Jump to content
Sign in to follow this  
Mistery

Probleme la un Cielo Executive LPG

Recommended Posts

De o luna incoace masina merge foarte prost pe benzina (nu se tureaza)

Am fost la cei de la service (Mondo Trade Tg. Mures).

Au curatat injectoarele. A mers bine o saptamana.

Au schimbat pompa de benzina (garnitura de la pompa de benzina era dizolvata). A mers bine o saptamana.

Au curatat rezervorul de benzina (avea inauntru o bucata de plastic si urme de cauciuc dizolvat - de la garnitura inlocuita cu o saptamana inainte si de la alta garnitura dizolvata: cea de la indicatorul nivelului de benzina) si au curatit injectoarele. Am pusA mers bine o saptamana.

 

Azi 8 septembrie au curatat din nou injectoarele (a treia oara intr-o luna). Sunt curios cat va merge de data asta masina.

 

Deja devine penibil ca o data pe saptamana sa ma duc la service cu masina.

Si motivele pe care mi le dau cei de la service sunt la fel de penibile:

1. Garniturile au fost dizolvate din cauza ca nu a fost benzina (pt. asta sa se certe cu cei la shell)

2. Azi mi-au spus ca injectoarele sunt murdare din cauza gazului de proasta calitate.

 

 

Voi ce parere aveti ?

Share this post


Link to post

Filtrul de benzina a fost schimbat?

Probabil ai folosit un aditiv de benzina pt curatarea gumelor din instalatie sau cei de la shell au gresit masura de aditivare.

Vei avea mereu probleme cu alimentarea daca nu este curat circuitul de alimentare(tur si retur) ,rezervorul (schimbate toate garniturile de etansare),rampa injectoarelor si acestea.

Share this post


Link to post

Si eu tot spre un aditiv folosit necorespunzator inclin.Si la mine gazul este de proasta calitate si la mine injectoarele sunt imputite dar de turat se tureaza.Singura diferenta este ca masina nu mai fuge pe benzina ca inainte.Zici ca e pe gaz.Am mers vreo 2 zile pe benzina si a mai inceput sa-si revina.Daca bagam si un aditiv sigur era ca inainte.

Share this post


Link to post

Pai la 1000km de mers pe gaz trebuie sa mergi 100-200km pe benzina daca tii la injectoarele tale . :wink:

Cit despre gaz nu e imputit , problema e ca benzina sedimenteaza in rampa din cauza caldurii si infunda injectoarele . Deci trebuie sa alternezi gaz-benzina ... :wink:

Share this post


Link to post

Vad ca nimeni nu a inteles problema: garniturile de cauciuc de la popmpa de benzina si de la indicatorul de nivel erau dizolvate, înmuiate, topite.

Garniturile ar trebui sa fie rezistente la produse petroliere.

Ele au îmbîcsit injectoarele!

 

Iar nici din cauza gazului nici din cauza benzinei!

 

Problema este cauzata de viciul ascuns numit garnituri care nu rezista la produse petroliere. Clar, evident şi logic!

Share this post


Link to post

Baietzi,cu parere de rai va confirm k Mistery nu minte,si eu am tot un Cielo alb din 96,n-are nici o treaba la 170.000.Din pacate am fost cu el cu masina si am vazut toate chestiile de care el va povestea,asta e,a avut ghinion,masina e varza,toate troncane,bate,suna,ce mai,lucru romanesc

Share this post


Link to post

Mistery toata lumea a inteles ce vrei tu sa spui.

1.Conductele nu sant din cauciuc.

2.Daca garniturile daca erau de vina se topeau de la primul plin de benzina cand ai luat masina.

Deci e clar ca benzina a fost aditivata necorespunzator cu un aditiv de curatat injectoare si instalatii de alimentare de gumele depuse.Acesta topeste tot cea ce gaseste din cauciuc in fata lui.

Share this post


Link to post

Domnilor, eu ma mir grozav ... ce fel de nervi trebuie sa aveti ca sa nu le faceti masina guler celor de la Daewoo? mi se pare inadmisibil! scandal la Craiova pina se satura aia de voi si treburile se vor rezolva, este iimposibil altfel ... sa ia masina pe trailer de la Tg.Mures si s-o faca craiovetii boboc si asta inca repede! paranormalul nu are ce cauta in industria auto, chiar si linga salasul lui Petre de la Maglavit :lol:

 

Deja sint 2 Cielo LPG pe forum cu probleme foarte mari, asa ca e cazul sa facem ceva!

Share this post


Link to post
Deja sint 2 Cielo LPG pe forum cu probleme foarte mari, asa ca e cazul sa facem ceva!

 

Eu am si facut ceva. Am intentat proces celor de la Daewoo. Si am cerut banii inapoi.

 

Sa vedem si ce o sa iasa

Share this post


Link to post

Ma raliez si eu cu cei care sunt de parere ca de vina este aditivul . Deci , cei de la Craiova au mari sanse sa castige procesul : ai folosit aditiv pe raspunderea ta . Deci , te vor "trimite" la cei de la Shell , caci ei sunt raspunzatori . Sa speram ca nu este asa si-ti vei recupera banii de la Craiova . Acum , ca toate troncane , toate bat ( citat din postul lui Truta Cristian ) , nici aici nu prea ai cum sa castigi , caci cei de la Craiova o sa-ti arunce in nas ca nu e vina lor ca drumurile noastre sunt cum sunt si ca masina este supusa unor "tratamente" anormale din cauza asta .

Nu ca-s rau , da eu asa vad lucrurile . Eu unu' iti tin pumnii :thumbr:

Share this post


Link to post

Rog a se observa ca masina INCA ESTE IN GARANTIE si din cite inteleg a fost reparata numai la dealer-ul local si la Craiova ... deci sint sanse de cistig, fabrica acorda garantia indiferent daca mergi pe drumuri comunale sau numai pe superAutobahn ... scrie clar in caiet in ce conditii se excepteaza de la garantie: utilizarea la curse sau pe drumuri neamenajate ... deci daca mergi pe drum PUBLIC, fie el bombardat, nu are nimeni de ce sa refuze garantia.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...