Jump to content

juktorul

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About juktorul

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero
  • An
    1987
  1. Scuze, tensiunea la TPS nu era de 5V la deschidere maxima a clapetei...si da lipsea masa atat la TPS cat si la MAP.
  2. Necunoscute sunt caile masinii mele ) Da, lipsa de masa genera tensiune scazuta la senzorul MAP, nu primea 5V la deschiderea maxima a clapetei asa cum este normal, aerul nu era dozat asa cum trebuie, si de aici caderile de turatie, "dadea in nas".
  3. Salut. Mi s-a intamplat ca intr-o zi ploioasa sa-mi moara stergatoarele, mai intai cel de pe dreapta (din cauza mecanismului care s-a rupt) si apoi si cel de pe stanga (l-am observant eu ca se cam chinuia sa mearga din cauza mecanismului rupt care forta motorasul)...motorasul nu mai zicea nimic. Acum am demontat stergatoarele, intradevar mecanismul era rupt si o tija se desfacuse si ramasese blocata acolo. M-am gandit ca s-a ars si motorasul dar cand l-am probat direct la baterie punand + si - la cei 2 pini verticali (marcati cu rosu in imagine) surpriza, se invartea. Acum nu inteleg de ce atunci cand conectez mufele si actionez maneta stergatoarelor nu zice nimic, nici pe intermittent, nici treapta1 nici treapta 2. Siguranta am verificat-o. Sa fie oare din cauza releului?...care am vazut ca inca face "click", chiar l-am desfacut si nu pare sa fie nimic ars prin el. Ce pot sa va mai zic este ca in orice pozitie a manetei am in jur de 12V pe unul din pinii orizontali (marcat cu albastru in imagine). Merci!
  4. Salut si scuze ca revin asa tarziu cu un update. Problema mea s-a rezolvat pana la urma, cauza: lipsa masa (-). Deci era o problema electrica si foarte foarte greu am gasit un electrician care sa ma ajute. Chiar si cel care m-a ajutat a stat cam o zi intreaga ca sa rezolve. Solutia a fost 2 legaturi la masa in fata, stanga unde sunt ceva relee + dreapta unde este ECM-ul. Practic minusurile care duc la semnalizarile de pe aripi au fost conectate la masa.
  5. Salut. Am facut testul pt injectoare.Nu-i nici asta problema. Chiar nu a mai patit nimeni asa ceva?
  6. Ok. O sa incerc dar cred ca nu e asta problema, am facut ceva de genul prin scoaterea pe rand a fiselor si de fiecare data s-a vazut schimbarea in rau.
  7. Fratilor va rog ajutati-ma, nu stiu ce sa mai fac, ce sa mai schimb ca sa scap de problema asta. Motorul da rau in nas, sta la relanti dar nu pot sa accelerez mai puternic ca imediat da sa moara. Daca scot furtunasul de la senzorul MAP se accelereaza cum trebuie, dar nu mai are aceeasi putere si trebuie sa stau mereu cu ea accelerata la peste 2000 ture ca sa mearga. Mai nou am observat ca daca dau drumul la incalzire luneta + oglinzi, turatia scade pana moare motorul. Am facut si cateva video-uri poate va ajuta sa intelegeti mai bine problema: https://youtu.be/2iAtvvgBhCY https://youtu.be/HDeGu1esGFk https://youtu.be/nneiOZOh5q0 Daca a mai intampinat cineva aceasta problema rog sa-mi spuna si mie cum a rezolvat. Multumesc!
  8. Cea din interiorul delcoului?..nu te referi la bobina de inductie nu? Pai daca motorul porneste se poate sa fie asta problema? Cum as putea sa o verific?
  9. Pompa de benzina am schimbat-o anul trecut. Ea baga, se si aude bazaind...
  10. Salut. Evident am si eu niste probleme cu espero al meu 1.8 din '97 si sper cs o sa gasesc un raspuns aici, cu ajutorul vostru. Primele semne au aparut la drumuri lungi cand scadeam viteza de la 100 la 20 km/h scadea turatia, motorul tremura si se oprea. Cand incercam sa-l repornesc nu pornea niciodata din prima, doar dupa cateva incercari pornirea fiind insotita din nou de trepidatii. Asta pana cand la un moment dat nu am mai putut sa plec cu ea de pe loc din cauza ca daca apasam pe acceleratie motorul murea efectiv, in loc sa se accelereze turatia scadea pana murea. Solutia de moment a fost sa scot furtunasul de la senzorul MAP si sa merg asa cu ea. Nu mai avea aceeasi putere, dadea sa moara pe la 1700 rotatii dar daca treceam de 2000 mergea. I-am inlocuit bujiile, fisele, capacul de delcou, rotor (pipa), senzor MAP, valva EGR, supapa comanda aer (IAC), toate noi dar tot nu merge. I-am facut si reset ECM si initializare IAC. Porneste dar nu reuseste sa ramana la relanti, scade turatia pana moare iar daca o accelerez puternic face urat chiar si 'explozii'. I-am scos mufa de la potentiometrul CO si vad ca parca se comporta mai bine, sta la relanti dar tremura din toate oasele. Daca ii scot furtunasul de la IAC sta la relanti dar mai sus de 2000 de ture da sa moara. Va rog daca ati mai patit asa ceva sa-mi spuneti si mie cum s-a rezolvat. Sa incerc oare si schimbarea potentiometrului asa cum a facut cineva mai sus? Multumesc in avans pentru raspunsuri.
 

×
×
  • Create New...