Jump to content

clreny1980

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About clreny1980

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Iasi
  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    IS-22-LOG
  1. Dupa o verificare am descoperit unde era buba. Legam aiurea "-". Acum l-am pus la cd-mp3 player. Merge fain. Deoarece proiectoarele sunt legate direct la baterie nu am putut conecta si iluminarea butonului dar nu cred ca este un dezavantaj asa de mare. Mi se aprinde doar ledul de control al butonului atunci cand proiectoarele sunt aprinse. Pentru viitorii doritori am atasat schemele cu conexiunile facute atat pentru buton (daca nu gasiti conectorul din spatele butonului si doriti sa-l puneti direct) cat si pentru conectorul ce vine atasat in spate. Sper sa va fie de ajutor. Salutare la toti. Din cate am inteles ai scos masca si ai ramas cu consola de climatizare. Desfa linistit cele patru suruburi, si lasa consola in pace. Daca vrei sa pui butonul de dezgivrare in locul celui de A/C, trage putin de consola (nu o sa pateasca nimic), atat cat sa ai loc sa bagi o surubelnita normala "-", pentru a impinge piciorusele de la butonul fals. Apoi impinge in capatul butonului fals si scoate-l. Conecteaza cablurile de la proiectoare folosind schema atasata de mine, si apoi baga butonul la loc (faza interesanta este ca la mine, butonul se aliniaza cu masca, avand aceeasi pozitie ca la butonul din dreapta de dezaburire iar la un coleg, caruia i-am facut montajul, e pus invers, asta probabil individualitatii de care benficiaza masinile facute de romani ) ). Monteza la loc consola de climatizare cu cele patru suruburi, apoi conecteaza cele trei mufe: ceata, avarie, securitate (daca masina ta e cu EURO 3 sau 4). si monteaza in clipsuri masca bordului si cele 5 suruburi. Daca ai nevoie si de alte detalii nu ezita. Salutare
  2. Salutare la toata lumea Am si eu o problema: Mi-am pus proiectoare de ceata poloneze pe Matiz, direct de la baterie, printr-un releu. Intrucat butonul care exista in "echiparea" proiectoarelor arata jalnic (parere personala), am hotarat sa le pun pe un buton de dezaburire luneta, montat in locul butonului fals de la A/C (am Matiz E classe fara A/C). Operatia a fost dusa cu succes la capat in schimb am un mic dezavantaj, nu am reusit de nici o culoare sa fac ledul de control al butonului sa se aprinda atunci cand proiectoarele sunt pornite. Mentionez ca am utilizat la montajul pe buton schema electrica din cartea de reparatii ale matizului, iar butonul a fost pus dupa releu. De aceea apelez ca cunostintele unuia dintre voi pentru a-mi rezolva neajunsul. Multumesc anticipat si va doresc o zi buna tuturor.
  3. am incercat sa caut noi dar levierul cu dubla comanda nu l-am gasit de nici o culoare si de accea daca am avut sansa sa le iau pe toate, am zis ca nu este nici o problema. Oricum sunt toate intr-o stare f buna, dupa ce in prealabil le-am mai costmetizat si eu.
  4. Salut. Am pus si eu proiectoare poloneze, pe masinutza mea, achizitionate de la autodaewoo. Datorita faptului ca acel buton cu care au venit "echipate" era grosolan si in plus nu aveam pe unde sa-l montez (matizul meu are buton de securitate) m-am hotarat sa-l pun in locul butonului fals pentru A/C (am un E). Zis si facut, mi-am achizitionat un buton, de dezgivrare luneta (ca cica este mai bun pentru asa ceva), un conector pe care sa-l trantesc la spate lui (achizitionarea s-a dovedit o adevarata incercare) shi am pornit la treaba. Pana aici toate bune si frumoase, le-am montat dupa schema electrica a butonului de dezgivrare, dar spre surprinderea mea am reusit sa le fac sa porneasca, dar fara sa mi se aprinda acel led de control al butonului sus amintit. Prin urmare, apelez la cunostintele voastre, poate ma ajuta cineva cu idei cu privire la montaj, in asa fel incat sa beneficiez si de aportul prapaditului de led, atunci cand proiectoarele sunt aprinse.
