mao-san Posted August 5, 2006 1988 121 hp cupe 4 locuri inchidere centralizata geamuri el oglinzi el si degivrare servio frana si directie calculator de bord scune incalzite cu reglaj lombar(pe inaltime cel de la sofer) scaune spate cu reglaj spatar consum afara 5,5 cu 2 persoane si bagaj la 80-90 km/h oras 10-14 l iata Share this post Link to post
alexino Posted August 5, 2006 consum afara 5,5 cu 2 persoane si bagaj la 80-90 km/h oras 10-14 l Nu inteleg de ce o mai tii? Share this post Link to post
mao-san Posted August 6, 2006 ce inseamna jalnica pt tine? murdara? S"> pai uite am sa incerc sa pun niste poze si este din 88 turbo benzina cat ai vrea sa consume? Share this post Link to post
guru Posted August 6, 2006 Nu pricep, ce legatura are berlina neagra, din fotografie? Share this post Link to post
Moshu Posted August 6, 2006 @mao-san> e bine ca ai postat despre masinuta ta, pentru ca foarte multa lume (spun din experienta proprie) nu stie ca masini cu calculator de bord, geamuri el si oglinzi cu degivrare existau din anii 80. Cred ca se-nfige bine la drum. Oricum Volvo este si va ramane o marca de top. Pacat ca in secolul asta se mai vand masini noi, care nu au dotarile pe care le ai tu. Astea ar trebui sa fie in standard la orice masina, ca si ABS si airbagurile. Share this post Link to post
guru Posted August 6, 2006 Iar in anii aceia, inginerii si proiectantii erau mai puternici decat economistii...Din pacate acum e invers, si asta se vede... Share this post Link to post
BogdanG Posted August 6, 2006 Da si Nu exista si alte masini din aceiasi perioada mai dotate si mai ieftine(Mitsubishi Galant ,Mazda 626) . Oricum aceasta masina este foarte rara si frumoasa ,mie i-mi place la nebunie aceasta masina . Sa o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea ,adica sa o repari si sa o speli mai des . Share this post Link to post
Pedala Posted August 6, 2006 De mult n-am mai vazut asa ceva. Tare masinuta Share this post Link to post
mao-san Posted August 7, 2006 (edited) sau facut in acel an si cu abs,si esp motorizarea este RENAULT 21(1721cmc) injectie bosh jetronic tractiune fata cu 5 trepte (cu treapta 1 am luat 60 km/h ) probabil mai mergea dar nu am fortat -o Si alta treaba : daca este umed cu treapta1 cand intra TURBO rupe aderenta si apropo ARE 215.000 km si se simte foarte bine motorul i-am dat 160km/h si mai mergea lejer(vechiul proprietar mi-a spus ca ia dat 180km/h) si am uitat sa va spun: are si volan reglabil am sa atasej ceva date tehnice Edited August 7, 2006 by tolin_afc Share this post Link to post
guru Posted August 7, 2006 Vechile motoare Renault, erau extrem de fiabile si longevive. Acest model de Volvo, e prima data cand il vad. Din cate stiam, mariajul Volvo- Renault, a inceput prin anii 90, nu stiam ca au colaborat si inainte... Share this post Link to post
mao-san Posted August 7, 2006 (edited) INTAR AICI SI VEI AFLA MAI MULTE DESPRE MOTORIZAREA VOLVO http://www.volvoadventures.com/480Tspec.html#Spec Edited August 7, 2006 by mao-san Share this post Link to post
laurentziu83 Posted August 7, 2006 Masina e frumoasa intr-adevar, am mai vazut pe strazi un astfel de model. Pacat insa ca isi arata varsta. Sunt curios cum reusesti un consum de 5.5% la 80-90 la ora. Eu am motorul de 1.4 de la Renault si cred ca acelasi consum l-as avea si eu la aceeasi viteza. Totusi e o diferenta de cilindree, la greutate ar fi cam la fel. Sunt curios cum e cu turbo cand strivesti acceleratia. "> Share this post Link to post
mr_ Posted August 7, 2006 Eu sunt curios daca nu poate fi tunarita... astea cu motoare turbo au in general potential. Facuta de ea un sleeper, un lup in blana de oaie Share this post Link to post
mao-san Posted August 7, 2006 (edited) pt LAURENTZIU83 Cred ca este vorba de caii putere, recunosc ca mi-a luat si mai mult de 5,5 dar si mai putin. Mai mult, adica 7 mi-a luat pe drumul de la Ploiesti dar am avut 2 namile de oameni 110kg si, respectiv, 80 kg. Noi fiind 4:eu, prietena si celelalte 2 persoane (mult mai grele) PT. MR: Se poate tuna: Pop up ventil (ceva de genul asta pt turbo cica ar fi) Mai mere umblat ce calculator: cica la astea mai vechi sa-r pune peste calculator un chip ca sa-i elibereze resursele de putere (20 - 30 hp in plus (asa am auzit )) Sunt multe cai de a tuna o masina (depinde cat de mult tii la ea ),a dica cu cat mai mult TUNING pe motor cu atat rezistenta in timp a motorului scade (apar uzuri mari) Edited August 7, 2006 by mao-san Share this post Link to post