Jump to content

becheru

Membru în rodaj
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About becheru

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Craiova
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Lacetti
  • An
    2007
  1. Martorul a fost resetat la fiecare schimb. Cat despre circulat, am facut 1500 de km in oras. Am incercat resetarea contorului, in zadar problema a reaparut. In speranta ca era vorba doar de un senzor defect, am mers cu martorul "Change oil soon" aprox. 3 saptamani pana cand s-a aprins martorul pentru de presiune al uleiului. Am rezolvat problema temporar, am schimbat uleiul cu Motul Xclean, avand standardul dexos 2. De asemenea am adaugat si aditiv Duralube. Spun temporar, pentru-ca zilele acestea mi s-a aprins iar martorul "Change oil soon", dupa aproximativ 2 luni, ~1000km de mers in oras. Precizez ca nu exista pierderi de ulei, joja prezinta acelasi nivel.
  2. Am auzit nenumarate "povesti" despre uleiuri contrafacute, insa nu pot sa ma pronunt, este o posibilitate. Ma gandeam sa folosesc Castrol Edge Titanium Turbo Diesel impreuna cu un tratament de la Dura Lube la urmatorul schimb. A mai folosit cineva acest ulei si/sau tratamente Dura Lube? Multumesc anticipat!
  3. Ziua buna. Detin un Lacetti Diesel din 2007. Zilele trecute s-a aprins martorul "Change oil soon". Masina are 139 000 km, ultimul schimb de ulei a fost facut la 136 000 cu Castrol Magnatec 5w40 DPF la inceputul lunii August 2016. Ca stil de conducere adopt unul moderat cu schimburi de viteza in jur de 3000 rpm. Folosesc masina in oras, majoritatea pornirilor fiind la rece iar drumurile sunt relativ scurte. De asemenea trebuie sa precizez ca anterior cumpararii, masina a stationat aproximativ 2 ani. Este posbil ca aceasta stationare prelungita sa aiba ca urmari uzura grabita a uleiului? Multumesc anticipat!
 

×
×
  • Create New...