Jump to content

nicusorbro

Membru
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About nicusorbro

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Pitesti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    MATIZ
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    AG 70 BRO
  1. Astazi am fost din nou la service pentru rezolvarea pornirii motorului. S-au urcat in masina, au introdus cheia in contact si imediat lampa ChecK a inceput sa licare cu intermitenta. Bineinteles ca dupa pornire, motorul a vibrat si apoi s-a oprit. Le-am spus sa schimbe releul pompei de injectie, sa masuram presiunea de benzina din rampa, IAC-ul, etc. Dupa introducerea masinii in service, s-a verificat pe scaner temperatura apei care a fost de 5 gr, a aerului de 5-6 gr, MAT-ul, senzorul TPS, timpul de deschidere la injector de 4 sec, avansul la injectie de 10' si celelalte. Apoi, s-au verificat tensiunile din cablurile de alimentare care vin la bujii - valori de 5 si 6 KOhmi- bune. S-a trecut la demontarea capacului de la delcou, iar acesta avea peria de carbune tocita la maxim, arc nici nu mai exista, totul era cocsificat. Bineinteles ca au schimbat capacul de la delcou. Ca sa fie siguri au schimbat si IAC-ul, apoi am pornit in probe. Dupa citeva zeci de metri, lampa de semnalizare a inceput sa se aprinda din nou cu intermitenta, motorul a vibrat si puterea a scazut. Prin metoda eliminarii, s-a trecut la schimbarea releului de aprindere de la cutia cu sigurante din compartimentul motorului. In sfirsit la probe a corespuns, spunind sa tin masina in urmarire si sa sesizez aparitia oricarui defect. In cursul zilei de azi, am constatat ca masinii i-a revenit puterea ca atunci cind era noua si cred prin schimbarea celor 2 componente sa fie bine.
  2. Azi 02.11.2006, am fost la service, au pornit masina la care avea montat scannerul,la care se aprindea ChecK-ul, motorul vibra. Nu a inregistrat nici-un defect. Apoi, au verificat contactele electrice, cupla de la calculator, sigurantele electrice, masele si nu au gasit nimic. Intre timp, motorul s-a incalzit si nu au mai aparut momentan defecte. In final, au zis ca nu au mai intilnit asa ceva, ca motorul sa functioneze defectuos la rece, iar la cald sa fie mai bine. Totusi, in parcurs lampa de semnalizare se mai aprinde, insotita de vibratiile corespunzatoare ale motorului si puterea scade.
  3. Da, au zis sa las masina noaptea la service si sa o pornim dimineata impreuna cu testerul pe ea, poate va aparea vreo inregistrare. Banuiau ca ar fi IAC-ul, dar nu stiau sigur. Sa vad miini ce mai spun.
  4. Am fost la service azi si au zis sa o aduc diseara acolo, sa o las o noapte si miine dimineata sa o pornesc cu dinsii cu testerul pus pe ea. Azi dimineata dupa ce pornea, se oprea imediat, dar dupa mai mulpe porniri si mentinere 15' din acceleratie, si-a revenit. La service era deja incalzita si au zis ca defect ca acesta nu au mai intilnit. Oricum, miine o pornim impreuna si vedem, isi dadeau cu parerea ca este posibil sa fie IAC-ul( motorasul electric pentru mentinere la relanti a motorului)
  5. Si la mine se manifesta acelasi fenomen : dimineata dupa pornire, motorul are vibratii si se opreste. Dupa ce se apasa acceleratia si se repeta comanda isi revine. I-au schimbat la service cele 3 injectoare, 1 supapa de vacuum, dar degeaba. Fenomenul se repeta de 2 luni. Au pus testerul si nu au gasit nici-un defect, asa ca au zis sa stau asa.
  6. De curind, dimineata la pornirea matizului, se produc vibratii si zgomote, se aprinde lampa de semnalizare Check si motorul se opreste. Dace apas pe acceteratie si pornesc de citeva ori isi revine. Astfel s-a manifestat duminica si luni, dar marti 31.10.2006 a mers bine. Cam de 2 luni apar aceste probleme.La service i-au schimbat cele 3 injectoare, 1 supapa de vacuum, dar fenomenul nu dispare. Au pus testerul si nu au gasit nici-un defect. Masina mai este in garantie pina pe 01.01.2007. Mi-au zis sa vin cu 2 saptamini mai devreme sa schimbe delcoul ca altceva nu stiu sa aiba.
 

×
×
  • Create New...