Jump to content
Sign in to follow this  
keluboss

Motociclism

Recommended Posts

In mod normal, nici banda nu trebuie sa o incalci :)

In fine... eu ma asigur bine cand fac vreo boacana din asta. Sa nu fie politia p'aproape :D Cu ocazia asta, ma asigur si la "anomalii".

Share this post


Link to post
Nuuu!!!! CREZI????!......

 

 

Cred bre :P . Dar cred mai mai mult ca ar trebui sa se introduca permisul si pentru scuterele de pana in 49 cmc, pentru ca probabil unii dintre doritori nu ar mai avea bani sau chef sa faca scoala de soferi pentru asta. In alta ordine de idei, consider ca exista un vid legislativ in ceea ce priveste conducatorii de moctociclete, si se cam profita de asta. Strict parerea mea.

Share this post


Link to post

Normal, mai, ca ar trebui sa fie un test de teorie pentru scuteristi.

 

Cat despre vid... da. Hai sa dam si mai multe legi ce nu pot fi puse in aplicare (din diferite motive).

Share this post


Link to post

@ Sato. Nu intelege gresit vidul legislativ. Regulile de conduita in trafic, sunt cam generale, lucru care cred ca e speculat de catre unii motociclisti. Sunt sitiuatii in care unele accidente ce au ca victime motociclistii, sunt cauzate din vina acestora. Din pacate tot "conservarii" cad de vina, lucru care nu mi se pare corect. Eu personal, incerc sa-i ajut si sa le fac loc cand ii vad in trafic. Dar unii intrec orice masura. Sambata care a trecut, am avut drum in afara orasului, spre Arad. La un moment dat am avut in fata un motociclist, care din cauza drumului cam denivelat, mergea mai incet. Cu toate ca ma cam grabeam, am stat linistit in spatele lui, la o distanta destul de mare cat sa nu-l incomodez, si am incercat sa dau de inteles celui din spatele meu sa nu se bage cumva aiurea in depasire. Consider ca am procedat corect, si chiar nu astept multumire din partea lui. Problema se pune fata de acei motociclisti care nu respecta ceilalti participanti la trafic. In deosebi aceia care nu iau in considerare coloanele de masini ce stationeaza in intersectii din diverse motive, si se apuca sa le depaseasca in viteza.

Share this post


Link to post
In deosebi aceia care nu iau in considerare coloanele de masini ce stationeaza in intersectii din diverse motive, si se apuca sa le depaseasca in viteza.

 

 

Acestia vor deveni statistica

Share this post


Link to post
Sunt sitiuatii in care unele accidente ce au ca victime motociclistii, sunt cauzate din vina acestora.

 

No shit?! Eu credeam ca-s ingeri si motocicletele sunt un fel de care ceresti...

 

PS: Din punctul meu de vedere, daca o sa am un accident, o sa fie vina mea. Ca nu am prevazut ca ala voia sa schimbe banda, ca nu am prevazut ca ala incetinea sa faca stanga ... Nu glumesc. Nu pot sa am incredere in nimeni pe barba mea. Eu trebuie sa ma feresc, nu pot sa ma astept la altii sa o faca.

Share this post


Link to post
Nu pot sa am incredere in nimeni pe barba mea.

Asta ar trebui sa se intample si in "conserva". Numai ca acolo iti da proasta senzatie ca esti mult mai in siguranta, si de multe ori, merg ca berbecii.

Share this post


Link to post

Asta ar trebui sa gandeasca toti, Sato, dar uite ca in general marea majoritate cauta scuze(vezi Supapa Jr. mai devreme care "nu considera ca incomodeaza pe cineva, nici ca se expune gratuit unui pericol)" si isi lasa viata si sanatatea in mana altora. Iar asta de cele mai multe ori ii costa. Cred ca toti ar trebui sa ne gandim de fiecare data cand plecam undeva cu masina sau motorul ce ni se poate intampla, sa ne gandim in orice situatie ce poate/putea sa merga prost, pentru noi sau pentru ceilalti. Pusesei tu mai demult o chestie scrisa de Old School. Am citit textul ala de mai bine de 5 ori. Cata dreptate are omul acela. Pacat ca nu vad toti ceea ce vrea sa spuna si/sau gandesc "Nu o sa mi se intample mie, eu sunt prea bun". Textul ala ar trebui pus undeva unde sa sara in ochi, este valabil atat pentru cei pe doo cat si pentru cei cu 4.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Mai... e cu dus si intors.

Depinde cum privesti lucrurile.

Multi zic ca mergand cu mobra pe drumurile publice te expui gratuit unui pericol mare. Nici nu e nevoie sa faci scamatorii. Doar pentru ca mergi. Altii nu vad niciun pericol in asta.

Depinde de fiecare. Poate ca el simte mai bine mobra decat o sa o simt eu peste 10 ani de acum incolo.

Share this post


Link to post

Corect Sato, este subiectiva chestia asta..dar: de cate ori sau mai bine zis, cati dintre noi, dupa ce ajung acasa de la un drum mai lung sau chiar de la servici stau si se gandesc drumul pe care l-au parcurs, la ce putea sa meraga prost si cum ar putea sa fac astfel incat sa mai micsoreze pericolul la care se expun atunci cand ies pe drumuri publice, indiferent cu ce?

