Stimate domn,
Referitor la postul meu "cel mai eronat dpdv tehnic" cu regret va informez ca, asa cum corect ati remarcat, nu sunt inginer si nici macar artist, sunt jurist. Imi permit, insa, sa va reamintesc ca acest forum este unul deschis si se adreseaza tuturor posesorilor de automobile Daewoo indiferent daca acestia detin titlul de doctor in motoare cu aprindere prin scanteie sau doar planteaza panselute si trandafiri.
Prin urmare, tocmai erorile tehnice si necunoasterea motiveaza un amator sa incerce sa gaseasca raspunsuri prin intermediul unui forum iar nu nevoia de etalare a cunostintelor.
In ceea ce priveste dilema dumneavoastra cu privire la receptarea corecta a explicatiilor furnizate, imi permit, din nou, abuzand de bunavointa dumneavoastra, sa va fac urmatoarea sugestie: Nu va grabiti sa oferiti un raspuns la o problema ridicata de un coleg forumist inainte de a citi cu atentie descrierea si natura problemelor si, mai ales, daca este vorba de o solicitare de raspuns sau doar de o informare cu privire la anumite aspecte considerata de cel care posteaza a fi utila si pentru altii.
Acum, la obiect:
1. ruperea cablului prelungitor si posibilitatea (plus metoda) de accesare a surubului de reglaj in aceste conditii era doar o informare pentru cei speriati de faptul ca acel prelungitor se gaseste cam greu pe piata;
2. apelarea la numarul de ture al surubului de amestec (combinata cu urechea de artist ciulita la rotunjimile sonore ale motorului ) este singura metoda de indrumare in lipsa unui carbotester. Indicarea numarului de ture, zic eu, ca e utila pentru cineva care a zapacit amestecul de tot (cel putin pana ajunge la un service pentru un reglaj "stiintific");
3. problema cantitatii de benzina aspirata in functie de insurubarea/desurubarea surubului de amestec. Daca ati fi citit cu atentie, ati fi observat ca am expus, in a doua varianta, acelasi principiu, neavand nevoie decat de o confirmare, care, iarasi daca ati fi citit cu atentie, venise deja din partea colegului giony.
4. Relativ la carburator si rolul lui de centru al universului consumului de benzina. Inchipuiti-va ca m-a dus mintea sa verific, in prealabil, avansul, bujiile, fisele, cursa socului automat etc. inainte de a-mi baga nasul in carburator
In concluzie, ca sa va raspund cu aceasi moneda, raspunsul dumneavoastra, contine cele mai multe comentarii inutile, din cate am citit.
Si dumneavoastra ati fost incepator, remember?
Va dau totusi satisfactie informandu-va ca am identificat cauza consumului mare si anume prostia celui care-l calculeaza, adica eu! Mai exact, in calculele mele m-am raportat doar la relatia benzina/nr. Km. uitand de factorul TIMP! Intr-un trafic infernal, bara la bara, cu inaintari de cate 1 metru pe minut, motorul arde benzina fara sa faca kilometri... si asta nu se schimba indiferent de ce si cate reglaje faci pe sub capota
I rest my case!