Jump to content
Sign in to follow this  
Pedala

1998 Daewoo Tico Sx

Recommended Posts

A venit timpu' sa fac si eu o prezentare la Ticalosul meu. Este achizitionat de nou in Iunie 1998 de mama mea.

Din 2003 Februarie cand mama si-a luat un Fiat Stilo, a devenit masina mea de zii cu zi. Provine din ultimile loturi de modele produse in Korea. Dotarile le stie toata lumea, asa ca trecem la modificari si imbunatatiri.

 

-Inchidere centralizata

-Alarma

-Becuri Philips Vision Plus

-Finala Borla

-Volan Raid Turbo

-HU Nakamichi CD300

-4 boxe Alpine SPE1302 montate pe usi

-Placute de frana Ferodo

 

De masina asta m-am atasat foarte mult si nu intentionez sa o vand niciodata. A fost ingrijita tot timpul si s-a comportat si ea in consecinta :) . Are aproape 150000km si n-am avut probleme pana acum decat cu caseta de directie. E a 2-a si e si asta pe duca.

post-198-1146434008_thumb.jpg

post-198-1146434020_thumb.jpg

post-198-1146434028_thumb.jpg

post-198-1146434040_thumb.jpg

post-198-1146434051_thumb.jpg

post-198-1146434063_thumb.jpg

Edited by Pedala

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos! Eu am ascultat muzica in masina ta, pentru acel HU, ai nevoie de niste difuzoare mai performante, si usi preparate, pentru a-i pune in valoare calitatile.

Share this post


Link to post

Felicitari

E tare :) >-

Chiar daca as fi avut si eu un Tico nou nu l-as fi vandut niciodata

Merita sa il pastrezi peste ani si ani si sa te uiti la el, sa oftezi, si sa iti aduci aminte de tinerete :banana:

TICO KICKS GAS :osanale:

Share this post


Link to post

Multumesc pentru urari. Antifonarea usilor + un turometru sunt urmatoarele proiecte de realizat.

 

Cam asa se aude evacuarea masinutei.

Tico_02.rar

Edited by Pedala

Share this post


Link to post

Bravo, arata super bine :D

Sa o stapanesti sanatos in continuare si fara incidente :lavolan:

Share this post


Link to post

New updates...

 

Schimbat amortizoare spate cu Monroe pe gaz (sar'na Senna!). Mare imbunatatire. Parca mergeam cu curu prin toate gropile. Acum e bine si rigid.

 

Si azi am luat difuzoare Hertz Energy ESK 165. La sfarsitul saptamanii le si montez. Revin cu detalii dupa montaj.

Urmeaza amplificator Audison si sub Hertz, cand or apare fonduri noi.

Share this post


Link to post

Foarte faina masinuta. La cat mai multi km fara probleme!

 

Ps: Imi place foarte mult volanu un pic mai old style si da foarte bine cu tot bordu ;)

Share this post


Link to post

De unde ai luat toba finala sport - model, si unde ai montat-o ?

Share this post


Link to post

Pilot Power Tuning

Sos. Pantelimon nr. 264, Bucuresti

Tel: 2556653

 

Toba ProXS cod 50357

Pret 2063200 (fara TVA8)

 

Au mai intrat:

-tips

-teava inox o45 1.6m

-sudura inox

 

Cu totu a fost 5119620.

 

Oricum preturile nu cred sa mai fie de actualitate, eu montand-o in August 2004.

 

Cumparata si montata la ei.

-----------------------------------------------------------------------

 

Cam asa a iesit montaju la boxe. Nu e inca finisat... si pozele sunt facute cu tel (deci naspa)

post-198-1150801302_thumb.jpg

Edited by Pedala

Share this post


Link to post

Am schimbat orientarea tweeter-elor. Acum am si sound-stage. :)

 

Fondurile pentru statie si sub intarzie sa apara. :(

Share this post


Link to post

Fotografia banuiesc ca este facuta inainte de schimbarea orientarii, asa este, nu era pus bine. Cel din dreapta, ar trebui inclinat cam 70-80 de grade in plan vertical si cam 40-50 in plan orizontal - evident , depinde de particularitatile masinii, dar cam astea ar fi unghiurile.