Share this post


Link to post
Sunt sitiuatii in care unele accidente ce au ca victime motociclistii, sunt cauzate din vina acestora. Din pacate tot "conservarii" cad de vina, lucru care nu mi se pare corect.

 

No shit?! Eu credeam ca-s ingeri si motocicletele sunt un fel de care ceresti...

Era mai bine sa citezi toata portiunea de mai sus ;)

 

PS: Din punctul meu de vedere, daca o sa am un accident, o sa fie vina mea. Ca nu am prevazut ca ala voia sa schimbe banda, ca nu am prevazut ca ala incetinea sa faca stanga ... Nu glumesc. Nu pot sa am incredere in nimeni pe barba mea. Eu trebuie sa ma feresc, nu pot sa ma astept la altii sa o faca.

 

Vezi ce e ingrosat in primul citat. In alta ordine de idei, ar fi bine sa gandeasca toti asa, adica sa aibe grija de pielea lor in primul rand si sa se mai gandeasca si la altii cat de cat.

 

 

Asta ar trebui sa se intample si in "conserva". Numai ca acolo iti da proasta senzatie ca esti mult mai in siguranta, si de multe ori, merg ca berbecii.

Cine? Conservarii?

 

...dar uite ca in general marea majoritate cauta scuze(vezi Supapa Jr. mai devreme care "nu considera ca incomodeaza pe cineva, nici ca se expune gratuit unui pericol)" si isi lasa viata si sanatatea in mana altora. Iar asta de cele mai multe ori ii costa. Cred ca toti ar trebui sa ne gandim de fiecare data cand plecam undeva cu masina sau motorul ce ni se poate intampla, sa ne gandim in orice situatie ce poate/putea sa merga prost, pentru noi sau pentru ceilalti.

Asta cu cautatul de scuze ma cam seaca si pe mine. Mi se pare aiurea sa ai pretentii de la ceilalti participanti la trafic sa te respecte, cand tu iti faci de cap si nu respecti pe nimeni. Sa spui ca nenorocitul ala de "conservar" trebuie sa stea tot timpul cu ochii in oglinzi dupa tine, ala care are chef sa faca tururi de forta si jaloane printre masini. Aici ma refer strict la cei care considera arterele din orase drept piste de motociclism.

Edited by ZeNeSeu

Share this post


Link to post
Cine? Conservarii?

Da, ei. De multe ori (adica pe ei ii vad cel mai des) nu gandesc, fac totul fara logica.

era un raspuns la asta

Nu pot sa am incredere in nimeni pe barba mea. Eu trebuie sa ma feresc, nu pot sa ma astept la altii sa o faca.

Share this post


Link to post

Da. De acord cu tine. Nici "conservarii" nu sunt usa de biserica. Probabil din cauza ca sunt asa multi vedem mai des aceste lucruri. Si nu au nicio scuza. Ideea mea e aceea ca de cele mai multe ori, "conservarii" care circula corect sunt cei care o musca. De ex, ce vina avea o doamna, careia i s-a acordat posibilitatea sa iasa dintr-o parcare, in apropierea unei treceri de pietoni, ca un idiot pe doua roti, care pe deasupra nu avea nici permis de conducere, a considerat ca este normal sa depasesti cu o viteza considerabila, o coloana de masini care stationa si care a intrat in masina pe care o conducea? Normal ca tot ea a cazut de vina fiindca nu a acordat prioritate motociclistului. In plus, se pare ca nu a prea contat nici faptul ca "maestrul" de 17 ani nu avea permis, deci nu avea dreptul sa conduca acea motocicleta. Si ma revolta "opinia publica" formata din asa zisii prieteni ai motociclistului, care il ridica in slavi "ce baiat bun e"si "cat de bine conduce el motocicleta" chiar daca nu are permis. Eu consider si sper in continuare ca motociclistii si "conservarii" pot vietui impreuna prin respect reciproc.

Share this post


Link to post
Citeam undeva (nu mai retin unde), ca un mort intr-un accident rutier costa statul intre 300000 si 500000 euro, aici intrand cheltuieli cu inmormantare, cercetari, procese, pensii de urmas, impozite neplatite, munca neprestata, etc etc...

 

Asta e o aberatie inventata de stat. Cum adica un mort poate "sa coste" in continuare, dupa ce-a murit, pentru ca nu si-a platit impozitele si nu a mai muncit? Ce, se semneaza vreun contract la nastere, prin care esti obligat sa prestezi X ani de munca cinstita ca sa-si ia statu' impozitele ?

 

 

Lasand gluma la o parte...si mie erau sa-mi zboare oglinzile cateva motoare in ultimele 3 zile stand in coloana la semafor. Nu mai vb. de scuteristi care hanar nu au cu ce se mananca. Au mai multa grija biciclistii decat ei...

