Jump to content

willi

Membru
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About willi

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    daewoo
  • Model
    matiz e
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    B-37-WDB
  1. In urma constatarilor celor de la Raver Service si Daewoo Craiova au decis inlocuirea chiulasei si a celor trei pistoane cu unele noi. Pistoanele sint ceva mai usoare decit cele originale si nu prea inteleg de ce aceasta a fost optiunea lor si nu au pus acelasi tip de piston ca cele gasite in motor. Oricum, dupa reparatie masina are cam acelasi mers, relantiul este neregulat. Mi-au spus apoi ca de fapt merg fara supapa egr deoarece nu este buna si au facut comanda de una noua pe care o vor schimba miine. Sincer am obosit... Intelege cineva cam ce naiba se intimpla cu motorul meu ?
  2. Fratilor, surpriza mareeeee... Mi-au desfacut motorul ca nu se mai putea, vibra prea urit, iar reprezentantul de la Craiova a dat ok-ul pt desfacere.Ce credeti ca au gasit... un piston diferit, de alta greutate. Acesta era motivul pt care nu reusea nimeni sa-i regleze relantiul. Doua pistoane aveau marcaj in cap Y1 si unu Y2. Si de aici a inceput distractia. Nu va mai spun de reactia celor de la Craiova...
  3. Am cumparat in iunie 2004 un Matiz E, nou. De prima data am sesizat un mers usor intrerupt al motorului. Scuzele au venit imediat: sa mai asteptam sa se aseze motorul, asa sint motoarele in trei cilindri,cred ca vi se pare, etc... Au trecut doi ani si trei luni, 33.000 km. si am in continuare aceeasi problema, doar ca sa accentuat. Intr-un mers constant al motorului nu se simte nimic, daca opresc la semafor, sau undeva unde stau cu motorul la relanti mai mult de 30 sec. incep vibratiile iar motorul merge in doi cilindri dar nu continuu, isi revine apoi cade iar, dar nu face "fite" acelasi cilindru. Pina acum am schimbat: - injectoare -bujii (de 4 ori) -senzor acceleratie -iac -fise bujii -galerie admisie Au fost curatate de "n" ori egr-ul si delcoul. Delcoul a fost chiar inlocuit cu unul nou doar pt o proba, dar nu s-a modificat nimic in mersul masinii. M-am saturat citi bani am bagat in ea fara nici un rezultat si m-am saturat mai ales de nesimtirea mecanicilor ce te fac sa te crezi prost cind tu stii sigur ca ai dreptate. Am luat-o in leasing si ma dispera faptul ca am cumparat un rebut la pret de lucru bun. Ma puteti ajuta cu un sfat ?
 

×
×
  • Create New...