doua agrafe ;) !

Sa stii ca la Tico ca sa schimbi ambreiajul trebe sa dai motorul jos si cred ca si la matiz la fel ,in afara de asta ca sa schimbi simeringul de la cautator trebuie sa demontezi cutia ! Si ar mai fi si altele !

Share this post


Link to post

La Tico si la orice alt Daewoo poti da jos ori motorul, ori cutia. La Logan esti obligat sa dai jos tot ansamblul. In legatura cu radioul am vrut sa spun ca eu nu ma sesizat sa fie prins cu vreun surub sau ceva mai sanatos. Mie mi-a spart unu Matizu acu vreo 3 ani, a tras de radio de i s-a urat dar nu l-a putut scoate caci era prins in suruburi. La logan nu am sesizat sa aiba vreo astfel de prindere dar am vazut ca se poate scoate foarte usor si mie nu mi se pare normal.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

@smailmiami, prinderea casetofonului mie mi se pare ok. Daca cineva ti-a spart masina, fi sigur ca va face tot posibilul sa plece cu ceva de la fata locului. Eu unul as prefera sa il ia si sa plece linistit, decat sa imi si rupa juma de bord.

Share this post


Link to post

Aaaaaaaaa la chestii de genul asta te refereai tu

 

Din pacate (de fapt din fericire) nu am avut inca ocazia sa experimentez acest gen de lucrari,

poate de aceea nu e bine sa bagam in aceeasi oala masini sh cu cele noi in garantie ptr care nu trebuie sa platesti tu din buzunar

 

este intr-un fel normal ca la o masina noua reparatiile sa fie mai scumpe, serviceurile profita srtiu ca majoritatea reparatiilor vor fi facute pe garantie, nu plateste propietarul din buzunar si nu va face scandal ca e prea mare, in timp preturile sigur vor mai scade, vor apararea si alti producatori after market , turcisme, etc

 

asa cum de fapt s-a intamplat si-n cazul woo ... acum 10 ani preturuile erau proportional cu mult mai mari, dar in timp au scazut

 

Loganele de pe piata majoritatea sunt inca in garantie,k doar cele fabricate in 2004-2005 au iesit din garantie

 

iar faza cu Casco conteaza foarte mult ... firmele de asigurari aplica alte procente ptr masinile din gama dacia, de exemoplu la logan rata de casco la asiban este 3,25%/an din valoarea asigurata. la orice alta masina rata incepe de la 5%

Edited by tarzy

Share this post


Link to post
La Tico si la orice alt Daewoo poti da jos ori motorul, ori cutia. La Logan esti obligat sa dai jos tot ansamblul. In legatura cu radioul am vrut sa spun ca eu nu ma sesizat sa fie prins cu vreun surub sau ceva mai sanatos. Mie mi-a spart unu Matizu acu vreo 3 ani, a tras de radio de i s-a urat dar nu l-a putut scoate caci era prins in suruburi. La logan nu am sesizat sa aiba vreo astfel de prindere dar am vazut ca se poate scoate foarte usor si mie nu mi se pare normal.

 

Da? Cate motoare si cutii de Tico ai dat jos ? Eu vorbesc din experienta . Ansamblul motor cuti este sustinut de o traversa ,nu prea ai cum sa dai cutia jos ! Ca sa dau radioul jos la tico mi-am zdrelit mainile ,chiar nu era nevoie sa-l prinda asa !

Share this post


Link to post

:)

 

pai daca vorbim de tico ... a mai horror actiune a fost sa schimb antena la radio

Share this post


Link to post

Tico chiar nu ma avut niciodata. Am avut Cielo, am Leganza si Matiz. daca mai pun si Nubira langa, pot spune ca la toate astea se poate inlocui ambreiajul doar demontand cutia. La Tico s-a procedat relativ simplu din cate am observat ... Motorul a ramas intr-un suport, iar sub baie s-a bagat un cric pentru a-l sustine ... Astfel s-a putut demonta cutia fara a se demonta si motorul pentru a se inlocui ambreiajul ...

 

@Andrew: La mine nu a rupt jumatate de bord cum crezi tu. A tras de radio nu de bord. De altfel, bordul de Matiz este foarte rezistent, se rupe foarte greu. Poti incerca daca nu ma crezi. La mine hotul respectiv nu a plecat cu nimic din masina, caci nu am lasat atunci altceva. Daca tu nu ai nici o problema sa ti se fure radionul foarte usor, atunci, ok, n-am nimic impotriva.

 

@Tarzy: Si Cielo si Logan le-am avut de noi. Pur si simplu am postat niste preturi. Spun ca intretinerea Loganului nu este la fel de ieftina pe cat este masina cand o cumperi noua.

