Jump to content
Sign in to follow this  
gusti

Vasul de expansiune pt Matiz

Recommended Posts

Nu stiu daca vasul si capacul vin din acelasi loc, dar in mod cert sint 2 modele de capace: cu sigla Daewoo si fara sigla ... vazut la body, Matiz achizitionat de curind ...

 

Si de ce zic: teoretic, daca vasul si capacul sint piese de schimb "la pachet", cind mi-au schimbat vasul trebuiau sa-mi schimbe si capacul ... si n-au facut-o! cred ca sint piese separate!

 

Capacul ala nu e un dop ordinar, are in el supape de suprapresiune si alte magarii, asa ca n-as miza ca am avut vas original Daewoo numai fiindca am avut capac original Daewoo ... mai degraba am avut vas de la Oradea!

Share this post


Link to post

Vasul vine fara capac.

Eu am capac galben cu sigla Daewoo.

Cind mi-au adus vasul, era fara nici un capac... l-am studiat nitel sa vad daca scrie provenientza, nu scria.

Share this post


Link to post
Capacul ala nu e un dop ordinar

 

Măi dar ce capace minune aveţi voi la Matiz ? :shock:

 

La mine e un simplu buşon cu garnitură, nici urme de supape şi alte găuri.

Share this post


Link to post

Uitati-va putin la niste poze de pe matiz.uragan :wink: Nu cred ca au vase de Oradea :roll:

Share this post


Link to post

Are dreptate FLEX. Capacul ala e f. important sa fie in stare de functionare asa cum la gandit fabrica. Daca va uitati in interior o sa vedeti si supapele alea.

Daca supapele din capac nu mai merg la parametrii sau se infunda pur si simplu e naspa rau. Am patit la o Dacia Nova. Pana sa iti dai seama care e treaba, toata apa bufneste cu capac cu tot din cauza suprapresiunii !

Share this post


Link to post
Vasul de expansiune original are pe capacul galben o sigla mare daewoo iesita puternic in afara, in proeminenta. :|

O am 8) . Mersi Gusti. NFS, tu o aveai pe cel vechi?

Share this post


Link to post
Eu am capac galben cu sigla Daewoo.  

Am, si e iesita in relief. Capacul e tot cel vechi. Vasul nou a venit fara capac!

Share this post


Link to post

Am intrebat la un service despre vasul de expansiune pt. Matiz. Capacele galbene sunt de import indiferent de aspect. Asa imi explic faptul ca cei care au schimbat vasul si-au pastrat capacul. Doar vasul s-a facut la un moment dat la Oradea. Am fost "incurajat" ca vasul de expansiune, indiferent de provenienta, este un alt punct slab in fiabilitatea masinii. Deci, dragi matizisti, ochii cat cepele :shock: pe starea integritatii acestuia!!

Share this post


Link to post

Am discutat ieri cu un domn de la Craiova, a venit in Brasov la service-ul unde m-am dus io sa-mi repar problemele la masina. Referitor la vasul de expansiune crapat, l-au inlocuit imediat, fara comentarii, ba chiar mi s-a facut observatie ca am lasat o luna sa treaca de cand am depistat problema si pana cand am fost in service. De asemenea, domnul de la Craiova (Ilie Dumitru il cheama) mi-a zis ca Daewoo Craiova a renuntat la vasele de expansiune facute in Romania, si ca nu mai se produc in tzara, datorita calitatii lor proaste. Deci, stati linistiti, ca nu se mai fabrica in RO. Pentru cei care au garantzie, se schimba pe garantie. Pentru cei fara garantie, va costa cam 280 de mii. Antigelul se plateste separat, si intra in categoria consumabile.

 

Ca paranteza, se inlocuieste doar vasul ... capacul n-are nici-o treaba.

 

 

Simptome

 

1. miros de antigel incins sub capota (si implicit mirosea nashpa si in masina)

2. dungi/pete verzi pe furtune, si pe plasticele/metalele din proximitatea vasului

3. nivelul de antigel e sub minim, si dupa completare mi-a scazut la MIN intr-o luna de zile

 

 

Problema trebe reparata prompt.

Share this post


Link to post

Se pare ca trebuie sa actionez si eu in acest sens.Iar a inceput sa scada nivelul.Mai am putin pana la revizie.

Share this post


Link to post
Pentru cei fara garantie, va costa cam 280 de mii.

Pentru bucuresteni (si nu numai)... la magazinul de pe Vacaresti, vasul de expansiune e 180.000 lei!

Share this post


Link to post
Se pare ca trebuie sa actionez si eu in acest sens.Iar a inceput sa scada nivelul.Mai am putin pana la revizie.

 

Ovidiule, du-te acuma nu mai amana pana la revizie. io am amanat o luna de zile, si mi s-a zis ca am riscat cu treaba asta. Trebe sa te duci imediat ce apare problema. Chiar daca mai ai 300 de km pana cand implinesti termenul de mers la revizie.

