Jump to content

sorinet65

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About sorinet65

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    caransebes
  • Auto
    daewoo
  • Model
    cielo
  • An
    2005
  1. Am vrut sa merg azi la service cu pb relantiului care se stabiliza la 1500-2000rpm dar nu am avut timp. In schimb am alergat cca 100 de km regim mixt (urban si ext) si problema mentionata nu a mai aparut, asa ca nu am mai mers la service. Mentionez ca aseara am bajbait pe la canalizatiile filtrului de aer sa vad daca nu rasufla pe undeva, si le-am miscat usor. Oare s-a speriat motorul ca l-am parat la ovi_jer? )
  2. Buna ziua, am o problema cu turatia de relanti care a aparut reletiv recent la al meu Cielo din 2005, 31000km. In ultima perioada de timp turatia de relanti se stabilizeaza la valori de peste 1500-2000rot/min, indiferent daca motorul este alimentat cu benzina sau GPL. Procesul este total aleatoriu, daca motorul nu este turat in sarcina turatia de relanti se stabilizeaza frecvent la valori corecte, cca 900rot/min. Fost la service, tester, nu sunt afisate erori sau probleme. Se stabilizeaza turatia pe moment, plec din service toate bune, pana a doua zi cand problemele reincep. La prima fortare a motorului (o depasire, un demaraj mai violent) turatia ramane la valoarea la care a ajuns atunci. Scade foarte putin si ramane peste 1500-2000rot/min. Cei din service imi dau solutii aiuristice de gen schimba benzina, desi motorul se comporta diferit cu aceeasi benzina. Problemele au aparut cand utilizam aceeasi benzina (merg mult pe GPL deci benzina este mult timp aceeasi in rezervor). Ce anume poate conduce la stabilizarea turatiei la valori mari la relanti, fara ca defectul sa apara pe testerul de la service? Rezolva resetarea ecm-ului aceasta situatie?
 

×
×
  • Create New...