Salut!
De ceva vreme ma confrunt si eu cu problema : ramane CHECK-ul aprins. Am fost la un service autorizat, l-a bagat pe calculator si i-a dat urmatorul cod : 0141(asta mi-a zis tipul care a verificat-o dupa ce am insistat sa imi zica si mie codul). Am aflat de la el ca asta inseamna ca e o problema cu un senzor ce se ocupa cu amestecul de benzina si aer etc..Ma rog, l-a resetat (sau i-a facut ceva din calculator ca nu se mai aprindea). Dupa 2 min ce am plecat de la service iar s-a aprins, m-am intors, aceeasi poveste si iar s-a aprins. Bun ! Atunci tipul a zis ca trebuie sa schimb senzorul ceea ce a si facut de fata cu mine. Surpriza mea a fost ca dupa ce l-a schimbat CHECK-ul tot ramanea aprins. S-a facut asta pe acolo ca accelereaza, mai tasta ceva in jucaria aia si s-a stins(m-am gandit atunci ca e ceva necurat la mijloc!). Plec de la service(totul parea ok acum) si dupa vreo 500 de m ma opresc la cineva vreo 3-4 ore(intre timp motorul se racise, cred). Plec.. si incepe problema.Dupa vreo 1-2 km motorul se ineca cand cand acceleram, mergea asa infundat, inca putin si incepe sa palpaie CHECK-ul, mai merg asa speriat si dupa inca vreo 1-2 km CHECK-ul a ramas aprins si masina merge exact ca inainte(adica bine dar cu CHECK-ul aprins).
Aveti idee care ar fi cauza ? Se justifica un scandal la aia de la service(dupa mine au facut ceva din jucaria aia, au anulat senzorul sau ceva de genul ) ?