Jump to content

unimog

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About unimog

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2001
  1. Aha, eu n am inteles la ce faci reclama, deci reclama ta nu si a atins scopul:d 50% mi se pare mult ca adaos de importator, nu iti acoperi toate cheltuielile. Daca faci calculul numai pentru a omologa RAR o grupa de ulei te costa vreo mie de euro. Apoi ai o gramada de alte cheltuieli, cum ar fi:transport, distributie, agenti, etc. Si nu in ultimul rind importatori si distribuitori ofera marfa cu termen de plata, s a ajuns la 60zile. Fa socoteala ca pierzi intre 5-6% din valoarea totala a produsului, deci vreo 10-12% din adaos numai cu asta. Din pacate noi il platim cu banii jos, asa ca tot noi suportam si costul asta
  2. Vad ca toata lumea vb de indicative. 5W30 e clasa de viscozitate, nu prea are legatura cu calitatea uleiului. Clasele de calitate sunt date de normele API si ACEA. Ce scrie in carte despre aceste norme?
  3. Am zis ca nu fac reclama, iar scopul forumului este de a afla informatii, nu de pune pe cineva sa inghita reclama unui produs sau a altuia. Ce pot sa spun este ca acest ulei se afla pe site si are o oarece pozitie. Pe de alta parte calculele nu se fac chiar asa, un importator actual nu cistiga brut mai mult de 50%, detailistul cam 25-30%. Si oricum preturile au scazut foarte mult. Asta pentru ca piata s a umplut de uleiuri, mai ales sintetice. cantitatea produsa este mult mai mare decit cererea, asa ca pretul scade. Si apropo, toate uleiurile sunt bune, depinde de masina, chiar daca vb numai de Tico sau Matiz. Si vad ca toti se intreaba citi km merg, toti vor minim 10000 cu un sintetic. Conteaza conditiile de exploatare ale masinii. Poti merge si 3000 cu un sintetic in Bucuresti sau alt oras mare. Intrebatii pe taximetristii din Craiova, care schimbau la Tico un 5W40 la 3-4000 de km. Cu cit uleiul se inegreste mai repede, cu atat e mai bine. Asta inseamna ca are detergenta buna si iti curata motorul, nelisand sa ai depuneri. La 5-7000 daca il schimbi, inseamna ca mergi mai mult in oras. Daca mergi numai in oras, te poti duce sper 5000. Nu uita sa schimbi si filtrul.
  4. Ma bucur ca exista acest topic, dar imi pare rau ca multi nu stiu cit este de important un ulei corespunzator in masina. Ar trebui sa va intereseze un ansamblu ulei, filtru de ulei, filtru de aer, filtru de combustibil. Degeaba dai banii pe un ulei bun, fara un filtru la fel. Lucrez de 14 ani in domeniul uleiurilor, nu fac reclama nici unuia, dar pot spune ca am vazut citeva idei preconcepute. In general uleiul oferit de dealer nu este cel mai bun, ci cel cu care dealer ul a obtinut cele mai multe avantaje. Asa ca aveti grija. Daca exista printre voi unii care au Daewoo de prin 99 poate ar trebui sa stiti ca atunci s-a dat o hirtie in care nu se permitea folosirea Aral si Petrol Ofisi. Oare acum a devenit mai bun? intrebati fabrica. Apropo de pret, o tona de ulei de baza sintetic este intre 400 si 1000 de euro. Cum crezi ca un litru de ulei, prelucrat, in care s au adaugat aditivi, ambalat, distribut poate ajunge la doar 6 euro, cu TVA de 19%? Nu exista Castrol imbuteliat in Romania. Se imbuteliaza un anume Castrol la Mol in Ungaria, dar acela e XLR si nu are de a face cu ce discutati aici. Castrol se aduce din Germania, nu e mai bun sau mai prost decit altele. Castrol a stiut sa si faca o imagine buna, de aia a si fost cumparat de BP in 2000, parca. La fel si Aral. Parerea mea este sunt 2 feluri de uleiuri, bune sau proaste. O firma precum Castrol nu isi permite sa lase pe piata facaturi. Uite la Shell care a bagat Helix Rosu si e out. Si nu era facatura ci avea reteta pentru Europa de Est, facut in Austria.
 

×
×
  • Create New...