Jump to content
Sign in to follow this  
bestpisik

Teapa La Service?!

Recommended Posts

Buna tuturor!

 

Acum vreo 2 saptamani am dus masina intr-un service de care nu stiam nimic (fortata de imprejurari, dupa ce am gasit-o lovita rau in parcare). Si iata ce am patit:

- sun odata si intreb daca e gata, mi se raspunde ca e gata inca de dimineata si sa ma duc s-o iau. Ma duc si aflu ca nu are directia facuta. Nu comentez si-i rog sa ma sune ei cand fac si directia.

- ma suna a doua zi si-mi zic ca e gata. Ma duc la ei si mi se spune ca nu mi se opreste. Inteb cum nu mi se opreste, mi se face demonstatia (adica merge unu cu mine, ridica capota, pune borna la baterie ii da drumul, apoi taie contactul si intr-adevar becurile raman aprinse etc).

 

Sunt siderata si nu stiu cum sa reactionez. Ce-i drept masina a ajuns la ei pe platforma, dar va rog sa ma credeti ca eu o porneam normal la cheie si nu cu manevrele descrise mai sus. Dar dovezi nu am decat cuvantul meu impotriva cuvantului lor. :banana:

 

Mi se spune ca cel de la Asigurari nu vrea sa plateasca si asta ca sigur nu-i din accident. Eu nici n-am sustinut ca ar fi, pt ca ultima data eu am oprit motorul ffff normal. Singura concluzie e ca cei din service au stricat contacul si asta e, dar asta e concluzia mea. Cum nu stiu sa opresc masina intr-a 2a (ca mai nou asa trebuie oprita) si nu vreau sa mi se arda bobina de inductie (ca nu vreau) a trebuit sa accept sa platesc umila suma de 2,4 milioane lei reprezentand contravaloarea contactului plus manopera!!

 

Ar trebui sa ma duc marti dupa masina (a treia oara) si sincer ma apuca disperarea de ce o sa mai gasesc. Ce pot face? Mie mi se pare teapa pe fata. Gresesc eu? Va rog mult, dati-mi un sfat. E vorba de minunatul service auto Neoserv din Ploiesti.

Share this post


Link to post

Ar trebui sa te duci la directorul sevice-ului impreuna cu sotul tau si sa faci scandal sau te duci la OPC.Iar alta data sa nu te mai duci la acel service.

Edited by A.C_MATIZ

Share this post


Link to post

E clar ca e greseala lor, dar din pacate nu vor recunoaste niciodata acest lucru

Sotzu + prieteni + OPC plus sfoara in tzara sa nu mai mearga nimeni la service ala = invatatura de minte

Share this post


Link to post

Ziceam aici:

A, si patru la mana: sa nu te duci la serviceul ala de sub podul de la iesirea spre Bucuresti, sunt niste jnapani :grumpy:

 

Si vad ca nu si-au schimbat obiceiurile ... :grumpy:

Share this post


Link to post

nnnoooaaaaa...

de ce te-ai dus la aia?!

nu te mai duce niciodta acolo!!

sunt niste magari si lucreaza ca maimutele!

cea mai mare greseala ai facut...de acord cu vaxxi... :sigh:

si nu-ti bate capu' sa te certi cu fagu (proprietaru) ca e un om extraordinar de indiferent. este exemplul perfect de mecanic roman. il doare fix in **** de tot si toate.

si eu m-am certat cu el (si familia mea il cunostea de mult, dinainte sa se apuce de treaba asta) si prietena mea, si alti 2 amici, pe cazuri diferite, pe masini diferite.

deci eu zic sa te duci direct cu OPCul, ca pierzi timpul degeaba certandu-te tu cu el.

iti recomand Kamastra (parca). e pe langa Xenia, imediat langa serviceul Dacia-Renault.

(spre expl pe mine m-au tinut aclo o zi intreaga, 12 ore, ca sa imi monteze o bara! 8 suruburi!...)

 

P.S. Iti doresc succes pentru ca tare as vrea sa-l vad p-ala schimband contactul pe banii lui. si apropo, de ce e 2.4 mil un prapadit de contact?

P.P.S Cum le facem astora o publicitate negativa cat mai extinsa?

Edited by R19/16v

Share this post


Link to post

Contactul parca e ieftineanu, dar daca vrei sa ramai cu o singura cheie peste tot tre sa schimbi tot setul (usi, portbagaj, volan) si e scump rau.

Share this post


Link to post

Deci il stiti...

 

Dupa cum v-am spus am fost fortata de imprejurari sa ajung acolo. De cand am Ticozaur m-am dus doar la IATSA Campina unde am fost super-multumita, sunt fff seriosi si au tarife rezonabile.

 

Sa inteleg ca ma sfatuiti sa ma duc sa-mi iau masina cu cineva de la OPC langa mine? Cum se procedeaza? Ca a trebuit sa accept schimbarea contactului, ok, dar sincer imi e frica si de alte belele.

