Vlad Posted January 26, 2007 Pe scurt, cei din bucuresti de la intalniri o stiti: Bora 1.6 cu modificarile urmatoare: Faruri si stopuri FK pe negru, angel-eyes, xenon, plafoniera de passat W8, semnale laterale pe leduri, chip, evacuare completa borla 50mm. si pleoape, dar le-am pus de curand si nu am inca poze. Share this post Link to post
Abram Burel Posted January 26, 2007 Deci ti-ai pus pleoape... Ca sa nu mai zic cate leduri Share this post Link to post
Vlad Posted January 26, 2007 Corect. de astea uitasem. Leduri by Abram Burel all the way. Sunt o gramada. In orice loc posibil s-au pus. Chiar si la numar. Share this post Link to post
laurentziu83 Posted January 27, 2007 Mie nu-mi plac farurile alea de nici o culoare. In rest e simpatica masina. Share this post Link to post
Cumnatu Posted January 27, 2007 Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Date tehnice ? Pret achizitie ? E atat de ciudata culoarea asta ( si eu o am la fel dar mai matuita ). Share this post Link to post
Vlad Posted January 27, 2007 Pai culoare e desert green pearl. Verde cu perla galbena. E misto ca depizand de lumina isi schimba putin culoarea. In soare e mai deschisa. Farurile poate daca le vezi in realitate iti schimbi parerea. La intalnire pana si Satori a zis: arata bine! pai 55.500 de km, motor 1,6 bineinteles umblat putin pe la el dupa cum am spus. Pret achizitie... f. redus sau mai bine zis moka ) Share this post Link to post
Tommy Posted January 27, 2007 (edited) Da, pozele nu spun mare lucru, chiar sunt faine farurile si nu dau deloc impresia ca nu-s de acolo Zi-i domle.. ce-ai umblat la motor, ca asta conteaza, nu? Edited January 27, 2007 by Tommy Share this post Link to post
Abram Burel Posted January 27, 2007 Pai, Sato ce sa zica?! El nu poate sa-si puna ochi d-aia ingeresti Share this post Link to post
Laurycã Posted January 27, 2007 Masina arata super, dar nu ai spus din ce an e. Banuiesc ca din 2003. Share this post Link to post
Vlad Posted January 27, 2007 Banuiesti prost . Masina e din 2000, din familie. Adica km sunt reali. Eu vroiam sa iau un 1.8T, sau un vr5 dar pentru ca a aparut aceasta ocazie si masina avea 44.000 de km, am zis ca e prea buna afacerea... Pai nu am zis: evacuare completa marita la 50mm borla inox, chip. Urmeaza si un filtru sport, pt. ca pe dyno un filtru sport la motorul asta a dat o diferenta de 10 cai. (incredibil, dar testat). Alte modificari la motor nu mai bag pt. ca nu isi au rostul. Daca e o vand si imi iau un 1.8T Share this post Link to post
Tommy Posted January 27, 2007 (edited) Cat cati are stock si la cate ture? Nu mai fi zgarcit, baga si cuplu maxim ) later edit, ca deja am ajuns la gazeta Cai cati are stock si la cate ture? Nu mai fi zgarcit, baga si cuplu maxim ) Edited January 27, 2007 by Tommy Share this post Link to post
Satori Posted January 27, 2007 Pai, Sato ce sa zica?! El nu poate sa-si puna ochi d-aia ingeresti Nici macar leduri pe pozitii nu poate. Dar asta nu are nici o legatura cu faptul ca masina arata bine. Foarte bine. Singurul amendament: daca nimeresc in spatele tau noaptea, cand se aprind stopurile de frana, mananci bataie! ) Share this post Link to post
Vlad Posted January 28, 2007 . Am inteles. Si eu care ma gandeam sa pun sa se aprinda si stopurile de ceata pe frana! )"> Oricum de bine ce am montat pleoapele, am gasit prelungire de capota "bad-boy" look. De abias astept sa vina. Problema e ca e comandata din state si o sa dureze. In plus va aparea si o grila pt. actuala nu va mai putea fi pusa cu prelungirea capotei. Share this post Link to post