Share this post


Link to post

Da, e facuta inainte. Tweeterele se intalnesc acum intre tetiere la nivelul urechilor mele. :)

Share this post


Link to post

Azi am terminat de aplicat Aluband pe usi. Am scapat de rezonanta enervanta in care intrau usile.

post-198-1168884320_thumb.jpg

post-198-1168884325_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Masina a primit un set de amortizoare Monroe pe ulei pentru fata. Am tot cautat pe gaz dar nu exista... Doar spate

Impresii: masina a devenit rigida dar intr-un mod placut :D ... la franare, la curbe... tot tacamu. Buna investitie. Si ieftina zic eu 150 RON bucata.

Share this post


Link to post

Azi am facut adaugiri si la sistemul audio...

-Amplificator JBL GTO 75.4

-Condensator US Blasters 5483 1.5F

-Kit amplificator cu cabluri de 20mm

-Cabluri pentru Hertz-uri Stinger Custom Pro 12 AWG

Share this post


Link to post

Care sunt primele impresii Pedala?

 

Eu am hertz ecx 165 pe spate.In 2 sapt. o sa am pe fata esk 165.

Toate difuzoarele vor fi amplificate de jbl 75.4 cel mai probabil.

Share this post


Link to post

Deocamdata sunt multumit, pe viitor vom vedea...

In orice caz se simte nevoia unui subwoofer, care o sa vina si el la un moment dat

Share this post


Link to post

Ieri am reglat distanta dintre bobina si rotorul distribuitorului. Se observa o usoara imbunatatire a acceleratiilor.

Share this post


Link to post

CUm lipsa de putere s-a pastrat si dupa reglajul intrefierului am trecut astazi la curatarea carburatorului. Nu am gasit gunoaie sau depuneri dar... rezultatul a fost uimitor. Masina s-a trezit la viata efectiv.

Share this post


Link to post

Am completat sistemul audio cu un subwoofer realizat dintr-un difuzor Hertz ES200 montat intr-o incinta de conceptie propie. Deocamdata sunt in faza de reglaje la statie. Dau verdictul dupa. Pana acum suna promitator.

Share this post


Link to post

S-a intamplat si asta. S-a defectat Ticalosul. A ramas suspect fara baterie vineri. Am pornit-o cu curent de la alta masina sambata. A pornit fara probleme numai ca a aparut o problema. Numai sta la relanti. Porneste oricand fara probleme, cu conditia sa tii acceleratia un pic apasata. Si cu pedala de acceleratie apasata turatia variaza.

I-am verificat fisele, capacul si rotorul de la delcou, furtunasele de vacuum si n-am gasit aparent nici o problema. Alimentarea bobinei pare a fi in oridne.

Eu ma gandesc ca are un gunoi in carburator.

 

Orice idei sunt binevenite...

Edited by Pedala

Share this post


Link to post

Poti sa mergi cu ea la drum intins? Eu am avut jiglerele infundate si dupa vreo 200m se oprea motorul, o porneam, iar mergea 200m, iar se oprea. Parca se oprea gatuita. Daca ai pb cu carbul, du-l la cineva sa ti-l curete, dar sa-l dea jos de pe masina, am inteles ca asa se face treaba buna nu cu carbul pe ea.

Mai vezi niste opinii, s-ar putea sa ma insel.

Bafta!

Share this post


Link to post

Eu am profitat de un drum Bucuresti - Cluj si am bagat in rezervor o solutie de curatat carbul. A avut rezultate!

Share this post


Link to post

Week-end-ul viitor oricum aveam in plan sa dau carburatorul jos sa-l curat, numai ca timpul nu este cel mai prielnic si speram sa vina cineva cu o explicatie simpla peste care eu am trecut.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...