Jump to content

Gabriel M

Membru
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About Gabriel M

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    2000
  1. Motor X20DTL, 236000km AC functional, geamuri electrice fata, oglinzi cu reglaj electric-incalzite, 2 airbag, ABS. ITP valabil 2010, schimbate inaintea efectuari ITP-ului: amortizoare noi, cauciucuri noi, discuri frana noi+placute, saboti,cablu frana de mana, caseta directie, debitmetru aer nou, un suport motor nou si ceva bucsi pe spate care se schimba foarte greu . 3400 euro cu plinul facut. 0763331637 Gabi.
  2. Un pic peste 1000 de km, nivelul constant si important nu mai am pierderi (fara sa remediez ceva) pe unde era ulei pe motor, acum este uscat! Se pare ca cu cat e mai uzat motorul, trebui schimbat uleiul folosit.
  3. Am aproape 200 000. Durata de viata a motorului nu stiu care este! La 10000 km cu 5w30 (elf) in motor, cu pierderile pe care le are( nu mari) mai gaseam un litru in motor la schimb. Iar din cauza pierderilor dupa un drum de peste 250 km se facea o pata sub ea de aproximativ 10cm, in rest nu ramaneau urme sub masina. Am incercat 10w40, 15w40 acum urmatorul. De fiecare data completez 2 litri intre schimburi. Acum vreau sa merg maxim 6000km. Daca am catalizator nu ar trebui totusi sa scoata fum?
  4. Cum trebuie sa alegem uleiul? Principalii producători de uleiuri, inclusiv Compania Petroliera "LUKOIL", clasifica si marchează produsele in conformitate cu standardele internaţionale SAE si API, ceea ce uşurează aprecierea nivelului calităţii acestora. Dealerul, cu ocazia lansării comenzii de uleiuri pentru vnzare, sau cumpărătorul, cu ocazia alegerii uleiului pentru o anumita maşina trebuie sa rezolve următoarea problema "ce ulei trebuie sa aleg"? In practica internaţionala funcţionează regulile generale de alegere a uleiurilor de motoare. Pornind de la cerinţele motorului maşinii dumneavoastră si cele de temperatura ale mediului nconjurător, uleiul de motor se alege pe baza a 2 criterii principale: - vscozitate conform clasificării SAE; - nivelul caracteristicilor de exploatare API sau ACEA. Vscozitatea si dependenta acesteia de temperatura intr-un interval larg (de la temperatura mediului nconjurător la momentul pornirii la rece in timpul iernii pana la temperatura uleiului in cazul sarcinii maxime a motorului in timpul verii) sunt unele din principalele caracteristici ale uleiului de motor. Pentru motoarele a căror construcţie este diferita, intervalele de temperatura care asigura capacitatea de acţiune a uleiului din aceasta clasa conform SAE se deosebesc substanţial. Acestea depind de puterea demarorului si mulţi alţi factori de construcţie, tehnologici si de exploatare. In cazul parcurgerii de ctre maşina pana la 25% din durata proiectata de exploatare a motorului (motor nou) trebuie folosite uleiuri din clasa SAE 10W-30 sau 5W-30 (multigrad). Intervalele tipice ale capacităţii de funcţionare a uleiurilor, cele mai des utilizate, de iarna, vara si multigrad In cazul parcurgerii de către maşina a 25-75% din durata proiectata de exploatare a motorului (motor in stare tehnica buna de funcţionare) este oportuna folosirea uleiurilor din clasa SAE 10W-40, 15W-40 - vara, SAE 5W-30 si 10W-30 - iarna sau SAE 5W-40 (multigrad). Pentru parcurgerea de către maşina a peste 75% din durata proiectata de exploatare a motorului (motor vechi) trebuie folosite uleiuri din clasa SAE 15W-40 si 20W-50 - vara, SAE 5W-40 si 10W-40 - iarna sau SAE 5W-50 (multigrad). Se produc uleiuri sintetice de motor din clasele de vscozitate SAE 0W-30 si SAE 10W-60 pentru folosirea la temperaturi sub -400? si, respectiv, peste +500?. Spre deosebire de clasificarea API, oricare membru ????, in completare la cerinţele unitare ale clasificării uleiului poate sa propună cerinţele sale specifice prin introducerea de testări suplimentare pe motorul de construcţie proprie sau testări speciale pentru determinarea compatibilităţii cu piesele tehnice din cauciuc, sau testări pentru determinarea perioadei de schimb a uleiului, etc. Astfel de cerinţe suplimentare se expun in specificaţiile firmelor pentru uleiurile de motor. Cea mai mare răspndire a căpătat-o specificaţia pentru uleiurile de motor ale firmei Daimler Chrysler (de ce). Concordanta uleiurilor cu un anumit nivel al cernitelor conform API, ACEA, specificaţiei "Mercedes-Benz" (MB) sau "Volkswagen" (VW) permite evaluarea in mod obiectiv a calităţii uleiurilor de motor finite, oferite de diferiţi producători autohtoni si străini. Raman cu semne de intrebare... eu ma incadrez cu motorul la peste 75% din durata de exploatare, deci o sa incerc 20W50!?
  5. Am gasit luneta sparta la al meu tico intr-o dimineata. Repede cauta alta, telefoane, din diverse motive de necomunicare am si in plus! La vanzare, 90 lei. (pret factura 175 lei).
  6. Aduc stelele....:)

  7. Foarte frumoasa masina din WTTC. Urmaresc de cativa ani campionatul, cel mai spectaculos dupa parerea mea din automobilism, chevroletul sa miscat foarte bine anul acesta. Crestearea in campionat se face repede, Seatul este un exemplu bun. Andy este cel mai calculat pilot poate si prin faptul ca este britanic. Cum ati vazut campionul este cel ce puncteaza mereu, constant, nu cei care au numai victorii. BMW a avut 6 in linie cu E46.
  8. Goodyear NCT5 4 bucati, 45ron bucata. Dunlop sport 205/60/16, 20 ron bucata, 5 bucati.
  9. Cumpar motoras reglaj far pt. tico, dreapta.
  10. Cumpar far dreapta Tico SH. 0721656901
  11. Motorul de tico cedeaza greu, ulei vad ca multi folosesc elf, am pus si eu elf da 5 w40.
  12. Pai am sunat si au zis ca au unele si vin perfect! alx: Nu cita integral mesajul precedent. Multumesc!
 

×
×
  • Create New...