Jump to content
Sign in to follow this  
shyck

Recarosare

Recommended Posts

are cineva idee cat ar ajunge o recarosare la un cielo si in ce consta in principiu o recarosare? asa stiu in mare, dar nu vreau sa imi scape ceva :>

 

si oare se merita?

Share this post


Link to post

NU merita, cheltuieli mari, alergatura multa...si in final cam aceleasi scoruri ca unul luat din tara.

:drinkers:

Share this post


Link to post
NU merita, cheltuieli mari, alergatura multa...si in final cam aceleasi scoruri ca unul luat din tara.

:drinkers:

 

 

ok, multumesc mult 10x

Share this post


Link to post

Se merita in conditiile in care nu ai pretentia sa vina cineva la usa sa te roage. In Craiova se aduc niste Nexia cu ABS si airbag impecabile, nici nu zici ca sunt Cielo, asa de bine arata. Sunt pe la 1200E cu vama platita. Acte se gasesc cu max 1000-1200E. In rest te mai costa ceva pe la RAR, nu foarte mult. Deci scoti pe la 2500 cielo cu airbag, ABS, bordul arata altfel, sunt cu rulaje foarte bune si sunt bune dpdv tehnic. Daca te zbati un pic, se merita ... adica poti gasi acte si cu 7-8 sute de euro si deci mai scade totalul ...

 

Nu stiu in plus daca se compara cu unul din tara ...

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post
Nexia cu ABS si airbag impecabile, nici nu zici ca sunt Cielo, asa de bine arata. Sunt pe la 1200E cu vama platita.

nu cred ca la 1200 au vama platita!!!!! eu crd ca sunt fara vama platita !!!!

Oricum trebuie sa intrebi exact de vama, ca de ce nu e platita...e problema mare, nu ai ce sa faci cu ea.

:drinkers:

Edited by tuf5075

Share this post


Link to post

Asta e, nu crezi nu crezi ... Si oricum vama e vreo 3 sute de euro.

Share this post


Link to post
Deci scoti pe la 2500 cielo cu airbag, ABS, bordul arata altfel, sunt cu rulaje foarte bune si sunt bune dpdv tehnic. Daca te zbati un pic, se merita ... adica poti gasi acte si cu 7-8 sute de euro si deci mai scade totalul ...

 

Nu stiu in plus daca se compara cu unul din tara ...

 

Zic ca-i o treaba super tare. Cam ce an de fabricatie au respectivele Nexia?

Share this post


Link to post

Asta nu stiu, da puteau sa fie si '95 ca oricum aratau de mureai acolo. Degajau asa un aer de masina puternica si rezistenta, gen Logan, nu stiu, Cielo-urile actuale parca par mai firave ... Io cre' ca m-am zgait vreo saptamana la ele.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

ma scuzati...cum se procedeaza?? am botit un cielo GLE din 96... ce a mai ramas bun din el...e Motorul, Cutie de Viteze, Volan, Bord, Scaune si cam atat...

se poate face o recarosare cu o masina din alta tara? sau ceva mai ieftin?

o caroserie SH?

stie cineva ?

Share this post


Link to post

Ca sa faci o recarosare cu o alta masina, trebuie sa ai documente de provenienta, sa achiti taxe vamale (daca e cazul) si masina trebuie sa fie acelasi model, inclusiv motorizarea, ca sa poti obtine omologarea individuala de la RAR.

Nu cred ca e rentabil.

Share this post


Link to post

Bai frate, voi aveti ceva cu rentabilul in necunostinta de cauza. Pai nu cititi ce scriu pe aici ? In Craiova se vinde cielo pe roti adus din afara cu 1200E. Un deviz de service costa 200E. RAR-ul te mai costa acum 100E. Total 1500E. cum naiba sa nu se merite ? Si omu are deja una facuta bardaf. Cum naiba sa nu se merite ?

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Elenyta are dreptate . Fara aprobarea RAR nu se face recarosare , in plus trebuie hirtii de la un service autorizat pentru recarosare , asta daca RAR e de acord .

Share this post


Link to post

Pai si cine zice fratioare ca aprobarea de la RAR e totuna cu mersu pe luna ? Normal ca iti trebuie documente si mers la RAR ... In Craiova o recarosare de Cielo dureaza 4 zile daca ai masina de inlocuit (de Germania sa zicem). Se face nota de constatare initiala (serii, model de la noua caroserie), te duci dupa aia "si schimbi caroseria" si te intorci la RAR sa faci ITP ... Nu e mare inginerie, nu mai speriati lumea pe aici ...

Share this post


Link to post

E posibil sa ai surpriza chiar sa-ti ceara recarosarea utilizind o caroserie noua , nu una luata de pe o masina adusa de afara , produsa in alta tara .

Share this post


Link to post

Scorpion, chiar te rog frumos sa nu te superi pe mine, dar tu vorbesti intr-o minima cunostinta de cauza ? Chiar imi place ca lamuresti oamnii de nu se poate. Unu la mana, spui "Fara aprobarea RAR nu se face recarosare", adica ... Duuuhh ... si acum spui ca "pot avea surpriza sa ..."... . Acu fix 2 saptamani am discutat cu directorul RAR din Craiova chiar despre acest lucru. Carosezi cu ce caroserie iti trazneste prin cap, veche, noua, din China sau din Romania, atat vreme cat e pentru masina respectiva. Si mai nou, daca probabil nu stiati, daca pana acu' vreo 2 ani era regula ca (,) caroseria "de Germania" sa aiba cel putin acelasi an de fabricatie cu cea pe care vrei sa o inlocuiesti, acum s-a scos si acest lucru. Deci poti recarosa un Cielo din 2005 cu unul din 1995. Hai va rog eu sa postam chestii de care suntem siguri.

