Jump to content

28FUN

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About 28FUN

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Ford
  • Model
    Fiesta
  • An
    2006
  1. aduc stelele..:)

  2. Sa o stapanesti sanatos. La firma mea am si eu una (pe care o conduc eu) si un kalos pe care il conduce mama mea. Vreau sa iti spun ca sunt f multumit de ea si e o masina care rezista la frecus si la un stil de condus mai solicitant. Zilele trecute am mers pe A1 unde am atins fara probleme 170 pe ceas (cam 163 pe GPS) si inca mai putea un pic cu toate ca eram 4 pers in masina. consumul in Bucuresti este excelent, cam 6.5 - 6.7 depinde de unde si cum mergi. Afara iti ea sub 5% daca mergi cu ea uman. Pe autostrada la 140+ iti baga cam 6.5 Iti recomand sa iti iei aparatori de noroi in fata (costa 1 mil). Detalii pe www.clubford.ro - sectiunea fiesta. Vorbim acolo - sunt cu acelasi nick
  3. Pai am mai raspuns la intrebare: la dus am pus de la PetromV de la intrarea in Buzau. La intors am pus de la Rompetrol (cred ca efix). Nu am observat diferente intre cele 2 marci de benzina.
  4. Pai scuza-ma insa pe un drum Bucuresti-Suceava-Iasi-Suceava-Bucuresti mi-a consumat cam 7.3 litri/100 km - ceea ce e cam multicel - comparabil cu cat consuma Solenza pe acelasi traseu. Poate daca rulezi cu pana 90-100 km /h e mai economica insa in conditiile in care mergi destul de mult cu 110-120 am impresia ca consumul creste binisor.
  5. in plus sunt inexactitati: Fiesta de 1.3 are 70 CP nu 60. Nissan Primera era 12990 CIP...si lista poate continua... ziaristii lui peste prajit!
  6. Demultiplicarea treptei 5 s-ar putea ca asta sa fie explicatia. sunt curios daca cei care au atins viteze mari cu motorizarea de 1.2 le-au atins in tr 4 sau 5? Parerea mea este ca si celelalte rapoarte sunt destul de lungi si nu prea inteleg de ce. Spre exemplu, la Solenza, cutia de viteze era un pic mai scurta, reprizele erau mai bunicele (in conditiile in care avea tot cam atatia cai - 75) Oricum, sa nu ma intelegeti gresit, nu am nimic cu Aveo, chiar eu l-am ales in urma studierii mai multor oferte pentru mama mea si mi se pare o masina excelenta dpdv calitate / pret. Atata tot ca e mai pretabila pentru un condus cuminte nu unul mai "infipt". Pentru asta cred ca motorul de 1.4 16v e mult mai bun.
  7. La kalos am schimbat treptele la 4000 cel mai fecvent insa pur si simplu motorul respectiv se simte lipsit de putere. Si cutia este etajata destul de lung - cred ca mai repede prinzi 140 in tr 4 decat in a 5-a. Opinia asta a fost impartita si ce cei 2 pasageri pe care i-am avut. Mentionez ca inainte de Fiesta am condus o Solenza si sincer, strict dpdv dinamic - acceleratii si reprize -performantele dinamice ale motorului 1.4 mpi + cutia de viteze de la Solenza erau peste Aveo/Kalos 1.2. Cred ca 1.4 16v este mult mai plin de viata insa in opinia mea versiunea de 1.2 este pretabila mai mult mersului in oras sau mersului mai "cuminte" in afara.
  8. Salut. La firma unde lucrez am 2 masini: un Ford Fiesta 1.4 TDCi (68CP) si un Kalos (Aveo) de 1.2 (72 CP). De obicei conduc Fiesta intrucat merg mai mult si e mult mai economica in Bucuresti (6.5). De sarbatori insa am facut un drum Bucuresti-Suceava-Bucuresti cu Kalosul si impresiile sunt urmatoarele: 1. Muuult mai lenes decat Fiesta - practic am mers f mult in tr 5 cu acceleratia la podea si peste 120 accelera extrem de greu. 140 a fost viteza maxima si asta la vale. Mentionez ca eram 3 persoane in masina si ceva bagaje insa nu f grele. 2. Consumul a fost relativ ok, circa 7.4 litri / 100 km 3. La viteze de pana 90 km/k mai silentioasa decat Fiesta, insa la viteze mari raportul de zgomot se schimba. 4. Destul de sensibila la vant. Practic, de fiecare data cand depaseam un camion trebuia sa fac mici corectii din volan. Dotarea e ok insa se vede parerea mea unde este acel 1500 de euro in minus fata de cat costa un Ford Fiesta pe benzina. Practic, o masina buna de oras insa cam delicata la drum lung din cauza ca e foarte puturoasa.
  9. Pai piesele la Ford costa cam tot atat ca la Renault daca nu mai putin. ...acum depinde si de unde le iei, pentru ca daca vorbim de reprezentanta atunci suntem subiectivi pentru ca inca nu exista o politica bine conturata la nivelul tuturor dealerilor. Spre exemplu, o revizie la Logan dCi costa cam 3.5 mil iar la Fiesta 6.1 mil. La Logan se face la un interval de 10.000 km iar la Fiesta de 15.000 - deci practic un raport real de 3.5 / 4.03. Cam tot pe acolo
  10. 28FUN

