Jump to content

s7ar

Membru în rodaj
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About s7ar

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/14/1990

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    2000
  1. In seara asta am schimbat contactul, care oricum trebuia schimbat. La contactul vechi, cheia o puteam scoate dupa ce porneam masina, volanul nu se mai bloca, mai era si chestia aia cu clema de prindere a contactului electric pe cel mecanic, etc. Dupa o tura cu masina, cca 30 de minute, nu s-a intamplat nimic. Motorul nu mai murit si nici nu a dat in nas. Posibil sa fi fost de la contact ? P.S : Pe firul rosu al contactului vechi am dat de un fir albastru. Firul albastru era legat de cel rosu, fara sa-i intrerupa circuitul celui rosu. In inghesuiala aia, si doar cu un blitz de la telefon ( m-a apucat putin noaptea ) , n-am reusit sa-mi dau seama unde se duce firul albastru. Sa fie alimentarea casetofonului ? Cand pun fata casetofounului, acesta porneste fara sa pun contactul, deci e alimentat permanent la 12v. Pe firul rosu de la contact banuiesc ca sunt 12v permanent, nu ? Fara firul albastru legat, masina a pornit, mergea absolut tot, dar nu mi-a trecut prin cap sa probez si casetofonul. In fine, firul albastru l-am legat si la contactul cel nou, exact asa cum era inainte. Mai caut maine sa vad pe unde se duce firul ala. P.S2 : Multumesc pentru raspuns. Singurul raspuns dupa cateva zile bune ! Sa auzim numai de bine !
  2. In primul rand : Salutare !! Sunt nou atat pe aici,atat pe forum, cat si intr-ale soferiei si mecanicii ! Imi pare rau ca in loc sa postez in categoria "masina mea" sau sa ma laud cu Tico al meu, vin si postez aici in "topicul cu probleme" Nu stiu daca postez in locul potrivit pentru problema mea, dar in alta parte nu sunt lasat sa deschid topic nou. De curand am cumparat un Tico din 2000, de la un individ. Masina o am de aproximativ 3 luni, iar in ultima perioada ( cca 2 saptamani ), a inceput sa imi faca probleme. Dupa cum urmeaza, problemele ar fi : 1. In treptele 1,2 si 3 masina "da in nas". In treaptele 4 sau 5 acest lucru nu se intampla, sau nu sesizez eu. De curand a inceput sa dea si rateuri. Tocmai astazi mi-a dat unul de toata "frumusetea". Cand am luat masina, motorul tremura foarte rau la relantiu, si un posesor de Tico si-a bagat putin nasul pe la un reglaj al carburatorului si l-a facut sa nu mai tremure. Despre consum nu pot sa zic nimic, inca nu i-am facut un calcul de consum. De cand a inceput sa dea in nas si sa dea rateuri, m-am gandit ca ar fi de la carburator ?! Poate un gunoi ceva, nu stiu. M-am documentat putin pe forum si am vazut ca problema s-ar putea rezolva prin curatarea carburatorului. Am cumparat un spray pentru curatat carburatoare si l-am curatat putin. Nu am dat carburatorul jos, nu am umblat la reglaje. Problema nu s-a rezolvat. De luni, a inceput sa faca si urmatoarea chestie : ( care ma duce cu gandul ca asta ar fi de fapt de vina, si nu carburatorul : ) 2. In mers ( niciodata pe loc ),alimentarea cu curent se taie, iar motorul moare subit. Imi apare martorul de la baterie, si dupa 3-5 secunde se aprint toti martorii ca si cum abia as pune contactul. Invart cheia, motorul porneste si imi vad de drum, pentru a nu bloca traficul. Chestia asta mi s-a intamplat prima data cand am dat semnal stanga. Am pornit din nou, am dat iar semnal, am facut virajul si am dat intr-o groapa, moment in care s-a auzit un bazait, sunet asemanator cu cel al unui scurt-circuit, dinspre maneta de selmalizare sau partea electronica a contactului. Precizez ca maneta de la semnalizari merge mai greu. Adica trebuie apas mai tare pe ea pentru a da semnal stanga, sau pentru a comuta luminile de intalnire cu faza lunga. Am desfacut plasticele ( masca ) de la blocul de lumini si m-am uitat putin pe acolo, dar nu-mi dau seama de nimic. Singura chestie pe care am vazut-o, este ca partea electonica a contactului nu mai avea surubul care tine aceasta parte fixata pe axul volanului, si se misca putin. I-am pus un surub, acum sta bine, dar motorul tot moare in mers. Zgomotul inca se aude, deci scurt-circuitul inca se intampla. Este posibil ca un scurt-circuit la blocul de lumini sa taie alimentarea cu curent a masinii, si din cauza asta motorul moare sau da in nas si rateuri ? Sau scurtul nu se intampla in blocul de lumini, ci la partea electronica a contactului ? Sau punctul "1" si "2" sunt doua probleme total diferite, care nu au legatura una cu cealalta ?! Imi cer scuze pentru ca am scris asa mult, dar am vrut sa detaliez cat de mult problemele pe care le are masina. Stiu ca cele mai multe rapunsuri vor fi de genul "Du-te la un mecanic", dar mie imi place ca mai intai sa-mi bag eu nasul, si daca nu pot rezolva singur problema, sigur o voi duce si la un specialist. De munca nu ma feresc, atehnic nu sunt. ...pana la urma, sunt de parere ca "Daca altii au stiut sa le faca, eu nu stiu sa le repar ?! "
 

×
×
  • Create New...