Jump to content

katz

Membru
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About katz

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    iasi
  • Auto
    daewoo
  • Model
    nubira 1
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    is-03-WLX
  1. ... Presupun ca revine la 900 de ture in viitorul apropiat nu ? Adica se echilibreaza ala.
  2. Am fost la mecanic(doctor). Am schimbat capat bara, si vre 2 bucse pe acolo. Acu nu mai trancane. Am pus bujii de alea cu 1 singur tuspic care face legatura la electrod(alea vechi aveau 4). Si am mai schimbat filtru de benzina. Chestia ca la filtru nu am mai scos nici 1 siguranta nimic. Am pus frumos filtru acolo, l-am montat corespunzator. Am curatat oleaca IAC ala ca era inegrit si plin de ulei negricios. I-am dat un reset la computer, si ...mergea in 1200 ture. Oare sa fie de la bujii, de la filtru, am mai accelerat oelaca. si am inchis. Dupa putin timp i-am dat din nou chieie si acum merge la 950 ture.(inainte avea 900). Nush ce sa zic, poarca ar merge putin mai binishor, da nu considerabil. Dar orcum e bine si atat. Cu o benizna carera 100 de aia ar trebuie sa zboare. Deacu polish si zona. P.S. Cica o pompa de servo e cam 9 milioane. Scump , scump.
  3. A...filtrul de benzina. Sigur e ala infundat rau de tot. Nu prea stiu pe unde e. Cam prin ce parte a masinei este ? (sub masina sau pe peretele de la bord de sub capota ? Maine ma duc sa iau bujii de care mi-a recomandat. Cu tot cu fise, cu toate ca arata bine. Da le schimb sa am inima impacata.
  4. Smart clar tata. Ca sa nu calculam provienenta si siguranta. Ia rasa nu corcitura
  5. Eu o am cumparata de la cineva, acel cineva o are de la alt cineva. Nu as putea spune exact ce s-a schimbat si cand. Chestia ca filtu de aer nu are praf, si ce mai este de schimbat nu arata a 95 000 de kilometri. Chestia ca daca ii cumpar eu si injectoare noi, pun pariu ca tot asa merge. Aste-as masini capcana.
  6. Uleiu e 10w40 si cred ca merge si un 5w40 dupa ce ii pun un flush engine. Nu papa deloc ulei si nici nu se inegreste asa repede. In schimb miroase putin a benzina, dar cred ca e normal.
  7. Am spalat la motor bine, am scos si scutu ala de plastic de pe la roata ca sa dea bine acolo.Cel mai probabil e de pe la vreoun semering ceva. Il rezolv eu pan la urma.
  8. Am 1 nubira si tot asa "puturasa"... 1.I-am curatat injectoarele la presiune cu carb cleaner de ala. No sa va vina sa credeti ce infundate si ce negreata au...de la benzina, categoric. 2. Am prajit, fiert, pus in acid bujiile, erau ca noi, degeaba. E cam degeaba, mosmaiala asta, nush de la ce poate fi problema asta. Are 96 de mii de kilometri. Am observat ca daca pun benzina de la omv carera 100 parca se infinge mai bine dar o consuma prea repede. Cand pun de 99+ sunt aceleasi performante ca cea de 95. M-am hotarat, o aranjez, o polisez, o fac frumoasa si tiva pe tava. Nu mai am nevoie de masini de astea coreene, loganuri sau alte jafuri.
  9. Am si eu mari probleme la nubira 1 mea... La servo, cand trag maxim stanga incepe celebrul carait. Orcum evit de fiecare data sa fortez stanga. Imi pierde lichid de la pompa de servo cred. Orcum el se vede cel mai bine pe compresorul de AC, care daca nu ma insel e sub pompa. La mine nivelul de lichid din borcan e cu mult sub nivelul MIN. Am pus odata de am completat pana aproape de MAX si in 2-3 zile era varza sub capota. Uleiul care se prelinsese si pe curea isi facuse de cap. Pe langa patinatul curelei , era ulei si pe radiator, si pe capota, peste tot unde putea arunca. Asa ca il tin acolo sub MIN ca ii place. Azi ma duc cu ea la doctor sa vad care-i treaba ca nu se mai poate. Din cate am observat la servodirectie este o problema la DAEWOO.
  10. Am reusit de am curatat injectoarele cred ca acum juma de an dar nu am mai intrat pe forum. Procedura: - scos toate injectoarele...erau negre la gaurelele alea...abia se mai vedeau. - am stropit cu putin "carb cleaner" si le-am lasat asa la inmuiat. - am pus un stutz de ala de la camera.(valva de aia nush cum ii mai zice) - am umplut cu carb cleaner valva aia si cu un compresor de aer am bagat presiune pe rand la fiecare injector conectat cu 2 fire la baterie, tacanindu-l (deschis inchis) - 3 erau relativ curate...pulverizau. Unul era infundat...."pisha" . dupa cateva umpleri a valvei aleia cu carb de ala s-a dat drumu. Dupa mine mare realizare nu s-a facut...chiar daca un injector era infundat rau. Deacu ma gandesc la pompa aia de benzina sa nu aiba mal gros... Sper ca ati inteles procedura...in 2 cuvinte: Am bagat liquid de curatat carburator la mare presiune prin injector tacanindu-l la baterie.
  11. Are cineva idee la o nubira 1 motor de 1.6 16v cum pot verifica uleiul la cutie ? Cutia e cam naspa...la schimbator... intra in viteze putin cam greu...si mai greu din a 3-a in a 2-a adica descendent..(tre sa trag tare) si la rece iarna abia intra in a 2-a(chiar odata am crezut ca s-a stricat cutia ca nu mai intra deloc...asta pana s-a incalzit putin motorul...)
  12. Sorry pentru limbaj. Am sa incerc si metoda cu curatare (detergent) , dar nustiu daca o sa am bani de un plin... Am sa calculez eu cumva... Orcum iti multumesc pentru sfat. Pana la urma ii pun eu dero in rezervor.
  13. am o mica mare problema cu sistemul de injectie la o nubira I din '99... Asa deci: -apas putin cablul de acceleratie(o fractune si foarte putin...abia il tacanesc oleaca) si dupa cam 2 sec sa zic asa..incepe sa se tureze vizibil mai mult decat ar trebui(prea mult) -dak apas pedala fund...dupa cam tot 2 secunde...incepe sa se tureze... -intre viteze ramane turata...la fel si la relantiu dupa ce calc acceleratia... Am intrebat la service care e problema...iar acolo un baietas mi-a zis: curatare injectoare cu ultrasunete...800 de mii... Stiti voi care ar fi treaba? E nevoie sa ii dau ultrasunte? sau ar fi o alta cauza a defectiunii? Nu de alta da am o presimtire ca ultrasunetele alea o sa fie degeaba... P.S. masina are la bord 90 de mii de kilometri...(sunt al treilea posesor deci...sigur s-a dat inapoi kilo...urme pe suruburi cadran)
 

×
×
  • Create New...