Jump to content

PuiuOK

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About PuiuOK

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/20/1978

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    puiuok@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    B-88-RBK
  1. Da , am spalat eu in acest fel motrul la o spalatorie de pe Dudesti . Motorul lasat la relanti. Nici o problema dupa spalare.
  2. Am sa ma uit si pe capac DA si plafoniera si orice altceva ( lampa portbagaj , proiectoare , faza lunga/scurta , a 3-ia lampa stop etc ). M-am uitat pe capac si nici nu mai stiam ca am scos siguranta de tot ( credeam ca am lasato asa arsa ). Corespunde notatiei AUDIO ( ING ) , nu stiu ce reprezinta. Am incercat doar faza cu faza lung cuplata fara sa rotesc de maneta SI FUNCTIONEAZA si alarma si inchiderea.
  3. Scuze daca s-a mai postat . Problema sta cam asa , Cielo EXE 2004. Eu l-am luat la 36000 km in 2006 si am acum 55000 km , problema care am sa vo descriu am constatat-o pe la cca. 42000 adica acum 1 an dar nu am postat pana acum ( acum mi-am adus aminte de ea ). Deci , am avut un bec ars de la far si l-am schimbat ,dar inainte de al schimba am zis sa ma uit si la sigurante sa vad daca nu este una arsa. Am avut dreptate , una de 10 A era arsa , inlocuiesc siguranta arsa cu un buna si ce sa vezi ? nu se mai arma alarma , adica inchiderea functioneaza dar nu mai se aude nici un sunet de armare a alarmei si chiar nu lucreaza deoarece am lovit roata si masina si nimic. Pun siguranta arsa la loc si OK , functioneaza . Repet procedura de 5 - 6 ori si degeaba , am renuntat si de 19000 Km am o siguranta arsa dar nu am nici o problema in rest ( dubios ) Aveti idee ce naiba se intampla ca devin curios Va multumesc
  4. PuiuOK

    Cumpar Cielo

    Tocmai am pus al meu EXECUTIVE la vanzare ( nu ca nu sunt multumit de el , dar dispun de o diferenta ca sa pot achizitiona altceva ). Eu il am la 5250 negociabil si poate ca am sa cobor pentru un membru al forum-ului pana la cca 4800-4700. Este din 2004 cu 54000 KM , A/C , Geamuri electrice etc Stii tu ce are un Executive din 2004 fara GAZ Contact puiuok@yahoo.com 0721 450 672 BUCURESTI
  5. Spune-mi si mie te rog daca ai portiunea de teava cu flansa aia in trei suruburi ( cred ca-i zice saxofon ). Daca da zii si un pret. Mersi
  6. aduc stelele..:)

