Jump to content

mk77

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About mk77

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Auto
    Nubira 2
  1. http://www.nhtsa.dot.gov/cars/testing/ncap/Index2.cfm
  2. Exact cu acelasi gen de problema m-am confruntat si eu.De noua, acul termometrului avea oscilatii cam de jumatate de gradatie..mai acentuate la drum intins.Asta vara in schimb,problema aproape ca disparuse.Cum au scazut temperaturile..again...+ca aveam impresia ca se incalzeste foarte greu.Banuind ca e termostatul, ma prezint la service mai ales ca masina e in garantie.Tipii "meseriasi" imi asculta "pasul" si fara alte verificari imi schimba termostatul.Rezultatul?Acum face mai rau,caldura asa si asa,acul termometrului abia se ridica la prima gradatie.
  3. Cu vibratiile...e mai complicat.Se pare ca provin de la puntea din spate.Nubira are o punte spate autodirectionala(in limita a 2..3grade)iar chestia asta se obtine relativ simplu..flexibilitatea controlata a unor bucse de cauciuc din bratele longitudinale si cele transversale si...cred ca aici e" buba".Ori nu sunt suficient de rigide(in anumite conditii de solicitare,franare...ex) ori e ceva cu tot ansamblul punte spate..defecte de fabricatie,greseli de asamblare.Am patit-o si eu cu vibratiile,doar ca nu se manifesta prea des.Problema e cunoscuta si in alte tari ...atasez schema cu modul de lucru al puntii spate luata de pe un site polonez dedicat 100% Nubirei. http://nubira.autokacik.pl
  4. Vis-a-vis de "atmosfera silentioasa" din Cielo, ma refeream la unul din '96..la viteze mici era mai zgomotos decat Nubira, la viteze mari in schimb..eu unul nu reuseam sa aud motorul nici la 170(zgomotele de rulare erau oricum mai mici).Pana la urma parerile sunt subiective,dar chiar daca o dam pe seama demultiplicarii foarte scurte a cutiei,adevarul e ca cei de la Craiova nu mai pun mare pret pe o insonorizare de calitate..as putea continua (...), dar nu vreau sa-i sperii pe noii posesori .Posibil, ca la Nubira 2..euro3,lucrurile sa stea mai bine(evacuare reproiectata..etc)
  5. E adevarat,in principiu Cielo se "ducea " mai mult..am condus unul mai mult de 8 ani.Daca ne referim insa si la "cum se ducea" , ca dinamica, intr-a 5-a, era..in cel mai bun caz,(cu o persoana) relativ "vioi" .Iar faza cu 190..si peste,da e adevarata..eventual cu vantul in spate, stare tehnica impecabila, benzina buna..si 4..5km liberi .Revenind, parerea mea e ca Cielo se simte bine la viteze de ordinul 130..150.Si ma refer aici la senzatia de siguranta a celui de la volan,cum se "aseaza" masina..etc.In schimb, cu Nubira 2, "te joci", intre 100..170,nu simti nevoia de a retrograda(4),supensia e o idee mai rigida, directia mai precisa, iar puntea spate multi-link face toti banii in virajele rapide precum si la franarile de urgenta in situatiile limita..si nu e vb de ABS.Cine a condus Cielo stie la ce ma refer(frana brusca in viraj, spatele se descarca ff usor. )Nu regret de la Cielo decat atmosfera mai silentioasa la viteze mari...
  6. Initial asa am crezut ..Am gasit insa si oameni de buna credinta care mi-au aratat masini noi noute cu sistem de evacuare identic..nici vorba de tobe (toba) inox.Modelul cu pricina poate fi vazut pe la magazinele de piese de schimb..Iar explicatia cu sistemele de evacuare montate la finele anului 2004 se pare ca e corecta..mi s-a mai confirmat si la alt service, absolut intamplator.
