rat_damas Posted January 28, 2007 salut! sunt proaspat posesor de Damas si am cateva intrebari: 1. A mai incercat cineva sa tuneze un Damas in Romania? 2. La magazinele de specialitate se gasesc elemente de tuning pt Damas? In primul rand as dori sa ii montez roata de rezerva in fata (ca la Volkswagen-ul microbuz de tip vechi). Stie cineva daca exista vreo problema legala legata de chestia asta? Share this post Link to post
ToPser Posted January 28, 2007 Am vazut tuning pe Damas facut in USA (de fapt era masina dupa care s-a facut Damasul)la TV cred ca la ,,Pimp my raid''> Dar baietii veseli au fost foarte radicali au schimbat inclusiv motorul ,roti mai mari etc (asta din punct de vedere tehnic) restul nu mi-a placut ! (restul a fost kitch ) >- Share this post Link to post
rat_damas Posted January 28, 2007 Cred ca o sa vina in bot cind pui frina! ) ) oricum are o tendinta sa vina in bot cand pui frana, dar intrebarea era daca am probleme dpdv legal cu treaba asta. Adica risc sa imi ia talonu'? Sau sa imi iau vreo amenda? Share this post Link to post
rat_damas Posted January 28, 2007 Nu cred dar risti sa-ti fure roata. pai acelasi lucru il risc si daca o las unde este ea montata din fabrica...adica sub poeaua portbagajului. Oricum daca reusesc sa ii fac un sistem antifurt destept nu cred ca se va obosi nimeni pentru cat valoreaza o roata din asta Share this post Link to post
laurentziu83 Posted January 28, 2007 Orice valoreaza de la o vodka in sus e bun de furat. Share this post Link to post
th3_grimreaper Posted January 30, 2007 Orice valoreaza de la o vodka in sus e bun de furat. Bine zis! (ganditi-va ca mie mi-au furat 2 - DOUA! - capace din 4, vopsite in alb si crapate...dracu stie ce au facut cu ele ) Putin off-topic: sub capota Damas-ului (de fapt in spatele capotei...) ce anume e diferit fata de tico? Motorul e identic? ca ma bate de multa vreme gandul sa cumpar un Damas lovit in spate, pe care l-am vazut la mine in cartier, dar nu stiu daca as avea ce sa upgradez... Share this post Link to post
Pedala Posted January 30, 2007 Motorul in principiu este la fel, dar este montat inclinat pe o parte. De aici rezulta ca baia de ulei si sorbul sunt diferite la fel ca si galeria de admisie si cea de evacuare. Posibil sa fie diferite si alte repere. Share this post Link to post
rat_damas Posted January 31, 2007 tot offtopic: din cate am citit in maualele de reparatii motoarele sunt identice dpdv intern: pistoane, biele, arbore cotit, etc. nu stiu daca sunt identice la suportii de motor sau la prinderea cutiei de viteza. Dupa cum spunea cineva mai sus, difera galeria de admisie, cea de evacuare, prinderea distribuitorului (dar distribuitorul e la fel), carburatorul si cam atat cred. Share this post Link to post
v drums Posted September 29, 2010 sal. vad ca de ani de zile nu functioneaza forumul cu damas dar poate -poate... mi am luat un damas de persoane ,an fabr. 99., de la primul proprietar. nu a fost masina de firma, totul original. am mers 700 km pana acum ,nu e chiar asa de rau cum se spune. ba chiar dinpotriva. ce puteti spune despre model? probleme cu masina? la ce trebuie sa fiu atent? ect... Share this post Link to post
raven84 Posted October 14, 2010 Pai si ai tunat ceva la ea ca sa te lauzi pe aici? Eu unul as fi curios cat de mult ar ajuta sau nu punerea unor arcuri mai rigide pe puntea fata "> Share this post Link to post