Lucian M Posted January 28, 2007 Faina masina! Cand purtam tratative pt Matiz in Bacau, era unul langa mine cu o Bora, de care s-a tinut unul mortis sa o dea. 7000 euro, stare perfecta, alarma cu perimetru etc. Masinile se cauta, iar cine pune mana pe una buna, o tine mult. Revenind, iti urez traditionalul (de acum) KM MULTI FARA INCIDENTE ! si satisfactii maxime la volanul ei ! S-o stapanesti sanatos !!! Share this post Link to post
BAD_MF Posted January 28, 2007 Frumoasa masina! Sa o stapanesti sanatos. Buna alegere cu prelungirea captoa, de curiozitate cat te-a ajuns prelungirea+grila si daca prelungirea e de metal sau fibra Share this post Link to post
Vlad Posted January 28, 2007 (edited) prelungirea ma costa 140 de $. drumul ma rupe. prelungire e de fibra. grila inca nu m-am hotarit(poate imi recomanzi tu ceva). cea care imi place e cea de la kamei din otel, dar la augsburg mi-o aduc cu 800 de RON. daca ai tu ceva cool please let me know. GRila e in poza. Singura mea frica e sa nu se loveasca de prelungirea de capota. Multumesc de urari. Edited January 28, 2007 by Vlad Share this post Link to post
Abram Burel Posted January 28, 2007 Chestia cu stopurile e tare: ma chioram si eu joia ailalalta la stopuri, aprinse doar pe pozitie; baietii se "jucau" prin fata, la un moment dat unul a apasat pe frana; eu n-am mai vazut nimic! Ca orice chestie cu leduri (ei nu chiar orice ), e foarte directional. Din pacate (pentru soferul din spate) geamurile sunt clare si nu se produce niciun fel de dispersie. Basca faptul ca fiecare led are o oglinda parabolica poarte "ascutita" care concentreaza ultima urma de lumina laterala. Bleah, prea multa filozofie, oricum Sato are dreptate Share this post Link to post
Mad MAX Posted January 29, 2007 Incet, incet devine cea mai tare Bora de pe la noi. Bafta in continuare! Share this post Link to post
BogdanG Posted February 11, 2007 Pai este cea mai tare BORA de pe forum @Vlad iti doresc sa-ti montezi in fata volanului un 1.8T sau macar un 1.9 TDI ARL . Share this post Link to post
Vlad Posted February 11, 2007 Bogdane doamne ajuta! (visul e un 1.8T) deh gasoline sucker Share this post Link to post
tolin Posted February 11, 2007 ... pt. ca pe dyno un filtru sport la motorul asta a dat o diferenta de 10 cai. (incredibil, dar testat)... In cazul acesta, bag si vreo 3 filtre. Share this post Link to post
Vlad Posted February 11, 2007 Tolin nu zic eu, nici eu nu prea cred dar mi s-a demonstrat pe un leon 1,6 pe dyno in fata mea. Dyno-ul de la master tuner. "Cica" la motoarele de 1,6 admisia e restrictiva din fabrica. Share this post Link to post
tolin Posted February 11, 2007 Asa, modificarea unei admisii restrictive aduce atatia ponei si nu filtrul in sine ! Schimbarea filtrului aduce doar un spor echivalent marjei de eroare, 1, 2, pana-n 3. Un filtru care permite, la aceeasi suprafata, un debit mai mare de aer nu prea mai este filtru si degeaba se mareste suprafata lui, daca conducta ce dirijeaza aerul in motor nu permite un debit mai mare. Schimbarea admisiei aduce implicit si eliminarea restrictorului, asa ca o crestere de putere este inevitabila. Share this post Link to post
Vlad Posted March 13, 2007 De ieri masina a primit suspensie sport KW -40/40. E joasa rau! ) . Share this post Link to post