Share this post


Link to post
iar faza cu Casco conteaza foarte mult ... firmele de asigurari aplica alte procente ptr masinile din gama dacia, de exemoplu la logan rata de casco la asiban este 3,25%/an din valoarea asigurata. la orice alta masina rata incepe de la 5%

3,25% pe an doar daca Logan-ul era achizitionat prin credit BRD. Acum nu mai e atât. In mod normal cota este peste 4 si asta în primul an. Cotele la Logan(Sandero) o sa cresca la toate firmele (la unele deja au crescut; de ex Omiasing) pentru ca vede toata lumea (inclusiv firmele de asigurari) ca reparatiile la Logan sunt apropiate ca pret de cele ale masinilor mai scumpe. E o teorie/principiu în asigurari: costurile reparatiilor dupa un impact frontal (mediu) trebuie sa fie 85-90 % din prima de asigurare. Ori la Logan chestia nu e valabila deloc si acest lucru se va îndrepta treptat.

Share this post


Link to post
2) amortizor: C - 120 lei GM/ Logan 250 lei cel de fabrica.
Nu stiu de unde cumperi tu, dar sa iti dau si eu ca idee un pret ... 4 amortizoare Monroe 360RON.

Share this post


Link to post

Calitate beton, presupun, la astia 360 ron.

Share this post


Link to post

Da, mai ales cand costa cat unul singur de matiz Sachs :) ) . Primesti de toti banii!

Share this post


Link to post
pai hai sa nu comparam mere cu pere

 

si chiar nu vad rostul aducerii in discutie a pensionarilor si a domnisoarelor, eu daca nu ma pricep la ceva platesc pe unul care se pricepe si cu asta basta.

 

nu stiu la ce te referi cand spui ca Loganul nu este o masina ieftina, eu inainte sa cumpar masina am facut o mica "cercetare de piata" si mi-a reiesit ca loganul este CEA MAI IEFTINA masina NOUA de pe piata, mai ieftina chiar decat masini din clase mai mici, si am luat in calcul toate costurile posibile ptr o perioada de 3 ani (revizii, impozit, asigurari, etc).

nu stiu de unde ai scos-o ca anul 2005 ar fi cel mai prost ... eu am auzit din contra ... ma refer la motorizarea 1,6MPI - sunt seriile de masini fabricate dupa ce au fost rezolvate majoritatea bug-urilor de la inceput (anul 2004) si inaintea inceperii reduceriilor de costuri (jumatate lui 2006)

Care mere cu pere? Pai tocmai asta e treaba, nu te pricepi, platesti. Si platesti MULT la logan. Cu neintelesul, nu explic de doua ori. Subliniez doar:

 

Apoi, pune la socoteala si un pensionar sau o doamna/domnisoara, care n-are habar ce e aia bascula sau care-i rulmentul si care merge in service pentru revizie. Si pentru aceasta categorie de oameni, loganul nu mai este o masina ieftina! Este o masina pe care o cumperi ieftin, si o intretii scump

 

 

Faza e ca, zica oricine ce-o vrea, loganul a incetat de mult (daca a fost vreodata) sa mai fie o masina pe care sa si-o poata permite oricine, desi pentru firme ramane in continuare o alegere buna, numai s anu o tii mai mult de 2 ani sau 150000 km, ca te rupe.

 

 

 

 

 

Mirceo, cumva faci reviziile la Logane la service-ul pentru Loganele alea de politie ce valoreaza 60 de mii de euro?

 

Cum mama ciorilor sa dai 245 ron pe bieleta antiruliu, cand la Reno aceeasi piesa (un c***t de surub cu 3 bucsi de cauciuc) costa 60 ron, sau 160 ron ambele cu tot cu montaj.

350 ron pompa de apa...la Reno e 250 (pe acelasi motor K7J), si tot le sare basca la clienti cand aud de pretul asta...

Iar 2500 ron revizia la dci cu tot cu kit de distributie, dar fara altceva, e umflata rau de tot, la Clio dci e 1800 ron, si include schimb ulei+filtru, filtru aer, filtru habitaclu (are loganu' filtru d-asta de 75 ron?), filtru motorina (ala scump de 250 ron), kit distributie, curea accesorii si intinzator.

Revizie simpla la benzinar 350 ron...tinand cont ca la Clio-ul meu benzinar costa 470 ron si include si filtru de habitaclu si de benzina (cu care nu prea s-a dotat Loganu') si ulei Elf 5w40, si ca un coforumist galatean a dat 230 ron pe o revizie simpla in Galati...eu zic sa te mai duci pe la firma alora si sa-i bagi putin in aia masii cu tot cu discount-ul lor de 7% cu care ajungi enorm mai mult decat ca simplu plavan.

Nu Toma. Service-ul unde dai cu sapa e si Dacia sau doar Renault?