    Chevrolet Captiva

    Pai e logic asta... Cum ar fi sa faca Chrysler o reclama: Cumparati acum, pentru soacra Dvs. noul Voyager. Numai 1.5 stele. Prietenii stiu de ce! )
  11. 28FUN

    Chevrolet Captiva

    mai eu nu am facut decat o observatie, zic eu de bun simt, prin care spuneam ca nu avem noi calitatea de a ne pronunta asupra obiectivitatii metodelor de testare euroncap si mai mult, nu avem calitatea de a face sugestii "pertinente" pentru imbunatatirea lor pe motiv ca nu ne pricepem. (a se obserrva ca m-am inclus si pe mine aici) totodata, am mai spus ca in conditiile in care nu ne pricepem, este aiurea sa facem speculatii nefondate despre "aflilierea" euroncap la diversi producatori auto. si ca sa ii raspund si lui "mr" legat de siguranta activa, cu precizarea ca sunt niste parari personale: 1. evaluand nivelul de siguranta pasiva - putem avea o politica obiectiva de testare si evaluare a fiecarei masini. practic aceleasi teste sunt aplicate uniform atat in cazul unui Audi A8 cat si in cazul unui Logan. 2. sistemele de siguranta activa sunt f multe (pornind de la deja banalul ABS si terminand cu sistemul Pre-Safe de la Mercedes, sistemele radar care permit pastrarea unei distante constante fata de masina din fata, sistemul Line Assist - acopera unghiul mort, EFU, ESP, etc etc). In momentul in care evaluezi comportarea unei masini in curbe, la franare, etc - calificativele vor fi influentate de prezenta sau absenta unui asemenea sistem. Invariabil, masinile mai iefitine vor avea un rating mai prost in timp ce cele mai scumpe un rating mai bun. De asemenea, e posibil chiar acelasi model sa aiba un rating diferit in functie de nivelul de echipare. Consecintele ar fi: a. o zapacire completa a consumatorului ( cu 100.000 de ratinguri si o procedura complicata) b. abia atunci vom putea vorbi de lipsa de credibilitate si de o abrambureala totala dpdv metdologic In plus, majoritatea revistelor auto realizeaza teste de siguranta activa, masurand comportamentul dinamic al masinilor, astfel incat poti sa iti faci o idee destul de clara despre cum se situeaza un anumit model. Si un ultim argument: voi credeti ca cei de la euroncap nu s-au gandit la siguranta activa? Recomand o lectura a paginii http://www.euroncap.com/content/answers/faqs.php poate se va face ceva lumina...
  12. 28FUN

