Jump to content
Sign in to follow this  
vasiledintomis

Am Cumparat Un Tico Sh-merita Sau Nu?

Recommended Posts

Se pare ca dupa schimbul de bujii motorul merge mai prost,intrerupe...

 

Le-ai "setat" distanta dintre electrozi inainte sa le montezi, sau le-ai lasat cum erau?

Share this post


Link to post

Le-am lasat asa cum erau...Nu e normal sa fie reglate din fabrica? Spune-mi te rog la cat ar trebui sa fie reglate.Are ceva daca sunt RNYC4 in loc de RNYC? De bagat bag benzina cu plumb.

Edited by vasiledintomis

Share this post


Link to post

Ia uta-te tu aici la bujii. Sa vezi discutii despre dânsele.

Share this post


Link to post
In cartea tehnica si e in fata mea scrie clar asa:

Fara plumb RNIIYC-4, BPR5EY-II Distanta 1,0 ~ 1,1 mm

Cu plumb RNIIYC, BPR5E , distanta 0,7 ~ 0,8 mm

Share this post


Link to post

Damn it!Alta belea! Imi curge uleiul din cutie pe la un semering sau mai multe.Azi dimineata cand am fost la RAR am gasit balta sub ea... Incep sa cred ca masina asta e rupta tare de tot... Prea numai belele am avut cu ea...

Share this post


Link to post

Om bun, pune-o la punct si dupa aceea sa vezi ca nu o sa mai faca figuri. Semeringuri...un fleac. Cazuta spuneai daca aveai altele...puntea spate de schimbat cum am avut eu.. > :)

Share this post


Link to post

Sa nu mai spun de nimicuri...ca de exemplu oalele de pe spate cu santuri si discurile ovalizate pe fata...dar astea se rezolva la un strug

Share this post


Link to post

Vasile,la problema cu suieratul cred ca am eu o rezolvare,verifica chederul care vine pe marginea portierei,dintre portiera si caroserie,ca daca e desprins in dreptul portierei sau a parbrizului suiera de naiba il ia,aceiasi problem am avut-o si eu dupa ce am schimbat parbrizul.

Bafta!

Ai mai fi putut negocia cu pretul,eu am dat 2750 pe un sl,dar era de la o ruda si eu nu aveam in acel moment masina proprie,asa ca am fost strans cu usa,pe a ta puteai sa o aduci pana la 2000 daca-i baga sub nas problemele observate.

Share this post


Link to post
Sa nu mai spun de nimicuri...ca de exemplu oalele de pe spate cu santuri si discurile ovalizate pe fata...dar astea se rezolva la un strug

 

 

Nu sunt nimicuri, ca muncesti ceva sa dai jos discurile.

Semeringul e intr-adevar un nimic, dar costa si ala (manopera).

 

PS. Masina ta sigur nu are 60k km.

Share this post


Link to post

Acum alta belea...Nu pot s-o inmatriculez pana nu fac rost de dovada de achitare integrala de la fostul proprietar sau Daewoo...Deja m-am saturat de troaca asta...

Share this post


Link to post

Dovada de achitare integrala? Nu e suficient contract de vanzare-cumparare??

Share this post


Link to post

Cred ca fostul proprietar o avea in rate sau in leasing :-? . Nu?

Share this post


Link to post

Si la mine scria pe CI ca nu se poate instraina decat dupa achitarea ultimei rate sau cam asa ceva dar nu mi-a cerut nimeni nimic. Ca omul avea deja toate actele pe numele lui nu pe ale unei societati de leasing...

Share this post


Link to post

@vasiledintomis - Cu dovada de achitare integrala trebuie sa mearga proprietarul la tribunal ca sa ai puna stampila pe cartea de identitate, adica sa scoata masina de sub gaj. Se plateste taxa de timbru! Spor!

Share this post


Link to post

Da..masina a fost cumparata in rate de catre fostul proprietar...azi am primit si dovada de achitare integrala de la Daewoo Craiova...daca si acum o sa am belele la inmatriculare o sa ma vedeti la stirile de la ora 5. :)

ps :P entru toti cei care cumpara masini ce au fost luate in rate sau leasing...Cereti dovada de achitare integrala altfel patiti ca mine!

Share this post


Link to post

mda ... am uita sa-*ti spun asta, asa a fost si la mnasina mea, norocum meu ca eu nu am dat bani decat dupa ce tipul a radiat-o

Share this post


Link to post

Vasile ti-am zis si la mine scria pe CI ca nu poate fi instrainata decat dupa ce s-a achitat integral masina. Probabil ca la radiere (stampila-circa financiara) proprietarul a facut dovada. Nu inteleg tu unde ai intampinat probleme. Sau mai bine discutam la inmatriculare SH.

Share this post


Link to post

@vasiledintomis - Ai mers cu proprietarul la tribunal? La Galati ca sa radiezi un gaj la tribunal trebuie sa mergi doar marti intre orele 9.00 - 10.00. :)

Share this post


Link to post

Imi trebuia dovada pe care Daewoo a inmanat-o proprietarului cand a terminat de platit ratele...Din fericire conducerea Daewoo Craiova a fost prompta si in 3 zile am primit dovada...Am intampinat greutari la sediul Inmatriculari a politiei Constanta unde un geniu al actelor n-a vrut sa-mi primeasca dosarul pentru ca nu aveam respectiva foaie.

 

 

 

Masina am luat-o de la un bijnitar ...era deja radiata si cu numere rosii

Edited by vasiledintomis

Share this post


Link to post

Eu stiam ca la politie nu-ti trebuie dovada precum ca proprieterul si-a achitat ratele. Stiam ca trebuie scoasa masina de sub gaj la tribunal. Ia vezi pe ultima foaie din cartea de identitate, eventual pune o scanare aici.

Share this post


Link to post

Am identificat de unde curge ulei pe la cutie...Un mecanic mi-a spus ca s-ar putea sa fie un simering dus la intrarea planetarei stanga in cutie..si ca trebuie data planetara jos ca sa schimbe simeringul...Treaba asta are grad de dificultate mare?Am niste prieteni care se pricep mai bine si am vrea sa ne bagam nasul personal :) Daca sunt colegi care s-au confruntat cu asa ceva rog sa postati niste etape ...ceva

Share this post


Link to post

Am reusit sa schimb semeringul...am descoperit si burduful de la tripoda rupt...dar o sa-l schimb odata cu 'gogosile' din capul amortizoarelor...in afara de piulita planetarei la care m-am chinuit 30 min cu sarituri pe cheie wd40 si toate metodele conventionale n-au fost mari probleme...totusi ...daca aveti problema asta si gasiti un service unde va ia 20-30 ron duceti-va acolo :)

Share this post


Link to post

Nu intarzia foarte mult cu burduful de la tripoda, pentru ca mie imi bate o planetara acum, tot din acelasi motiv "o schimb ceva mai tarziu ca mai merge".

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...