  7. Intr-un final, am schimbat si toba finala..E ceva mai bine, adica (sa nu fiu carcotas) e o.k...Zgomot sensibil mai mic, mi-au dat dreptate pana si mecanicii de la service,ce-i drept, dupa lupte "seculare". E o masina cu personalitate..va trebui sa ma obisnuiesc.Oricum, am sesizat ca toba finala noua, e diferita fata de cea originala.Pare inox,impecabil construita,cea veche avea un aspect destul de "cenusiu" cu puncte de grund? din loc in loc..Am si o explicatie"neoficiala"..se pare ca loturile de "Nubire" fabricate spre finalul anului 2004 au avut montate sisteme de evacuare "de service" si nu originale,datorita stocului mare si faptului ca din 2005 se trecea la Euro 3..tobe modificate..
  8. Referitor la "greierasi" , deocamdata e ok.Mai vb pe la 50..60000km.Fara sa exagerez, e mult peste Cielo la soliditatea asamblarilor si la calitatea materialelor.Caroseria e foarte rigida, nu "lucreaza" deloc cand urci sau cobori borduri, nu se aud zgomote suspecte.La fel si tabla, pare de calitate mult mai buna. Am avut ocazia sa vad usa soferului desfacuta (montam alarma),impresia care mi-a lasat-o e de lucru ingrijit si solid.Inchiderea centralizata e silentioasa,zgomotele de rulare mici cu exceptia zonei portbagajului si a pasajelor rotilor din spate,unde, cred eu, materialele antifonice au fost folosite cu zgarcenie.Altfel, nu vreau sa generalizez dar cel putin "exemplarul" meu e zgomotos, nu in oras, ci mai ales la drum lung, la peste110..120..sper sa se rezolve prin schimbarea tobei finale..
  9. Asa cum am mai spus..toba intermediara am schimbat-o.Si nu oricum, ci la sfatul "competent" al unui reprezentant al uzinelo Daewoo.Probabil ca trebuia sa schimb tot traseul de evacuare..inclusiv, toba finala.Dar se prefera amanarea si taraganarea pe motiv de *lipsa expert*sau(si) spaga de rigoare.Altfel, masina este destul de bine asamblata si finisata cu un plus evident pentru interior..Tinuta de drum incomparabila(fata de Cielo), suspensie mai tare,putin zgomotoasa pe spate la rece,frane ok, peste medie,in viraje e incredibila.Motorul e pus in valoare la drum lung, ajutat si de cutia de viteze cu trepte bine etajate(a5-a,insa,excesiv si nejustificat de "scurta"120km/h*3600rot)Avantajul unei astfel de demultiplicari ar fi faptul ca practic, treapta 5 e suficienta pt 80-90% din totalul unei deplasari interurbane..reprizele sunt f bune.Dezavantaje..zgomotul unui motor turat inutil pt 106cp.
  10. Sunt posesorul unei Nubira 2 din decembrie 2004.Am condus 8 ani un Cielo si la trecerea pe Nubira am cam fost dezamagit de nivelul general de zgomot.Banuind ca e ceva anormal, desi mecanicii m-au intampinat cu fraze de genul "asa face toate" sau "trebuia sa-ti iei bmw" am solicitat garantia..am asteptat "expertul" de la Craiova 1luna care a dat verdictul:toba intermediara trebuie schimbata.A fost schimbata toba intermediara..cu rezultate indoielnice..zgomotul e cam la fel si clar vine din spate cu un sound tipic de toba sparta.Inteleg ca e un motor de turatie, ca treapta a 5-a e mai "scurta", ca insonorizarea e sigur mai proasta ca la Cielo'96 dar totusi..e obositor pana la agasant sa conduci cu viteze de ordinul 100..140.Culmea la 150 masina e relativ silentioasa.Credeti ca schimbarea tobei finale va ameliora in orice fel situatia?..Am fost "sfatuit" sa-mi cumpar o toba Daewoo originala si nu "Corea" piesele de garantie, chipurile, ar fi de proasta calitate.
 

×
×
  • Create New...