    Chevrolet Captiva

    Completare: Sa nu o luam personal, insa e o caracteristica a noastra (a romanilor) sa ne pricepem la toate si la nimic. Personal lucrez in cercetare (de piata) si vad zilnic cum o multime de directori care habar nu au ce inseamna ala market research se apuca sa isi dea cu parerea in cel mai neferici chip cu putinta despre o serie de probleme pe care nu le stapanesc deloc. Revenind la subiect: 1. Chevrolet Captiva dupa parerea mea are un rezultat meritoriu, fiind o masina moderna. Faptul ca exista si un Opel Antara pe aceeasi platforma poate fi o explicatie de ce a fost clasat peste media celorlalte masini Chevrolet 2. Daca euroncap nu ar fi fost o chestiune obiectiva, sunt convins ca ar fi fost contestat de unii producatori in mod public si cel mai probabil ar mai fi aparut alte organisme de testare care sa ofere o obiectivitate mai ridicata. Totusi, nu a aparut nimeni...Mai mult, unii au tinut cont de sugestiile euroncap, si-au modificat masinile si le-au adus pentru o retestare. De ce oare?...
  13. 28FUN

    Chevrolet Captiva

    Ideea e urmatoarea: euroncap e o organizatie mare, unde lucreaz o gramada de oameni si unde se invart o gramada de bani. fac testarile astea de o gramada de timp si pana acum s-au bucurat de sprijinul majoritatii fabricantilor din lume. Metodologiile de testare au fost dezvoltate in mai multi ani si dupa o gramada de teste, pentru a asigura o mai mare obiectivitate si pentru a evalua mai bine siguranta pasiva. Mai mult, unii constructori si-au inclus in reclame stelele de la euroncap (si nu au fost numai francezi, a fost si Fiat, si Honda, Mercedes, chiar si Dacia in comunicatele de presa). Daca nu aveau incredere in EuroNCAP Acum noi, o adunatura de internauti "specialisti", unii fara a lucra deloc in domensiul auto, apucam sa criticam modalitatile de testare a acelora si sa ii facem amatori, diletanti, etc...Mai mult, fara a fi intrat macar odata intr-un labotator de testare ne apucam sa facem sugestii de parca ne-am pricepe de-o viata. Bine ca suntem noi destepti si aia o adunatura de fraieri care ciocnesc masinile. Pe bune mai fratilor, voi va dati seama cum suna unele chestii pe care le spuneti!.
  14. 28FUN

    Chevrolet Captiva

    (oarecum offtopic) Dl. Zack - sorry ca sunteti dezinformat. Daca ati fi avut curiozitatea sa accesati site-ul cu pricina poate nu ati mai fi vorbit asa din auzite. Exista in acest moment 3 suv-uri care au 5 stele: BMW X5, Volvo XC90 si VW Touareg. Si pentru ca lucrez in research, cred ca nu va dati seama cine este EuroNCAP si ce fac ei de puteti sa sugerati ca ar fi afiliati companiei Renault (sau francezilor). O simpla analiza statistica ne va arata faptul ca sunt destul de multe marci de alta origine decat cea franceza care au masini de 5 stele (VW, Volvo, Saab, Toyota, Fiat, Alfa Romeo, Ford, Honda, etc) Iar faptul ca americanii fac masini mai proaste decat europenii este deja un fapt dovedit. Ce-i drept, sunt si mai ieftine, insa ieftineala asta este datorata unor factori.
  15. Salut, Daca ne uitam la ce modele de masini se vand in Europa de Est si mai adaugam faptul ca Aveo deja se va produce in Polonia, nu cred ca vor veni cei de la GM aici sa produca doar Spark sau doar componente, pentru ca ar fi cu mult sub limita de rentabilitate. O astfel de uzina in mod normal ar trebui sa produca cam 70-100.000 masini / an minim ceea ce nu e realizabil doar cu Spark sau cu Laceti, Evanda, Epica si altele. In schimb Ford are o motivatie mai puternica: 1. vrea sa isi mute liniiile de productie pentru Fiesta din Spania catre europa de est 2. Are o versiune Sedan deja in productie in India http://www.dancewithshadows.com/autoindia/...iesta-india.asp http://www.india.ford.com/servlet/ContentS...e&c=DFYPage Eu cam pot sa pun pariu ca din 2009 vom asista la Fiesta made in Romania
 

×
×
  • Create New...