Uite facturile:

Dacia Logan 1.4 MPI, revizie de 95000 km:

Manopera:

FACTURI_MERIDIAN.JPG

Piese:

FACTURI_MERIDIAN__2_.JPG

Revizie 30000 logan 1.5 dci MCV:

FACTURI_MERIDIAN__3_.JPG

Share this post


Link to post
Care mere cu pere? Pai tocmai asta e treaba, nu te pricepi, platesti. Si platesti MULT la logan. Cu neintelesul, nu explic de doua ori. Subliniez doar:

 

...

post-1012-1226653033_thumb.jpg

 

 

:)

ideea este ca platesc pe unul care se pricepe sa ma consilieze. nu ma duc ca bizonul in primul service las cheile si vin peste 5-6 ore sa mai platesc masina o data pentru revizii si reparatii mai mult sau mai putin inchipuite, la costuri ptr manopera si materiale exagerate.

 

Din pacate in lumea asta (si cu atat mai mult in Romania) foarte multe afaceri au la baza tunuri date catre papagali

 

nu stiu daca ai observat dar tu in factura asta ai consumabile ptr motorina ... si parca spuneai ca masina este 1,4 MPI

 

cred ca un alt client al acestui service a fost foarte incantat de faptul ca revizia la DCI e asa de convenabila :) )

Edited by tarzy

Share this post


Link to post

Te uiti cam invers tarzy! Primele 2 facturi sunt de la un mpi, a treia de la un dci.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

a scuze acum am vazut

 

dar am o nelamurire, la 1,4 MPI de ce a fost schimbata distributia la 95.000? in mod normal ar trebui din 60 in 60 de mii sau la 2 ani

 

este adevarat ca pretul pare ridicat dar sa fim seriosi acolo sunt cumulate operatiuni pentru 2 revizii si acelea importante de 60 si 30 de mii. iar despre consumabile am spus - cumparate din service sunt intradevar nesimtit de scumpe.

Share this post


Link to post

Pentru ca nu fusese schimbata cand trebuia, de-aia, mama lor de soferi...

Asta spuneam si eu, ma bucur ca ajungem la un consens. Daca cumperi masina si esti om simplu, fara cunostinte tehnice, fara timp liber etc, ajungi invariabil cu ea la service la fiecare revizie si esti rupt in doua! Cumperi ieftin si intretii scump!

Share this post


Link to post
... Cumperi ieftin si intretii scump!

 

si totusi ... ce intelegi prin intretii scump?

- mai scump decat la alte masini? (dar sa comparam situatii similare - nu cand la alta masina te duci la termen iar la logan te duci sa faci 2-3 cumultate)

- scump raportat la pretul de achizitie?

- scump raportat la intretinerea unei masini SH dar nu in serviceuri autorizate?

etc

Share this post


Link to post

Scump raportat la pretul de achizitie. Nu discut de pretul service-urilor de marca. Pretul pieselor de schimb insa este o problema. Iar la Logan este exagerat. Un far de logan 1 este aproximativ 450 ron. Un set de placute de frana de logan este 230 ron. Un set de placute pentru Nubira este in jur de 80 ron, un set de lacetti in jur de 100 ron. Cum pusca ma-sii la o masina de 11000 euro costa 80 ron, la una de 14000 costa 100 ron si la una de 7500 costa 200 si ceva de ron?

Share this post


Link to post

Depinde de unde le cumperi. La mine la Clio placutele de frana de origine costa 180 ron (exact alea de pe Logan) dar eu pe masina am pus Tigril, pe care am dat 40 ron. E problema mea ca nu sunt de origine si cat tin.

Alea de pe Nubira la 80 ron sunt "piese de origine"?

Mai pe seara detaliez despre facturile cu manopera foarte umflata la Loganele de la voi, pe care sunt bagate ore la greu, altfel la piese sunt cam la fel la preturi, bucsile la bara antiruliu costa la fel, nu stiu de ce ai scris pe pagina anterioara ca ar costa 245 ron.

Revizia aia de 60000 de km nu e "fara nimic altceva", ci vad ca are pe deviz si o bieleta CV si pompa de apa, de asta a mai saltat devizul. Pompa de apa se schimba doar daca huruie sau are pierderi de antigel si, daca te prinde revizia de 60000 in garantie, nu dai nici un ban pe ea.

 

Si da, firma unde dau cu sabia are si dacia, dar la Braila.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Oricum, Laurentiu, nu compara preturile din Braila/Galati cu preturile din Bucuresti.

 

P.S: Pompa de apa nu se schimba preventiv la 100.000km, la fel cum se face si la Daewoo-uri?

In alta ordine de idei, nu toata lumea, asa cum a zis si Mircea, are timpul si priceperea necesara sa umble din taraba in taraba sa caute cel mai ieftin consumabil. Majoritatea se duc cu masina la service si fac revizia. Ca nenorocitii de acolo te cam umfla la bani, e alta chestie.

In alta ordine de idei, nu trebuie comparate preturile consumabilelor/pieselor dacia luate din service cu preturile consumabilelor Daewoo/Chevrolet luate din magazin. Nu este fair.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...