Share this post


Link to post

Dani eu am completat acum o luna si a scazut cam la jumatatea distantei dintre min si max.

Share this post


Link to post

Normal este sa nu scada deloc. La mine pana acum (inca nu s-a spart), nu a scazut nici macar un milimetru. Orice scadere de nivel inseamna pierderi pe undeva deci atentie.

Daca tot ajungeti prin service, poate ii trageti de limba pe cei de acolo. M-ar interesa si nu cred ca doar pe mine, ce antigel original are Matiz-ul din fabrica. Intr-un an si jumatate, trecute, este la fel de clar, curat si albastru ca in prima zi. In primavara va trebui sa il schimb si m-am convins pe propria piele ca tipul asta este bun (macar ca antioxidant).

Eu am incercat sa aflu sau mai bine spus sa vad eticheta de pe bidon sau butoi (in ce o fi ambalat) si n-am reusit. Secretomanie mareeeeeeee!

Share this post


Link to post

Antigelul este Glicoshell,200.000 lei l.

Share this post


Link to post

:thanks: ovidiu. Incerc sa caut pe piata. Poate am noroc sa gasesc.

Share this post


Link to post

Doru eu l-am cumparat de la un service Daewoo.In magazine nu am gasit.

Share this post


Link to post

Iar mi-a scazut nivelul, de la MAX unde era, acuma e undeva aproape de MIN. Vasul e din nou ud pe fund ... saptamina asta merg din nou in service, si le semnalez problema. In plus, cu motorul oprit, din zona vasului de expansiune se aude un fasait, semn ca scapa presiune din instalatie. Am depistat pe unde, e vorba de un furtunash care cica e strans cu cleme ... dar tot scapa pe-acolo.

 

Astia-s normali ? Ma refer la cei din service ...

Share this post


Link to post
Astia-s normali ? Ma refer la cei din service ...

Nu mai conteaza.

Suna cu incredere la Craiova si nu ii lasi pana nu rezolva aia treaba.

Share this post


Link to post
Astia-s normali ? Ma refer la cei din service ...

Nu mai conteaza.

Suna cu incredere la Craiova si nu ii lasi pana nu rezolva aia treaba.

 

Acum 2 saptamini le-am scris celor de la Craiova (am facut reclamatie la service-ul asta unde merg sa fac revizie), iar saptamina trecuta m-am intalnit cu reprezentantul celor de la Craiova, la service-ul respectiv + directorul service-ului de fatza. Cu ei de fatza, mesterul a schimbat nenorocirea aia de vas.

 

Mai mult de-atat ... numai eu in garaj la mine acasa pot face, dar n-are sens. Sa o repare, ca e in garantzie ...

Share this post


Link to post

Nu inteleg un lucru.

Din discutiile voastre mi s-a parut ca s-a renuntat la vasele fabricate la Oradea, despre care auzisem de f. mult timp ca sunt de cacao.

Cele noi sunt la fel sau ... care e faza ? :X

Share this post


Link to post

Cind l-am schimbat pe al meu, am birfit un pic cu domn' injener si ala zicea ca Daewoo incearca sa schimbe furnizorul ... daca l-au schimbat au ba, eu nu am de unde sa stiu. De altfel, vasul schimbat acum 15kkm, tot de la Oradea banuiesc, mere bine-merci, fara probleme; oi fi avut noroc 8)

Share this post


Link to post

Mai, de unde am putea noi cumpara vase din astea de nivel koreene sau GM? Vreau sa le schimb pe cheltuiala mea cu the real stuff, nu pot sa stau cu inima cit un purice ca pierd lichidul de racire pt. un kkt de vas din plastic fabricat la Romania. Si nici nu vreau sa deschid capota din doua in doua zile sa controlez nivelul de lichid, ca doar nu sint dacii! :P

Share this post


Link to post

Hitmane, nu te panica draga, al meu nu stiu de cind era spart si n-am pierdut lichid decat pina la jumatea dist. dintre min si max!

Al meu era fisurat exact pe la imbinare.

Share this post


Link to post

NFS, ai avut bafta si bulan exagerat! :P Un vecin de-al meu, Executive 12k km a pierdut 2.5l de antigel. La el nu s-a fisurat la imbinare, ci un pic mai jos, adica exact unde intra furtunul in vas. A deschis capota doar din intimplare (zornaia o tabla la motor, care nu a fost prinsa bine de servisul lui peshte la revizie). Urmarea: vasul era uscat, a pus aproape 3 l de antigel. si acuma ii ie frica ca s-a ars garnitura la chiulasa, ca lasa aburi albi dimineatza. El a mai patzit-o tot la fel, intr-un context similar in care a fost implicat vasul de expansiune cu fostul lui Cielo, dar atunci s-a ars garnitura pa bune.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...