Jump to content

psyluc

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About psyluc

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    DAEWOO
  • Model
    TICO
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    B-26-JLI
  1. mersi KINETIX pt recomandare am desfacut piesa aceea weekendul trecut si am constatat ca este unsa nu are mizerie, pare sa fie ok, am fortat cu mana cateva curse ca sa vad daca culiseaza bine si a mers ok; am pus-o la loc, zgomotul nu a disparut dar merge mai bine masina acuma.
  2. ce hoti aia de la RXM profita ca sunt mai singurii din Bucuresti cu asa ceva si baga la pret de nu se poate, iar produsele nus de o calitate extraordinara.
  3. Si cum il fac sa dispara ? Offtopic:Intalnirea de JOI a fost slabuz, prea putzine TICO-uri ...
  4. Ok dar ceva cu relantiul tot e o problema ca mai am un prieten care stie un tico cu aceeasi buba ca la a mea , se aude bazaitul ala in bord si se tureaza aiurea dupa ce mergi putzin cu ea ...si cand e rece merge cu relantiul la turatii mici, iar cand accelerez se aude concomitent cu acceleratia bazait in bord ca si cum ar lucra ceva , o elevrovalva care da drumu la ceva prea tare atunci cand se accel;ereaza de nebuna ...nust ce sa mai cred
  5. Din ala am facut reglajul cand era vara si statea bin la relanti ... trebuie sa reglez si iarna ? Dupa ce se incalzeste merge ok. A zis cineva sa scot mufa de la Air Intake sa vad ce se intampla ..., am facut-o si nu se inampla absolut nimik nu se tureaza nu moare , e ca si cum nu ar fi. Intalnirea are loc JOI unde anume sa stiu sa vin si IO (nu folosesc google earth) PS: gata am gasit: Zona tineretului , Sala Polivalenta. Ne vedem JOI
  6. Da masina are km reali a fost a unui coleg de serviciu un mosulica (vechi prieten cu tata= om de incredere)caruia i-a murit sotia si nu prea a mers cu ea si am avut noroc ca l-am convins sa mi-o vanda. Bujiile sunt noi fishele sunt OK am facut testul noaptea de mult , am citit mult pe net inainte sa postez aici; ca daca-i gaseam rezolvare nu mai postam. Masina a stat un an pt ca mosulica a pierdut actele masinii si pana a facut altele nu a mai circulat cu ea si ma gandesc ca de la stat sa nu-i fi daunat cu ceva. Tico-ul care il am eu este EURO2 si are calculator pt amestec si noxe si are 3 ledurti de diacnosticare, si este pozitionat in partea superioara la motor in stanga(cand privesti masina din fata) O sa fac poze cand o sa am timp si o sa fie vremea frumoasa.
  7. Salutari tuturor posesorilor de Ticolino, sunt foarte multumit de masina, mai putzin cu problema care o am acum) Totul a fost ok pana vara trecuta cand am plecat cu masina la serviciu si avand putzina benzina ma duc la OMV sa bag, alimentez si cand sa pornesc surpriza ,nu mai pornea, sau daca pornea nu tzinea la relanti murea motorul. Ma chinui cu ea sa merg pana la service si acolo se uita un nene, desface carburatorul dupa o ora (ca sa se raceasca carburatorul) il curata se uita la el ,cica regleaza, il monteaza si surpriza facea la fel. Pana cand a dat(lovit) cu surubelnitza intr-o electrovalva de AIR INTAKE SYSTEM din ce am intzeles.Problema a disparut spunand ca posibil sa mearga ani de zile sau doar cateva ore si mi-a recomandat sa-mi cumpar una noua; dupa ce a platit 150RON pt nimik ma duc la magazin sa aflu ca piesa aceea mica costa 250RON si am hotarat sa o las asa(pe cea veche). Ce am observat nou este ca dupa ce opresc motorul dupa aprox 10 secunde se aude un barait din zona bordului ca si cum ar fi un motorash care inchide ceva. Problema este ca si vara si mai accentuat acuma iarna cand pornesc motorul nu se tureaza(socul automat) cum se tura inainte sa merg la mecanic, si ledurile de la computer( modul normal ar fi sa se aprinda cel verde si cel galben doar)se aprind cand cel roshu, cand cel galben , cand cel verde, pe rand parca ar fi instalatie de brad, dupa care se aprind doar cel rosu si cel verde concomitent, su dupa ce se incalzeste motorul sta in modul normal verde-galben. Alta chestie care am observat dupa ce plec si cand e rece motorul merg ce merg daca o fortzez(accelerez) da sa se innece si dupa ce merg 150m cand iau piciorul de pe ambreiaj se tureaza de nebuna o singura data dupa care revine la turatia normala. Nust ce ar putea cauza aceasta prob. am mai intrebat unii mecanici si mi-au spus ca e normal (ceea ce mie nu mi se pare deloc normal)
 

×
×
  • Create New...