Exista date si despre modificarea motorului de 1,6l de pe Logan de catre cei de la Elia. O sa fac un material mai detaliat pe site turatii. Ce vad aici pe forum despre 200 km/h pe stand, sau mai rau, pe sosea, astea sunt pure fantezii (no ofense pt cei ce au postat). Am cam 6000 km cu Logan si atat la 1,4 cat si la 1,6, 175-180km/h, indicati pe bord, cu greu atingi, iar la viteza asta, sentimentul de siguranta cam dispare. Pt. cei care se grabesc sa ma catalogheze, sunt jurnalist auto de noua ani, deci nu fac afirmatii de pe trotineta. 200km/h pe stand se poate, dar in cazul asta nu se mai ia in calcul influenta aerodinamicii, deosebit de slabe a Loganului. Adica 200km/h pe stand = 175 km/h in realitate, datorita rezistentei aerului.
Cred ca, in ciuda multor afirmatii contrare pe care le-am intalnit, Dacia Logan ramane una din cele mai bune baze pentru un tuning reusit. Ieftina, motor Renault verificat, si timpul si romanii pasionati (si probabil si nemtii de la Elia) vor demonstra ca nu ma insel. Si fiindca sunt pe un forum Daewoo, la fel este si Lanos, pentru Daewoo, o excelenta baza de tuning. Daca s-ar fi vandut in Ro, Lanos ar fi facut furori. Dar nu s-a vrut. Asta e!
Bafta!
PS Apropo, cei care spun ca merg lejer cu 170 km/h cu Solenza, au dreptate. Insa Logan de 1,4, este fericire daca prinde 170. Aerodinamica, bat-o vina! Solenza e ca o racheta in comparatie cu Logan.