Jump to content

Squirelex

Membru în rodaj
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About Squirelex

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    TGV
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo 1.2
  • An
    2007
  1. Vă salut! Am remarcat că mai exsită un topic la fel și aș fi scris acolo ca să nu umplu secțiunea degeaba, dar nu am reușit să postez acolo. Îmi cer scuze în avans. Am un Chevrolet Aveo 1.2 8v care nu mai pornește la rece. Este nevoie de 3-4 chei și după ce pornește, relatiul stă la 400 și fluctuează. Dacă o accelerez, motorul se îneacă și moare. Am schimbat bujiile, am verificat filtrele care sunt ok și am schimbat antigelul pentru că era maro. După ce am făcut engine flush, antigelul nou s-a făcut maro după 5 minute. Mașina pornește la sfert dacă motorul este cald. I-am luat o compresie și am 8, 8, ,8.7 și 9.3. valorile sunt cam inegale iar antigelul maro îmi indică că intră ulei în instalația de răcire, deși uleiul este la nivel fără să se schimbe și nu are emulsie. Pe tester singura eroare este P0300 cu rateuri multiple aleatorii. Aveți vreo idee? Bănuiesc garnitura de chiuloasă sau segmenții, dar vreau să fiu sigur înainte de a face motorul bucăți. Mă gândesc și la sistemul de admisie care poate să nu meargă bine la rece din cauza unui senzor, dar fără eroare generată e doar o bănuială. Vă mulțumesc!
  2. Prefer un răspuns care să mă ajute, nu ironii. Având în vedere că lonjeroanele sunt întregi, motorul neatins și până și farurile întregi, nu pot spune că a fost grav. Nimeni nu a fost rănit, masca față s-a spart iar aripile s-au strâmbat ușor de la șoc la terminațiile din față. Le-am schimbat pentru că nu se mai meritau îndreptate având în vedere că am găsit unele în stare bună la sub 90 de lei de la dezmembrări. În schimb, airbag-ul a făcut ce trebuia să facă, a sărit. Probabil avea ceva senzori în mască sau în zona măștii. De aici și întrebarea mea. Unde sunt senzorii? De avut, sigur are, dar nu îi găsesc.
  3. Dacă tot am topicul deschis, întreb tot aici. Și îmi cer scuze pentru post multiplu. Aveți idee unde are Chevrolet Aveo senzorii de airbag? Sau dacă are? Am avut accident frontal cu mașina, airbag-urile s-au deschis, toate cele. Treaba e că atunci când am schimbat aripile și masca față, nu am găsit niciun senzor și nu a rămas nicio mufă decuplată la montare ca să zic că aia era pentru senzor. Vreau să refac sistemul de siguranță și nu știu de unde să încep. Degeaba pun alte airbag-uri dacă în caz de ceva nu se mai declanșează. Și încă ceva, computerul de airbag se poate reseta? Sau trebuie schimbat?
  4. Am rezolvat problema cu servo. Cureaua de accesorii nu mai antrena pompa cum trebuia. Era atât de slabă încât patina și de aici reieșea și sunetul. Întrebam de centuri pentru că ale mele s-au blocat în urma unui accident ușor și speram să găsesc unele în stare bună pe la dezmembrări. Am văzut destule Cielo-uri întregi cu centuri bune și m-ar tenta să iau de pe un Cielo.
  5. Salut. Am și eu o problemă și o nelămurire. Îmi cer scuze dacă s-a mai discutat, dar nu am găsit nimic asemănător. Problema ar fi la direcție, când iau de volan stânga-dreapta, servodirecția scoate un zgomot infernal și vibrează puternic volanul. Aveți idee de la ce ar putea fi? Iar nelămurirea este dacă se potrivesc centurile de pe față cu cele de la Cielo sau alte mașini Chevrolet/Daewoo. Mulțumesc.
  6. Mersi. Am verificat cu o alta boxa asa cum mi-ai sugerat si am constatat ca am ambele boxe arse, desi nu imi pot da seama cum s-au putut arde.
  7. Salut. Sper ca postez bine, am nevoie de putina indrumare. Aveti idee de ce nu ar mai putea functiona boxele spate de pe un Chevrolet Aveo sedan 2007? Am umblat la sistemul audio si balansul este echilibrat fata/spate, nu e din sistem. Am dat balansul doar pe spate si tot nimic, absolut niciun sunet, niciun gajait. Ceva idei ce as putea face si cum as putea sa identific problema? Nu cred sa fie de la legaturi, ar fi mers doar una sau macar ar fi gajait. Nu s-a ascultat muzica cu volum ridicat in masina si nu s-a forjat in ele, ma indoiesc sa se fi ars.
  8. Mersi, m-am gandit ceva si la posibilitatea asta. Dar pe de alta parte, kilometrajul nu ar trebui sa fie inregistrat de computer si nu de ceasuri in sine? Ma gandesc ca ceasurile doar redau datele deja inregistrate de computer. Incerc sa ma gandesc la toate variantele inainte sa incep sa "operez" ceasurile.
  9. Salut, Sunt nou aici, dar am citit o mare parte din postarile voastre si mi-a trezit o curiozitate. Se pot schimba ceasurile cu totul? Parca prefer sa iau ceasuri SH full decat sa le ciopartesc pe cele actuale. Mufele am vazut ca sunt la fel, dar nu stiu daca ar merge, imi e sa nu dereglez kilometrajul sau sa provoc alte nereguli. Scuzati-ma daca s-a mai scris despre asta, nu am apucat sa parcurg toate postarile.
 

×
×
  • Create New...