Share this post


Link to post

Nu ma supar pe tine , am scris postul dinainte pentru ca acum 6 luni , un coleg de serviciu a vrut sa schimbe caroseria de Nubira cu una adusa din Italia , iar la RAR i-au spus sa o schimbe cu una noua de la fabrica , intrucit fabrica are pe stoc asa ceva . Poate nu a vorbit cu cine trebuie acolo , sau intre timp s-au schimbat regulile jocului .

Eu am vrut ca persoana care ar vrea sa schimbe caroseria sa intrebe inainte de a cumpara masina cealalta , ca sa nu aiba probleme cu RAR-ul .

Share this post


Link to post

Singura explicatie plauzibila este urmatoarea: Anul de fabricatie al masinii era mai mare decat anul de iesire din fabricatie al modelului pe unde mai era el produs prin afara si probabil, inspectorul RAR stia acest lucru, motiv pentru care i-a spus ca nu poate recarosa decat cu o caroseroe noua. Intre timp, nu stiu cand, s-a scos aceasta regula. Deci poti recarosa o Nubira din '04-'05 cu una din '99-'00.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Dezgrop acest topic, desi e de cielo merge si espero.

Deci, am un vis mai vechi, sa-mi iau un espero de 2.0 din afara cu Abs si Airbag si sa-i fac o recarosare la a mea de 1.5 care nu are aceste dotari.

Planul era sa iau practic doar motorul de pe a mea si sa il pun pe cea din afara (e mai simplu) dupa care sa ma duc la RAR pentru omologare, teoretic, se considera recarosare, chiar daca eu nu am schimbat practic caroseria ci toata masina in afara de motor. Acum urmeaza intrebarile:

Sa nu mi-o omologheze din cauza abs-ului si airbag-ului in plus?

Sa nu-mi dea service-ul autorizat avizul de recarosare din cauza ca nu a fost o "recarosare" chiar daca platesc o parte din manopera de recarosare?

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Service-ul iti da actele nu-i problema, oricum ei trec on contabilitate manopera pt. echipat/dezechipat caroserie. RAR nu se ia daca ai airbag, aproape sigur n-ai pb. nici cu ABS, caci ei iti fac un simplu ITP. Mai nou, stiu ca nici nu trebuie sa scimbi motorul, asta daca ai acelasi tip de motor adus pe masina din afara. Nu stiu cum faci daca ai altfel de motor, dar presupun ca trebuie sa il pui pe ala vechi.

Share this post


Link to post

Acum sa zicem ca se renteaza mai repede recarosarea decat inmatricularea noii masini si presupunem ca am facut-o deja. Deci acum am masina din afara cu motorul meu imatriculata. Acum vine intrebarea bomba:

 

Daca vreau (acum, cu ea imatriculata deja cu noua "caroserie") sa schimb si motorul cu cel de 2 litri 8V care a fost initial pe masina adusa din afara, o merge? Trebuie test dinamic RAR, avand in vedere faptul ca masina a fost echipata cu acel tip de motor din fabrica?

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

In Romania n-a fost echipata, deci trebuie omologat.

Share this post


Link to post

Sau pune motorul si mergi pe neve!

De cand ai masina te-a verificat cineva la serii? [-X

 

Oricum daca te hotarasti la asta (am facut si eu asa cu un Reno 18) mai bine sa dai seria originala jos.Decat falsa mai bine deloc! Nu o lua ca pe un sfat! Tu hotarasti!

Share this post


Link to post

Astea sunt stantate direct pe motor. Deci n-ai ce sa dai jos. La ITP trebuie neaparat sa vina cu motorul inscris in carte, mai ales ca motoarele difera mult intre ele. In rest nu se ia nimeni de tine. Eu imi pun problema daca merge aceeasi instalatie electrica. Nu cred sa fie la fel intre 1.5 DOHC si 2.0 SOHC

Share this post


Link to post

Mai mult ca sigur trebuie inlocuita instalatia motorului dar nu e o problema asta. In cazul asta mai ieftin inmatriculez direct masina asa cum e (euro2) si scap de tot tambalaul cu recarosari si teste dinamice RAR. Ce legi de rahat la noi in tara.

Auzi, n-a fost echipata in RO =)) .

 

:o fftopic:

 

Daca ar fi respectata legea de ... la noi din tara atunci Infinity nu ar trebui sa circule in trafic (semnalizari rosii).

 

PS. Cu mersul pe neve nu prea e optiune. Daca tot merg pe neve imi arunc direct un motor de opel si am rezolvat "problema", credeam ca pacalesc cumva sistemul.

 

Rezultatul final vroiam sa fie 2.0 16V cu seria blocului trecuta in carte (ulterior chiulasa de nubira sau leganza). De fapt motor de leganza cu bloc de espero 2.0 :) , fiindca sunt convins ca e acelasi bloc.

 

Off, ce vis frumos... cu 140 de cai la 1300 Kg pentru inceput. Oricum, multumesc pentru sfaturi

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...