Jump to content

adyc

Membru în rodaj
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About adyc

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Oradea
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    Bh-05-mfo
  1. Am interfata si am softul. Setarile sunt cele din imagine. Cand merg pe gaz imi da eroare la sonda lamda (a doua). Daca merg pe benzina eroarea dispare. Daca o trec pe gaz in mers (in sarcina) imi trece din nou pe benzina. Daca o trec la relanti, trece fara probleme. Atasez imaginile din soft. Poate sa-mi spuna cineva ce anume nu e setat bine? Cielo 2006 nu are senzor in vaporizator.
  2. Are cineva setarile si parametri care trebuie sa le am in soft-ul de Lovato? Mi-a resetat parametri mecanicul.
  3. Dar e lesinat rau de 1 luna, cand temperatura afara depaseste 28-30 grade. Daca pun si AC, plec de la semafor ca impins urmatorii 10-15m dupa care accelereaza foarte greu. Urca greu in turatie. Cu greu depaseste 100. Dupa ora 19 seara, alta masina. Aproape ca nu se simte deloc cand pun AC. Urca normal in turatie, 140 fara probleme. Diferenta dintre cele 2 situatii este foarte mare.
  4. Am suflat in ea de la dreapta spre stanga si nu permite trecerea aierului. Banuiesc ca asa ar trebui sa circule prin ea. In manual este imaginea si explicatiile de mai jos si o gramada de defectiuni in care se verifica supapa pcv. Nicio imagine cu pozitionarea ei.
  5. Salut, Cielo Executiv 2006 Imi puteti spune ce piesa e in imagine? Nu am gasit in manual. La magazin au spus ca nu au supapa PCV pentru Cielo, numai pentru Matiz. Aia de acolo prea seamana ca forma cu supapa PCV de matiz. Defectiune: Lipsa putere motor cand e cald afara.
  6. Da, stiu unde este canistra, stiu furtunele de la ea, am schimbat-o acum un an. Problema e ca atunci cand e cald afara si cobor panta, da benzina afara pe la furtunul care ar trebui sa traga aer. Furtunul de sub canistra. (mai sunt 3 furtune in partea de sus a canistrei) In mod normal la canistra ajunge benzina din rezervor sau doar vapori?
  7. Canistra de vapori are un furtun de cauciuc negru in partea de jos pe unde trage aer. Celalalt capat e in aer mai sus decat canistra. Daca masina o pun in rampa/panta cu botul in jos si e cald afara acolo picura benzina. Eu ma gandeam ca in rezervor este o supapa care se deschide cand este presiune in rezervor si lasa doar vapori sa ajunga in canistra nu si benzina. Electrovalva care duce vaporii din canistra in galerie tzacane, pare sa functioneze. Asa arata sub masina, pe caldura dupa ce cobor Piatra Craiului. Este partea din fata sub canistra.
  8. Salut, eu am o problema cu canistra de vapori, desi am inlocuit-o anul trecut. cielo euro 3 motor ecotech 2006. Pe la furtunul de aerisire curge benzina daca masina sta in rampa, inclinata spre in fata. Nu este o supapa in rezervor care se deschide doar in cazul in care exista presiunde de vapori in rezervori si deschide calea spre canistra?
  9. Salutare. Am un Cielo 2006 cu instalatie gpl lovato din fabrica 100.000 km. In noiembrie 2016 am schimbat urmatorele: - butelia, inlocuita cu una similara - filtru gaz - bateria Dupa 3-4 luni am observat ca mergand pe gaz a crescut foarte mult consumul de benzina, consumul de gaz ramanand identic. Am crezut ca se pierde benzina pe undeva si am inlocuit tevi tur/retur + filtru de benzina (se vedea la capetele filtrului urme de benzina). Am verificat vizual rezervorul de metal si nu se vede nicio urma de scurgere de benzina. Daca am facut plinul la benzina pana in buza, o parte din benzina curgea in canistra de benzina care se afla langa roata stanga si pe un furtun era evacuata sub masina. Am schimbat cansitra care de altfel e un filtru de carbon pentru vapori. De atunci nu am mai facut plinul pana in buza. Am pus releu pe pompa de benzina, pentru a decupla. Am verificat prin scoaterea furtunului care merge la injectoare. Am verificat alimentarea de la emulatorul injectoare gpl. La prima verificare nu am avut tensiune. Am scos emulatorul si l-am conectat inapoi. Am tensiune. Consum benzina cand merg pe benzina 8.8 l cu AC pornit oras. Consum gaz 12 l cu AC pornit oras + 2-3 l benzina !!! Consumul gpl scade inafara orasului la 9l. Stiu ca conteaza nr de porniri dar scade simtitor benzina mergand pe gaz si inafara orasului. Din calcule 1-1.5 l la 100 km parcursi. In Oradea la sevice cei de la gaz ma trimit la benzinari, benzinarii la gazari. Mai am o problema care nu stiu cat conteaza in schema. Cred ca clapeta de la ventilatie e blocata pe dezaburire. Indiferent daca comut pe interior, aerul da si pe parbriz. Dezaburirea creste consumul de benzina sau are vreo legatura? Emulatorul injectoare gpl la o functionare defectuoasa poate sa dea efectiv alimentare dubla cu combustibil? Ce sa mai verific?
 

×
×
  • Create New...