 

Din pacate, in conditiile unui trafic din ce in ce mai distrus, si a credintei relativ omniprezente in domeniul celor ce merg pe 2 roti conform careia au dreptul (nu privilegiul, ci dreptul) de a fi mereu primii la semafor, fazele de genul asta se vor inmulti doar. Am auzit de motociclete care s-au tamponat (adica aia din spate a lovit-o p-aia din fata) in culoarul dintre benzi, pentru ca cel din spate se uita prin decoltee din automobile :)

 

 

Cred bre :P . Dar cred mai mai mult ca ar trebui sa se introduca permisul si pentru scuterele de pana in 49 cmc, pentru ca probabil unii dintre doritori nu ar mai avea bani sau chef sa faca scoala de soferi pentru asta. In alta ordine de idei, consider ca exista un vid legislativ in ceea ce priveste conducatorii de moctociclete, si se cam profita de asta. Strict parerea mea.

 

Pentru scuterele mici (

Share this post


Link to post
Asta e o aberatie inventata de stat. Cum adica un mort poate "sa coste" in continuare, dupa ce-a murit, pentru ca nu si-a platit impozitele si nu a mai muncit? Ce, se semneaza vreun contract la nastere, prin care esti obligat sa prestezi X ani de munca cinstita ca sa-si ia statu' impozitele ?

 

Iar te-ai uitat prea mult la PROstiri. Nu e nici o aberatie, asa este. Sumele nu sunt acelea, dar principiul este adevarat.

 

 

Am auzit de motociclete care s-au tamponat (adica aia din spate a lovit-o p-aia din fata) in culoarul dintre benzi, pentru ca cel din spate se uita prin decoltee din automobile :)

 

Oups :D

Eu nu am oprit decat ca nu aveam loc printre masinile din fata mea! Si ma uitam in masina sa vad daca da din volan sau nu, doar atat. Promit :D

Share this post


Link to post
Iar te-ai uitat prea mult la PROstiri. Nu e nici o aberatie, asa este. Sumele nu sunt acelea, dar principiul este adevarat.

 

Este similar cu principiul aplicat de RIAA: ai vazut 10 filme piratate, deci ne datorezi pretul a 10 bilete de cinema. Insa poate daca nu le piratai, nu te duceai deloc la cinema si gata. Foarte interpretabil si discutabil.

Share this post


Link to post
...Eu nu am oprit decat ca nu aveam loc printre masinile din fata mea! Si ma uitam in masina sa vad daca da din volan sau nu, doar atat. Promit :D

 

 

Da da da... si marmota...

 

Cat despre inregistrarea scuterelor la primarii...mai mare prostie nu cred ca se putea face. Am auzit ca au fost cazuri in care motociclete erau inregistrate ca scutere. O gramada de scutere figureaza inregistrate la o gramada de primarii din comune iar in caz de accident ia proprietarul de fapt de unde nu-i.

Edited by ZeNeSeu

Share this post


Link to post
Este similar cu principiul aplicat de RIAA: ai vazut 10 filme piratate, deci ne datorezi pretul a 10 bilete de cinema. Insa poate daca nu le piratai, nu te duceai deloc la cinema si gata. Foarte interpretabil si discutabil.

 

 

Wrong.

Este similar cu faptul ca moartea ta costa statul in birocratie si in cost de oportunitate (a se citi taxe :D ), suma ce se poate estima prin medie. Iar daca tu alegi doar un cersetor si il dai pe ala exemplu, ok, nu o sa iasa, dar alegerea ta este gresita si, prin urmare, argumentul este invalid. UNLESS!!!... esti la PROstiri!

Share this post


Link to post
Cat despre inregistrarea scuterelor la primarii...mai mare prostie nu cred ca se putea face. Am auzit ca au fost cazuri in care motociclete erau inregistrate ca scutere. O gramada de scutere figureaza inregistrate la o gramada de primarii din comune iar in caz de accident ia proprietarul de fapt de unde nu-i.

 

 

Aia este altceva, e o manevra pornita odata cu motoretele Aprilia RS, niste biciclete cu aspect de supersport, cu motorase mici si foarte capabile. Pot fi duse la 110-120 km/h cu niste modificari destul de usoare. Eh, astea dau excelent la pustani, dar nu se pot conduce fara permis; ca atare, unii importatori fara scrupule au reusit sa le omologheze ca moped, putand astfel fi conduse fara permis.

Share this post


Link to post

Astea, pe strada, se aud ca flexul meu de-acasa, nu? :) ) ...cum le ziceti? ascutitori? :mrgreen:

Share this post


Link to post

Ascutitori, polizoare, drujbe ...

Share this post


Link to post

In termeni specifici ... RS-urile sunt polizoare.

 

Drujbe sunt Husqvarnele si Husabergurile.

 

Ascutitori sunt pocket bike-urile.

Share this post


Link to post

Pe mine ma bate serios gandul la un RS 50 sau 125, deoarece am avut un SR50 (moped) care a fost "rau" de tot, fun to drive si tot ce vrei, top speed 100kmh doar cu toba schimbata si delimitat. Nici nu vreau sa ma gandesc la un RS 50 cu set de 80 cmc si evacuare sport, plus marele avantaj de a fi "mai presus de lege" cu numere de primarie.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...