    la multi ani

  7. Multumesc pentru raspuns . Acum asta este , am luato , montato , astepta sa cedeze si apoi iau originala. Daca zici ca ai schimbato si tu azi nu ai observat acelasi fenomen ? Sa miroase a incins foarte puternic ? Nu numai ca miroase dar degaja si foarte multa caldura de sub masina. Am vazut pe net o toba de inox la 260 RON BOSAL si 250 RON POWERFUL , se merita ?
  8. Folosind functia Search am gasit acest topic . Am aceeasi problema cu mirosul de toba incinsa.Am schimbat toba finala astazi la ora 18 si masina merge ca noua , nici un pic de zgomot , merg eu ca omu prin Bucuresti si la oprirea acasa de la ora 22 si 30 min. ce simpt , miros de incins foarte puternic , ma gandesc ca de la toba noua si sunt linistit deocamdata , dar totusi am dat fuga la PC sa va intreb pe dumneavoastra care aveti mai multa experienta daca este normal. Si acum completez ce spunea Radux referitor la preturi : Toba finala din magazin DAEWOO ( Romaneasca ) = 89 RON , manopera montare 30 RON la SERVICE si 15 RON mecanicul care a facut treaba. Poate asta este problema ca toba este confectionata intr-un SRL din Romania. Va multumrsc si astept raspuns ( si mai astept sa dispara si mirosul ) Era sa uit , tot cand am ajuns acasa am ridicat si capota la motor , merge perfect dar aceeasi problema , temperatura foarte ridicata dar fara miros.Este normal ca motorul sa fie asa de incins ? Mentionez ca decand am achizitionat masina 09-2006 nu am schimbat licidul de racire , doar am mai golit vasul si l-am reumplut.Pana acum mai desfaceam dopul de la vas si inafara de aburi nu iesea nimic , acum cand am inceput desurubarea a inceput sa iasa si licidul din vas ( fierbea ). MULTUMESC inca o data
  9. Multumesc pt ajutor si raspunsuri. Rezolvat problema. Am mers la un service pe Calea Vacaresti ( este linga locul meu de munca si am gasit deschis si la 18 ) A aerisit cilindru de ambreaj si a reglat surubul de la pedala. Intra in viteza ca noua , dar totusi mai am o nelamurire , acum nu mai am probleme cu vitezele dar am pedala de ambreaj prea sus. Este cu cca. 2-3 cm mai sus decat frana si acceleratia. Este incomod si tine foarte sus. Oricum este mult mai bine ca inainte , nu mai am senzatia ca rup pinioanele din cutie si pot sa schimb cu 2 degete vitezele.
  10. Am lichid in toate paharele , si problema a inceput de 7-8 zile. Cursa pedalei nu stiu daca sa modificat dar acum cam 45 zile s-a rupt arcul de revenire al pedalei de ambreaj. L-am cumparat si cred ca l-am montat bine. Poate arcul s-a rupt ca merg cu mabreajul calcat desi nu stiu cum vine asta ( asa mi-a zis cineva ) Multumesc pentru raspuns si mai astept si altele Mai am o intrebare daca nu deranjez Cred ca merg subturat , eu schimb la 3000 dar de obicei o tin in 2000 - 2500 Este subturat ? Daca da , ce se poate intimpla si ceturatii recomandati ?
  11. Mii de scuze daca s-a mai discutat dar nu stiu ce sa fac. Problema se prezinta cama asa : daca am motorul oprit nu este nici o problema indiferent de treapta in care vreau sa bag , merge ca noua si 1 si 2,3,4,5, marsarier. Daca am motorul pornit , intra cam greu si in 1 ,2,3,4,5 si nu mai vb de marsarier ca nu vrea deloc , parca se rup pinioanele in cutie , mai prinde cam o data la 15 incercari. Am ajuns sa opresc motorul ca sa bag marsarier. Ca sa intelegeti mai bine va prezint tipul de masina : Cielo Executive 2004 , fara GPL , 42500 km , servodirectie , servofrana , ambreaj hidraulic ( fara cablu ) , etc Nu prea am timp sa ma duc la service deoarece ies de la munca la 18 si 99 % din service-uri sunt off. Va rog mult care a-ti intalnit problema sa-mi spuneti ce ar fi sa stiu macar cu ce ma confrunt. Spuneti-mi si daca s-a rezolvat si ce se inlocuieste ( ma gandeam sa-mi cumpar ambreajul sa dureze mai putin in service daca ma duc eu cu el ). Va multumesc anticipat si astept raspunsuri. Mentionez ca sunt incepator in ale sofatului ( 11 luni ) si conduc cam sportiv ( cred eu ).
  12. Defecte CIELO Am luat un CIELO Exe 2004 la 36000 , decand l-am luat nu am bagat decat benzina si lichid spalare parbriz. Acum am 42500 si m-am gandit sa-i schimb ulei , filtre etc. Zis si facut. Am mers si am luat ulei DAEWOO Sintetic 113 ron , Filtru ulei , Filtru benzina , Filtru aer. Filtru aer l-am schimbat eu ( mentionez ca sunt incepator in sofat si este prima mea masina ). Pentru ulei , filtru ulei si filtru benzina am mers la un mic service pe Calea Vacaresti. Am ajuns in service si daca tot nu facusem nimic la masina mi-am zis ca nu strica sa arunc un ochi si la placute si ferodouri. NOROCUL MEU , roata spate dreapta pistonul din cilindru de frana a iesit cu ciocanul ( era blocat si plin de un strat maroniu , ca o vaselina uscata ). NU AVEAM FRANA PE SPATE Am mers repede la magazin si am luat placute 53 ron , Etrieri spate SAMKO 65 ron. Am revenit la baieti si am montat piesele noi si sunt mai linistit stiind ca am schimbat cele mentionate. Poate va este de ajutor celor din BUCURESTI : la mine pe strada exista un magazin DAEWOO micut care este deschis si SAMBATA si DUMINICA str. BREAZA , Sector 3 VITAN ( strada cu POMPIERII ) Magazinul este situat la curte si chiar daca este usa inchisa suni la poarta si iese omul. I-mi cer scuze daca v-am plictisit si sper ca magazinul respectiv va ajuta pe cineva cand in alta parte va fi inchis.
 

×
×
  • Create New...