Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Caldura mare!!!

Recommended Posts

Anul trecut radiatorul meu avea un por prin care curgea.Eu panicat, m-am dus repede ca chiorul la magazin si am cumparat solutie de astupat porii.O chesti de 100.000, nisipoasa care am bagat-o in radiator.Cand a venit toamna si am dat drumul la caldura, surprise caldura mergea ca la dacie :lol: abia-abia- cat sa nu inghet.

Am fost la mecanic, am golit instalatia, am bagat furtunul cu apa cu presiune in instalatie.Vreau sa va spun ca era atat de infundat din cauza chestiei aleia ca facuse dopuri si vreo 30 de sec.n-a curs apa.Pana am reusit s-o desfund.Chesdtia e ca mecanicul mi-a zis ca pe treapta a doua cu caldura la max.trebuie sa te friga cand tii mana la aerisirile alea prin care intra caldura.

Acu' vreau sa repet operatiunea ca mi se pare ca iar s-a imbacsit pe-acolo.Cu toate ca antigelul e verde curat.

Intrebarea e pe voi va frige cand tineti mana acolo?Va uscati de atata caldura?Sau sunt eu maniac?

Deasemenea cu ce sa curat instalatia sa fiu sigur ca iese absolut orice mizerie?Nu-mi spune-ti cu otet si chestii de-astea ca nu miroase nimic pe-acolo urat :lol:

Share this post


Link to post

ce ai patit tu se intampla mai des, in sensul ca asa a patit si un prieten de-al meu, avea niste pori, a pus praf din ala argintiu, s-au astupat porii dar si...radiatorul, a reusit si el sa-l desfunde, dar ...s-au desfundat si porii...

 

sincer sa fiu, nu stiu daca arde sau nu, ca nu am pus mana, dar caldura mare trebuie sa faca (cand e motorul incins), este posibil sa-ti fi ramas niste substanta din aia, asa ca poti sa-l speli. cred ca apa este suficienta

Share this post


Link to post

"Solutia" respectiva este nerecomandata pentru ca pe langa pori in timp mai astupa si radiatorul (fagurii) si lichidul de racire nu mai face schimbul de caldura necesar si o sa-ti fiarba motorul la o urcare in forta si o sa se prajeasca garnitura de chiuloasa...

 

Un nepot de al meu a patit-o recent , cu Dacia , e drept!

Share this post


Link to post

Porii initiali i-am rezolvat cu Poxipol, pe care vi-l recomand cu caldura dealtfel.Treaba e ca se astupase nenorocitul de calorifer si cand am bagat furtunul cu presiune efectiv nu iesea pe partea cealalta pana cand a sarit un dop de un deget de solutie de-aia inchegata.iarna asta a fost caldura, dar mi se pare ca nu mai e ca acu' cateva luni.Mai ales ca mecanicul meu care a facut specializare la craiova a zis asa.Pe treapta a doua a ventilatorului, cu caldura la max. trebuie sa nu poti tine mana acolo.Si intr-adevar asa a fost.La inceput.

Acuma' nu stiu, dar am vazut o solutie care trebuie tinuta in motor foarte putin si apoi aruncata de-acolo care curata si mama depunerilor din instalatie.reversul medaliei ar fi sa nu-mi curate depuneril alea "bune" de pe radiator ca ala costa vreo 4 mil.

Share this post


Link to post

Si eu am folosit la Nova praful minune ABRO made in USA ! :lol: dar am fost cumpatat(sau zgircit :?: ) si n-am pus decit jumate din cantitate si a fost OK . Citeodata(intotdeauna) e bine sa citesti atent instructiunile de folosire . :wallbanger: Pacat ca la oameni nu le-a dat Doamne-Doamne manualul de utilizare a "hoitului" ca traiam 200 de ani...ca sa platim impozite... :|

Share this post


Link to post

Teoretic da asa este trebie sa te arda la mana dar nu uita ca vaporizatorul(plamanul)de la GPl este legat in paralel cu caloriferul si mai scade din debitul de apa care circula pe acolo.

Share this post


Link to post

Explicatie: Praful "minune" nu se toarna pur si simplu in antigel.In prealabil pune intr-un bidon taiat praful si turnati putina apa, mestecati si praful se face ca o pasta.Dupa ce se face pasta , mai diluati-l cu niste apa si apoi il turnati in radiator.

Share this post


Link to post

Eu tot sunt contra prafurilor...

Pana la urma ti se infunda, parca si lui Mutu i s-a infundat. :(

Share this post


Link to post

prafuri (ptr. astupat pori!) am folosit si eu pe o dacie dar vorbalui iso, cu moderatie si n-am avut probleme;

cat priveste temperatura aerului livrat in habitaclu m-ai pus pe ganduri ptr. ca la mine nu baga aer sa te friga la mana nici pe departe; eu suplinesc acest lucru dand ventilatorul o trepta mai sus ca daca tot nu baga decat aer caldut, macar sa bage mai mult.

Share this post


Link to post

Daca vrei iti voi trimite prin fax exentual ca aici nu stiou daca pot trimite testul de caldura dat in manualul de reparatii.

Ti-am zis mecanicul a spus ca tre' sa te friga mana cand tii pe treapta a doua, fara recirculare bagata.Si intr-adevar mi-a facut o caldura in masina... :oops:

Share this post


Link to post

Pai cam asa e, în treapta a doua frige cand motorul e incins. Dar din pacate cu anii, termostatul se mai decalibrează şi schema cu "friptul" se mai reduce.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...