  5. Salutare la toti. Mi-am achizitionat de la un SH din Iasi dupa cum urmeaza: zavor + cablu + maneta = 30 lei Montajul a fost facut dupa indicatiile date de adostar. A iesit super si as dori sa-i si multumesc personei sus amintite pentru sfaturi.
  6. Flushing Motor Oil se foloseste pentru a curata motorul de impuritatile datorate arderii uleiului (asa sper ! mentionez ca nu sunt doxat in aceasta materie). Stiu ca masina e noua si nu se mentioneaza nicaieri ca ar fi necesara folosirea lui, dar intrucat nu stiam ce ulei au pus dragii nostri conationali de la Craiova, am zis ca nu ar strica sa-l folosesc (mai ales ca nu costa nicio avere). Intrucat uleiul pe care l-am pus in motor a fost ales si cumparat de mine nu cred ca am sa folosesc sus mentionatului lichid, la fiecare schimbare. In ceea ce priveste masinutza ta, nu cred ca e musai necesara interventia cu engine flush. Intrebarea mea este de ce doresti sa schimbi uleiul (firma producatoare)? Intrucat la 10.000 ti-a fost pus un Mobil, poti sa folosesti acum pe perioada de iarna un Mobil 5W30 FE care cred ca are cam acelasi pret cu Valvoline.
  7. Salutare la totzi posesorii de Matizache. Martzi am fost si eu la revizia de 10 k. In Iasi avem doi distribuitori Matiz: Comat si Sermecom. Chiar daca masina am achizitionat-o de la Comat revizia a fost facuta la Sermecom. Recomand celor din Iasi acest service din toata inima. Dar destul cu gargara iata costurile: Materialul meu: Ulei de motor TOTAL 5w30 3l = 265.000x3 = 795.000 lei Ulei cutie de viteza TOTAL 75W80 3l = 276.000x3 = 828.000 lei Filtru de ulei Bosch = 150.000 lei Materialul lor: Flushing Motor Oil Shell = 100.000 lei (care nu i-au mai facturat) Bucse amortizoare fata ST + DR = 300.000 lei Executzia lucrarii = 650.000 lei Spaga = 300.000 lei TOTAL= 3.023.000 lei Am avut parte de o servire ireprosabila. La ora prestabilita in programare mi-a fost urcat E classe-ul pe elevator dupa care m-au intrebat daca doresc o cafea sau ceai in sala de asteptare sau doresc sa stau langa masina. Alegerea nu a fost grea, am ramas tzeapan langa masina. Le-am zis sa bage ulei in cutie pana ce da pe afara pe la busonul de alimentare. Au zis ca nu e nicio problema si s-au conformat. Mi-au umblat la frana de mana, realizand o strangere a ei dupa ce le-am zis ca e cam slaba. Au verificat jocul la fiecare roata si au uns tot ce era de uns (chiar si volanul intr-un exces de zel). La final mi-au sters ce e sub capota cu solutzie antistatica de zice-ai ca motorul e scos din cutie. Super operativi mecanicii de acolo si destul de rapizi. Super multzumit. Acu astept vremuri mai bune sa schimb angelul si sa-mi montez bandourile, dar asta e alta poveste. Va urez tuturor multa sanatate si un an cat mai bun si fara evenimente.
  8. Salut. De curand mi-am luat si eu deflectoare pentru Matizache. Sunt cu prindere pe cheder si sunt importate din Polonia (sau cel putin asa scrie pe ambalaj). Faza faina e ca le-am achizitionat din BAZARUL din Iasi si am dat pe set (4 buc.) 70 lei (700.000 lei). Acu sunt in
 

×
×
  • Create New...