Jump to content

marcemilian

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About marcemilian

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Tg.Mures
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    MS-04-WUN
  1. Cand am desfacut radiatorul din interior, am tinut contra cu cheia, direct pe flansele de pe tevile ce vin din compartimentul motor. Invers, la montarea radiatorului, tevile acestuia iasa din habitaclu direct in compartimentul motor (stiu asta sigur pentru ca eu am avut grija sa le trec finut printr-un orificiu de pasla sau asa ceva...) si acolo se fixeaza direct pe acele tevi avand bineinteles acele garnituri torice. Daca nu participam si eu la demontare as fi fost de acord ca s-a ratacit vreo piesa dar asa... Mai ales ca nu e de marimea unei piulite sau saibe! Aceea piesa (supapa de expansiune), pare sa aiba cam 2 centimetri in grosime dupa desen si daca ar fi fost acolo, la montaj ar fi trebuit sa fortez tevile la mufare ceea ce nu s-a intamplat !
  2. Ultima cicalire: avand in vedere ca nu am asa ceva, o pot gasi undeva ? mersi mult de tot!
  3. Ovidiu, e foarte clar ceea ce i-mi zici dar nu am nimic acolo ! Cele 2 tevi care intra de sub motor in habitaclu dau cap in cap cu tevile de la radiator ! Asa au fost si pana acuma si a functionat AC-ul numai ca am fost pierdut freonul pe la porul de pe teava respectiva... Dezmembrarea am facut-o personal cu un prieten in garajul acestuia si tot ce am demontat am montat si inapoi !
  4. DA, cupleaza ventilatoarele si porneste compresorul ! Tocmai asta este ca nu gasesc acel bloc de climatizare... Mersi pentru promptitudine !
  5. Dupa sudarea (astuparea) unui por pe teava de la "radiatorul" din masina (acela pozitionat sub bord, dedesuptul celui de incalzire), meseriashul cu AC- ul nu mai reuseste sa incarce instalatia cu freon la parametrii normali... Dupa spusele lui, a incarcat instalatia cam la 70% din capacitate si nu mai intra ! De frig nici nu poate fi vorba. Mentionez ca functioneaza compresorul, cureaua e intinsa... Caut de nebun (pe scheme) o piesa pe care mi-a aratat-o el ( care exista la majoritatea masinilor, NU si la Espero, pozitionata la racordul tevilor de AC din compartimentul motor inainte de intrarea in habitaclu) si care ar avea rolul unei diuze ce ar avea tangenta cu presiunile inalte si joase. Scuze de exprimare dar si eu sunt in ceata rau de tot... Am citit tot manualul si tot nu m-am lamurit!
 

×
×
  • Create New...