Jump to content

oliver

Membru
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

About oliver

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/17/1983

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Covasna
  • Din
    Covasna
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1995
  • Nr. Inmatr.
    cv03tjw
  1. Buna, m-ar interesa portierele fata stanga si dreapta la Cielo ( eventual cu geamuri si motoras ), dar fara fetele interioare. Mersi
  2. Am si eu o problema la frane. Am vrut sa modific lungimea tijei de actionare a franei fara sa dau jos servofrana. Am apasat pedala, am rugat pe cineva sa tina capatul tijei cu un cleste si am eliberat furca din pedala de frana, dupa care persoana respectiva a dat drumul la tija. Din acel moment nu stiu ce s-a intamplat, dar nu am vacuum. Se poate sa se fi rupt membrana din servofrana sau exista ceva de care eu nu stiu sau nu-mi dau seama? Cand pornesc motorul, in loc sa se creeze vacuum simtibil la pedala, doar se trage lichid de frana de la pompa. Mentionez ca de atunci am dat jos servofrana cu scopul inlocuirii, dar vreau sa ma asigur ca e defecta, sa nu o inlocuiesc degeaba.
  3. Dupa ce am aerisit sistemul de franare la cele patru roti, e posibil sa mai ramana aer in sistem ? Adica nu trebuie aerisit si la pompa centrala, cum se face si la alte autoturisme ?
  4. A desfacut cineva motorasul de actionare ? Am vazut intre firul galben si firul subtire al periei ceva, insa nu stiu ce poate fi. Condensator, rezistenta, ce poate fi ? Si cam ce valoare trebuie sa aiba ?
  5. S-ar putea un pret pentru pompa de frana ? Multumesc.
  6. M-ar interesa un radiator AC in stare buna. Astept o oferta. Multumesc.
  7. Din experienta posesorilor de Espero, in conditiile utilizarii normale, cam dupa cati km trebuie segmentat motorul de Espero? fftopic: vreau sa-mi schimb Cielo din cauza ca are prea multa rugina, si vreau sa-mi iau Espero de acei bani, de asta intreb.
  8. oliver

    Vand Cielo95

    Cati km are? Se poate niste poze? Multumesc.
  9. Am desfacut motorul de cielo si am constatat ca am un joc axial la arborele cotit de 1 mm ( ! ). Am schimbat cuzinetii (am pus standard ), jocul s-a redus, insa tot mai am un joc de 0,6 mm, ceea ce tot este foarte mult. Problema este ca nu vreau sa duc arborele cotit la rectificat. Din cate am inteles cuzinetii de cota 1 difera doar in grosime, dar nu si in latime. Poate sa ma ajute cineva?
  10. Exista riscul sa ti se infunde caloriferul, cum am patit si eu. Acum nu mai am curajul sa il desfund prin nici o metoda, nu cumva sa am scurgeri si mai mari decat am avut inainte. Vezi furtunul acela de care am mai spus, si eu am avut pierderi si exact in zona accea picura. Initial am crezut si eu ca vine de la AC, dar m-am inselat.
  11. E un furtun la capatul inferior al galeriei de admisie ( nu pot sa-ti spun exact unde duc capetele furtunului ), care poate sa fie fisurat. Spun asta din propria experienta, am avut si eu o fisura mica de tot acolo, pe unde pierdeam lichid. Am rezolvat problema in felul urmator : am taiat aprox. 1 cm din furtun, si am pus colier cu surub ( era un colier standard acolo ). Ceea ce priveste furtunul A/C, pe vremea asta nu cred ca ai pornit aerul conditionat Iti curge condens pe furtunul acela doar cand ai AC pornit.
 

×
×
  • Create New...