 

Ca am avut o discutie cu Mr. Balteanu - bossul de genul : "...masina are o gramada de bube", am intrebat cam ce si mi s-a spus de bascule. Aici am sarit in sus si i-am zis ca le-am schimbat in urma cu nici 1000km, iar tipu: ..."da' ce, le-ati schimbat aici???" :banana:

Share this post


Link to post

@bestpisik - OPC clar - am avut si eu o problema cu un service mai rasarit chiar (Forum Auto din Buc.) si la o sapt. dupa inaintarea plangerii la OPC mi-au rezolvat problema si erau cei mai draguti oameni cu mine :) )

bafta

Share this post


Link to post

Procedura e simpla: te duci la OPC si prezinti unui inspector problema, dar sa ai datele de identificare ale service-ului (nume, adresa, telefon), inspectorul le face o vizita (nu placuta pentru ei) iar apoi service-ul (foarte draguti) te vor contacta sa te prezinti pentru remedierea problemei (si eventual cu scuzele de rigoare).

Cam asa se procedeaza cu OPC, si e interesul celor de la service sa te rezolve imediat, pt. ca lor li se da intai un avertisment (verbal) si o perioada de cateva zile pentru remedierea problemei, dupa expirarea avertismentului vei fi contactat de cei de la OPC, iar daca problema tot nu e rezolvata atunci OPC-ul da amenda ce include si obligatia service-ului de a remedia problema, insotita de un nou termen (care daca nu e respectat risca dublarea amenzii sau/si inchiderea activitatii).

Asta e procedura ce mi-a explicat-o un inspector OPC cand am rezolvat 2 probleme: una asemanatoare cu un service auto Dacia si alta cu RDS.

PS: Din experienta mea, e cam singura institutie a statului care ajuta, si neconditionat (cel putin mie nu mi s-a sugerat prin nici un fel ca trebuie sa cotizez ca in alte parti) si sunt f. draguti.

Share this post


Link to post

civilizat ar fi sa se faca o constatare a masinii inainte de lasarea in service in care sa se noteze "bubele" masinii, cantitatea de benzina din rezervor si numarul exact de kilometri pe care ii are masina (cum se face, spre expl, la reno)

constatarea respectiva se semneaza de un papagal de la service si de proprietarul masinii.

 

 

apropo de basculele schimbate in urma cu 1000km, intotdeauna cere piesele schimbate in service, chit ca le arunci la primul cos de gunoi. este foarte important sa vezi tu piesele vechi. te pot taxa foarte usor pentru lucrari care nu au fost efectuate.

spre expl la revizia de 60k de la scenicul meu, idiotii de la ipso otopeni l-au taxat pe taica-miu, printre altele, pt kitul de distributie. el s-a obisnuit sa ia piesele vechi si sa le aduca acasa, le arunca in sacose si le piteste pe undeva sa nu incomodeze. de data asta nu stiu ce a facut, probabil din lipsa de atentie, n-a vazut ca aia nu ii pusesera rolele si cureaua veche. eu am observat lipsa lor, i-am suspectat imediat pe aia, m-am dus la masina, era clar ca nu se umblase la distributie (masina, deci si motorul, era jegoasa intr-un hal fara de hal si s-ar fi vazut daca umblau). i-a sunat, le-a zis, aia au zis ca nu se poate, s-a dus a 2a zi si, surpriza, era cureaua veche inca pe motor...

nu stiu daca a fost prostie sau reavointa, dar s-a intamplat...

Share this post


Link to post

N-ar fi mai bine sa-mi scot intai masina din ghearele lor?? Inainte de OPC, vreau sa spun. Pentru ca habar n-am ce pot sa-i mai faca acolo.. :(

Share this post


Link to post

OPC.

 

O persoana fizica poate face foarte mult rau unui service...

Share this post


Link to post

Am inteles. Dar mi-e frica ca-mi fac astia bucati masina.

As astepta pana-mi scot masina, gresesc?

...sau pe urma le fac degeaba reclamatie???

Share this post


Link to post

Du-te la OPC !Sa stii ca uneori fac minuni !

Eu sunt tot din Ploiesti si am patit cate ceva la Poliserv , cu OPC-ul s-a rezolvat rapid !

OPC-ulla noi in Ploiesti nu e departe de serviceul cu pricina , cauta-l acolo pe unul cam la 50 de ani slabut , parca il chema Curelea si explica-i situatia .S-ar putea sa te ajute .

Multa bafta

PS Incearca alta data la Automar care fac treba cat de cat buna!

Share this post


Link to post

Parerea mea sa apelezi la OPC inainte sa scoti masina din service, dupa ce o scoti s-ar putea sa zica pai cand a plecat de la noi mergea bine, ce dovada ai ca nu mergea bine cand ai luat-o de la ei? niciuna

Share this post


Link to post

Casca bine okii la ce acte semnezi !!...Si la ce ai semnat pana acum !!!..Si ce a scris ala de la asigurare si cerele actele de receptie ale masinii la intrarea in service !Ar trebuui sa aiba asa ceva !...Oricum ai grija mare cu hartiile !

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...